- Ikä
- 34
[=Pexi80;1880318]Masennukseen sairastuneet yleensä maksavat terapiansa itse, seksuaalirikollisten terapiaan revitään rahat veronmaksajien, eli myös sun ja mun lakkarista.
Eiköhän se raha vois turhempaakin mennä. Nyt on kyse kummiskin mun ja sun ehkä tulevista lapsista. Tosin, todella harva lapsi joutuu hyväkskäytetyks, mutta ykskin on liikaa. Kenenkään viattoman lapsen, ei tarvii pilata elämäänsä, jonkun sairaan ihmisen takia.
Henkilökohtaisesti minua ei kiinnosta rahoittaa jonkun pedofiilin vuosien terapioita, koska ei ole takeita siitä että terapiallakaan välttämättä nämä touhut loppuisivat, epäilen. Siis jos olisi olemassa tehokkaampikin vaihtoehto, tässä tapauksessa tämä seurantasysteemi.
Monet psykologit on sitä mieltä, että terapia + lääkkeet on tehokkain tapa parantaa ja hoitaa pedofiileja. Tollasessa nilkkakorussa ei voi kun toivoa, että se miettii kaks kertaa mitä tekee, tuohon ei voi luottaa. Syy on se, mitä mä aikasemmin kerroin.
Leikiskellään ajatuksella, että jokaiselle asennettaisiin tällainen GPS-mikrosiru jo synnytyslaitoksella. Tällöin pedohiipparin panta voitaisiin ohjelmoida siten, että värkki antaa tärskyn jos hemmo on esim. viittä metriä lähempänä ketä tahansa alaikäistä. Panta lataisi virtansa kehon liikkeistä, tällaisia kellojakin on jo olemassa. Jos ukko ei liiku, ei laite lataannu mutta ei voi äijäkään tehdä pahojaan paikallaan ollessa. Tehokasta, eikö totta?
Mutta kun me kaikki ei olla pedofiileja, siinä on váan sellanen pieni juttu. Enemmän tollanen panta vie sitä yksilönvapautta, kun koko ajan seurataan missä liikkuu. Tuossa on itseasiassa vaara, että tää sairastuu vielä skitsofreniaan...
Mutta eipä pedofiilit sitä yksilövapautta ole ansainnukkaan.Rajoittaisi tosin melko lailla yksilönvapautta jos jokaiselle asennettaisiin joku siru, halusi tai ei.