BB Pekka Kotipohja

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mikalle sit vielä, kun sullakin on tapana pönkitellä itseäsi ja aina muistutella siitä, että olen "vain junioreissa pärjännyt jotenkin", niin missä sinä olit 20 vuotiaana? Missä sie olet nyt? I'm just sayin. :)
Mistä nyt tuulee? En mä mitään pahaa tarkoittanut sillä, että lisäsin siihen alkuperäiseen meriittilistaan sanan "junior". Nuorissa kolmos sija on aivan mahtava juttu.

Ota Pekka nyt happea.

Mä en oo mitään nyt, enkä ollut 20 vuotiaana. Sä oot jumala ja bodygenren suvereeni tuleva tekijä. En mä pönkittele missään itseäni. Näytä mulle se kirjoitus jossa julistan itseni voittajaksi tms? Mä oon aina lähtenyt nöyränä kisaamaan.
 
Pekka, kyllä täällä kaikki täysjärkiset tiedostaa sun potentiaalin ja tietää, että sieltä tulee ihan helvetinmoinen paketti lavalle.

Ne on juurikin nää idiootit, jotka eivät ymmärrä kehonrakennuksesta vittuakaan huutelemassa nollapostauksia.

Anteeksi kielenkäyttö, mutta menee itelläkin hermot kaikenmaailman juntteihin välillä.
 
Ja Pekka, Eiks oo nyt vähän hassua, että ensin sä ehdotat mulle, että aletaan kisojen alla pakkiksella bashaamaan toisiamme, jotta saahaan säpinää aikaseksi? Ja nyt sä itket, että mä pönkitän itseäni ja muistuttelen sua siitä, että olet VAIN junioreissa pärjännyt jotenkin? Mitä vittua nyt Pekka?
 
Niinhän se on että negatiivisimmat on enempi äänessä. Taitaa pekallakin dieettiruuvi jo vähän puristaa, niin hermot mennee :) no joo, kelläpä ei menisi jos valitetaan suurinpiirtein kaikesta mitä sanoo tai tekee. Eikä siis kohdistu nyyzzikseen.
 
Mistä nyt tuulee? En mä mitään pahaa tarkoittanut sillä, että lisäsin siihen alkuperäiseen meriittilistaan sanan "junior". Nuorissa kolmos sija on aivan mahtava juttu.

Ota Pekka nyt happea.

Mä en oo mitään nyt, enkä ollut 20 vuotiaana. Sä oot jumala ja bodygenren suvereeni tuleva tekijä. En mä pönkittele missään itseäni. Näytä mulle se kirjoitus jossa julistan itseni voittajaksi tms? Mä oon aina lähtenyt nöyränä kisaamaan.

Älä viitsi! Chill out sinnekkin!
Ja Pekka, Eiks oo nyt vähän hassua, että ensin sä ehdotat mulle, että aletaan kisojen alla pakkiksella bashaamaan toisiamme, jotta saahaan säpinää aikaseksi? Ja nyt sä itket, että mä pönkitän itseäni ja muistuttelen sua siitä, että olet VAIN junioreissa pärjännyt jotenkin? Mitä vittua nyt Pekka?

Sun komsu tuli niin randomina tonne väliin, jonka jokainen kyllä tietää. Kyllä se vähän sille kuulosti, että " niin, siinä lasten sarjassa!".

Eikös toi nyt ollut aika hyvä näpäytys takasin, bashiq kerrassaan? Mut hyvä että et tarkoittanut kuitenkaan sillä pahaa, en mäkään, ainakaan pahasti.
 
Ihan vaan tiedoksi, että mä en koskaan ole vähätellyt Pekan enkä kenenkään muunkaan saavutuksia. Oli sitten nuorten sarja tai mikä tahansa, niin saavutuksia ne ovat kaikki, joissa on muita osallistujia mukana. Älä nyt Pekka ryhdy maalailemaan mua ihan täysin kusipääksi täällä.
 
f79ab5f61bef9b82aaece1e84014aba1.jpg
 
Edistyyks dieetti aikataulun mukaan?
Kyllä. Olen nyt valmentajan tykö hetken aikaa. Paino valuu ja valuu.
Ihan vaan tiedoksi, että mä en koskaan ole vähätellyt Pekan enkä kenenkään muunkaan saavutuksia. Oli sitten nuorten sarja tai mikä tahansa, niin saavutuksia ne ovat kaikki, joissa on muita osallistujia mukana. Älä nyt Pekka ryhdy maalailemaan mua ihan täysin kusipääksi täällä.
No et ole et, laitoin vähän kärjistetysti viestini, pistetään se dieetin piikkiin. Mika on reilu mies, mutta tässä internetin maailmassa tekis mieli antaa avokämmentä vähän väliä joka toiselle postaajalle kun ei tiedä mitä siellä todella tarkoitetaan.

Silti... Olet kyllä yks mothefuckin aashole. ;) piis
 
Joo ei ole omaan silmään pistänyt ainakaan, että Mikan tarvisi itseään pönkittää missään suhteessa. Vaikuttaa huumorin täyteiseltä herrasmieheltä... Voi olla nämä kirjoittelut Pekan osalta nuoruuden ja elämän kokemattomuuden oireita. Ikää ja kokemusta kun tulee lisää niin tasaa näkökohtia ja ajatuksen juoksua. Tämän hetkiset Pekan kirjoittelut vähän tuntuu pursuavan henkistä epävarmuutta.
Tähän näkökulmaan turhaa kenenkään puuttua.
Ja vaikka kirjoitan mitä kirjoitan niin silti haluan hyvää kehitystä jannuille ikään ja sukupuoleen katsomatta. Se nyt vaan niin,että mielipiteitä silti voi esittää ihmisten puuhasteluista.
 
Poijilla ollu vähä paska plääni. Sama ku että olisitta menny baarihin ja illan päätteeksi olisitta sopinu että painitahan leikisti vähä vaa :D
 
Back
Ylös Bottom