- Ikä
- 37
Mitäs mieltä olette tästä? Ja onko kokemuksia?
http://personal.inet.fi/koti/pehkonen/penkki/
http://personal.inet.fi/koti/pehkonen/penkki/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Janne sanoi:Eipä skulaa linkki mulla.. Toimiiko muilla?
Janne sanoi:Eipä skulaa linkki mulla.. Toimiiko muilla?
Joo itekki kaipailisin jto:n kommentteja lähinnä siitä että onkohan nuo pehkosen penkki ohjelmat selvästä päästä väsättyjä :D . mm tuo 3 ja 5kertaa viikossa tehtävä penkki ihmetyttää, aina siis joka kerta pitäis yrittää nousta maksimiin ja sitten vielä uuteen maksimiin, eihän tuo voi toimia kellään vai olenko ymmärtänyt tuon jotenkin väärinAASI sanoi:jto:lta pienikin kommetti kyseiseen treeniin auttas varmaan jo kovasti!
neutraali sanoi:mm tuo 3 ja 5kertaa viikossa tehtävä penkki ihmetyttää, aina siis joka kerta pitäis yrittää nousta maksimiin ja sitten vielä uuteen maksimiin, eihän tuo voi toimia kellään vai olenko ymmärtänyt tuon jotenkin väärin
bfr sanoi:Hieman epäselväksi jäi kyllä että mitä hauisliikkeet tekevät penkkipunnerrusohjelmassa?
jto sanoi:hyvänä esimerkkinä usein tapahtuvasta penkkaamisesta ~maksimiraudoilla oon ottanu esiin suloisen pikkuveljeni, joka "uransa" alussa teki penkkiä useemmin ku söi... melkein. treenejä tuli 5-15 per viikko suurin piirtein ja lähes aina tehtiin ihan sama systeemi, eli 10,9,8,7,6,5,4,3,2,1 ja usein myös takasin alas. kahdessa vuodessa natuna 170kg lähtötason ollessa 45kg ja oman painon muistaakseni 90kilon pinnassa... turhapa siinä on selitellä, ettei toi voi toimia
jto sanoi:ikää tais olla 17-18 ja paino siis lopussa sen 90kg about. alussa ehkä 70-75kg? ja lahjakkuus? aivan taatusti. jalat ku kanalla, mutta satanen melki kylmiltään 12,3 ja kyykky sitten ku siihen lajiin tutustu 220kg aika nopeesti. :D
jto sanoi:ikää tais olla 17-18 ja paino siis lopussa sen 90kg about. alussa ehkä 70-75kg? ja lahjakkuus? aivan taatusti. jalat ku kanalla, mutta satanen melki kylmiltään 12,3 ja kyykky sitten ku siihen lajiin tutustu 220kg aika nopeesti. :D