BB Pekka Kotipohja

Ootko Pekka peloissasi kun Mikko Sundell on somessa uhkaillut hakevansa kisoista sun ja Mikan päänahkat kisoista? Mitä mieltä?
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ootko Pekka peloissasi kun Mikko Sundell on somessa uhkaillut hakevansa kisoista sun ja Mikan päänahkat kisoista? Mitä mieltä?
Just joo....
hwQbL_ggk124ue-yZNTtNIFE_mHxZrgbWWg7uzfsTx0

11349193_1073633632648086_1968304858_n.jpg
 
Jokos Pekka flunssan selättänyt ja päässyt treenailemaan, vai mikä tilanne tällä hetkellä ?
Kiitos kysymästä, kyllä kävin tänään jo kokeilemassa ja aerot tekemässä. Alkaa olo parantua, mutta tukkoinen on olo vielä. Tehdään fiksusti vain nyt ja unohdetaan syke tuhannessa treenaaminen niin ei pitäisi hirveän negatiivisesti vaikuttaa lopputulokseen.
 
Mitkä on Pekan tavotteet Arnoldissa? Mihin sijotukseen siis olisit tyytyväinen
Tavoitteethan on olla parempi kuin viime kisoissa ja se riittää mihin riittää. Sijoitushan se on se ja sama tuomarit sen päättää, mutta jos kunto on yhtään hyvä niin siihen olen tyytyväinen. Omassa päässäni olen voittamaan menossa ja se tulee olemaan aina niin. Realiteetit kuitenkin muistettava, että nämä ovat vasta "urani" ensimmäisiä kisoja ja nämä pitää ottaa ilolla vastaan ja ottaa kaikin mahollisin keinoin oppia tulevaisuutta varten!! Hitto alkaa olemaan fiilis hyvä, kun tässä tervehttyy ja saapi haistella kohta kisavärejä.
 
Tulee. Tulee itseasiassa sellaista settiä, jota ei ainakaan tätä aloittaessa kukaan muu ole ennen tehnyt. Pitkä on ollut taival ja toivottavasti se palkitaan sitten lopputuloksena. :)
Kova työ palkitaan aina, tai näin ainakin jaksan itse uskoa. Mahtavaa että tulee matskua :thumbs:
 
En ois ensimmäisenä tänään aamulla uskonut, että salin pukuhuoneessa Helsingissä kävelee Pekka Käsipohja vastaan. Mukava mies ja on se kasvanut. ;)
 
Tuleeko The Second Step?

Miltäs Pekka kuulostaisi vähän päivitystä tohon toiseen videoon myös ? ( Pekka Kotipohja wrap up: 2008 to 2013 progress ) Eli 2013 tähän päivään, tietysti kisat pitää ensin vetää alta pois.

Kyllä noiden Pekan vanhojen videoiden katselu tuo motivaatiota omaankin tekemiseen ! :)
 
Back
Ylös Bottom