BB Pekka Kotipohja

Ilmeeni kun olet suht varmasti 170-185cm pitkä (yläasteelaiset ei varmasti tuon pidempiä nykypäivänä ole, ikä pääteltävissä tekstin laadusta) ja huutelet täällä toista manletiksi ":D"
Jos Pekka pystyy sanoa puoli tuumaa pidempänä Mikaa manletiksi niin kyllä mä voin sanoa Pekkaa ;) Tais mennä toisella pätkällä tunteisiin :D
 
Viimeksi muokattu:
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jotka ovat erittäin hyviä syitä ei siinä mitään. Mut en ymmärrä miten motivoitua kilpailemaan kavereita vastaan, jotka käyttävät. Katsojat ja tuomarithan eivät tiedä taustoja.
Entä jos taisteletkin tiesi voittoon puhtailla papereilla, ultimaattinen voitto! Eikö se olisi aika nasta juttu hei :D
Ainiin :D
"Mutkun mmutkun muutkin! niin minäkin!"
 
Miten täällä on nykyään joka ketju täynnä paskaa ja negaamista? Ei ihme, että Mikellä ja näiden ketjujen kilpailijoilla alkaa olla pää räjähtämispisteessä.. :(
 
Monien kommenttien tasosta voi sanoa vain, että EI MIHINKÄÄN!

Eihän Pekka vielä riittävän kireä oo, mutta onko pakko vain vittuilla? Pekka keräsi ehkä liikaa massaa offilla, on kuiteski dietannu ne lähes pois ja vielähän vajaassa viikossa ehtii kiristyä? Onhan tuo kuiteski melkein 10kg tehny lihastakin lisää... Lahteen puolestaan ehtii vielä ånkyräkireekskin, eiköhän sieltä mitali tule ja PM-kisapaikka. Jalat vaatii juu massaa lisää, mutta muistakaa nyt hyvät ihmiset, että Pekka on vasta JUNNU ja salilla treenannut, oliko jotain 7 vuotta? Pekka ehtii alle 30v. takomaan semmosen paketin, että siinä moni lentää perseellee. Ja sittenkin on vielä nuori kehonrakentajaksi.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Hyvä Pekka, kovasti oot kyllä kiristynyt siitä mitä kesällä islolla pari kertaa näin. Tsemppiä kisoihin ja laitahan kesälahden jahvetti koville :D
 
Kivan mallinen rakenne ja hyvat kadet/olkapaat. Nyt vaan rankkoja reisitreeneja alle ja tosta tulee viela siisti paketti. Tsemppia!
 
Pakko kysyä et miten helvetissä reenaatte olkapäitä siä susirajalla? :D Ovaskaisella, Kohosella ja sulla ihan jäätävät tykinkuulat! Tsempit kisoihin!
 
Täällä on kyllä jutut ihan omaa luokkaansa. Kuten sanoin aikonaan, on mulle tärkeintä että olen joka kisassa kovempi kuin ennen. :) Olen nyt elämäni kunnossa tähän mennessä ja ajankohtaan nähden parempi kauttaaltaan kuin 9.4.2013 (4 päivää ennen kisaa). Ihmisillä on vain ihan hitokseen hukassa realiteetit. Nooh. :)

Pekka älä välitä negaajista ja tee omaa juttua! Tulet varmasti olemaan paljon paremmassa kunnossa kuin koskaan aiemmin!
 
Pekalla on iso duuni on taas takana ja vain sillä on merkitystä, miltä näyttää H-hetkellä. Katsotaan mikä on kisareissun tuloksena ja annetaan tuomionkirveen heilua tuomareitten käsissä.

Voi vain miettiä millaista olisi aloittaa samassa aamupalapöydässä noitten negaajien kanssa - voi olla että haarukka löytää nopeasti tiensä munakkaasta (ei nimimerkki Munakas) jonnekin ihan muualle!

Tuo Teemu Selänteen neuvo keskittyä onnistumisiin ja kelata vain niitä, on hyvä neuvo! Ja kun sen yhdistää rakentavaan kritiikkiin ja analyysiin, niin hyvä tulee.

Suomesta lähtee hieno tiimi Madridiin ja pidetään kaikille peukkujamme!
 
Vaikka vähän epäbalanssissa on pekan alakerta kuvista päätellen niin silti samalla viivalla kaikki ovat siellä kisoissa. Ei nuoresta iästä saa lisä pisteitä eikä kovasta penkki tuloksesta. Kovasti silti tsemppiä tuleviin koitoksiin.
 
Täällä on kyllä jutut ihan omaa luokkaansa. Kuten sanoin aikonaan, on mulle tärkeintä että olen joka kisassa kovempi kuin ennen. :) Olen nyt elämäni kunnossa tähän mennessä ja ajankohtaan nähden parempi kauttaaltaan kuin 9.4.2013 (4 päivää ennen kisaa). Ihmisillä on vain ihan hitokseen hukassa realiteetit. Nooh. :)

Menestymisessä on tärkeää, että ei välitä juuri mistään mitä muut puhuu, täytyy valita huolella ihmiset joita kuuntelee ja muita ei sit yhtään. Tsemppiä, mun mielestä sulla on kehoiluun kova paketti ja oot vielä tosi nuori niin aikaa on.
 
Toivottavasti tulee matskua sit reissusta. Jos ei muuta ni sellaset pienet klipit sinne alliancen fb sivulle ni voidaan seurata vähä miten teillä menee siellä. Tsemppia kisoihin!
 
Vittu tätä valittamisen määrää - ei ole lihaa siellä, täällä ja tuolla....ei ehdi kuntooon... balanssissa vikaa vikaa vikaa. Sanon näin about samanikäisen pojan isänä, että nämä äijät räjäyttävät vielä pankin jonain
päivänä. Luotto on 100 % näitten äijien duuniin ja taustajoukkoihin! Ja oikeasti negaajille tiedoksi, että niitä aikaisemmassa viestissäni mainitsemia haarukoita riittää.

Muista Pekka että nämä negaajat ovat yleensä kokoluokaltaan aamupalasi luokkaa ja ajatuksen kulku verrattavissa aamupieruusi offilla.
 
Back
Ylös Bottom