Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
modified sanoi:Missäköhän nyt on naisnäkökulma?
enceli sanoi:Pöndeltä kotosin olevana sanoisin, että ihan normaalia.
Noh, ihan tottahan se D.Master puhui. Poislukien toi "Kateellisten panettelua toi äijän haukkuminen" -osio.arppa sanoi:Mistä vitusta teitä sikiää?
enceli sanoi:mutta 15 vuotiaassa stadilaisessa ja 15-vuotiaassa muualla kasvaneessa on monesti aika paljon eroja *ottaa sateenvarjon esille*
MeiSheng sanoi:Ja kyllä minusta se on sairaalloista, jos tämä kyseinen ukko ehdottelee 12-vuotiaalle, että lähdetäänkö reenien jälkeen ajelulle!!!! Ja nimenomaan se on ollu tapahtumahetkellä yli 30-vuotias! Onhan niitä tietty silloin aijemminkin tapahtunut, mutta on kyllä ainakin mulla tiedossa niin tuoreita juttuja että HUHHUH!
MeiSheng sanoi:Täältä tulee naisnäkökulmaa! Itse olin tuon kyseisin "pedofilin" ( ei vielä tosiaan sitä nimellä kutsuta, vaikka kaikki sen tietää) kanssa tekemisissä nfta:n seuran juttujen takia! Esimerkiksi olimme poikaystäväni kanssa muutaman kerran aina vyökokeissa avustamassa! Minä toimin sihteerinä ja poikaystäväni toimi komentajana kokeilaille! Ja kyllähän sen kanssa joutu olemaan puheväleissä yms.. koska joskus vedin reenit kotipaikkakunnalla, jos oikea opettaja oli sairastunut!
Mutta mitä sen kanssa on ollu tekemisissä, niin kyllähän se huomasi melkein heti, että sairas jätkä se on! Sitten tuli se mitta täyteen koko nfta:sta ja siihen loppu sitten meidän reenaamiset!
Ja kyllä minusta se on sairaalloista, jos tämä kyseinen ukko ehdottelee 12-vuotiaalle, että lähdetäänkö reenien jälkeen ajelulle!!!! Ja nimenomaan se on ollu tapahtumahetkellä yli 30-vuotias! Onhan niitä tietty silloin aijemminkin tapahtunut, mutta on kyllä ainakin mulla tiedossa niin tuoreita juttuja että HUHHUH!
Tomppa85 sanoi:Tässä tapauksessa painaa vaakakupissa varmaan se, että kyseessä ei ole mikään kerran erehdys, vaan käyttäytymismalli. (HS:n sivuilla puhuttiin kymmenistä, ellei sadasta tapauksesta.) Ikäero on myös melkoinen kolmikymppisen ja 16 vuotiaan välillä. Ei tuossa kyse ole mistään 20 vuotiaan armeijalomalla olevan "pojan" ja 16 vuotiaan lukiolaisen tytön välisestä "romanttisesta" tuokiosta auton takapenkillä...
Lisäksi tuo äijä oli valmentaja, ja jos jotkut tytöistä olivat valmennettavia, niin sitä raskauttavammasta asiasta on kyse.
Tomppa85 sanoi:No sinäkö sen jätkän käräytit?
Ai et vai? No mikset? Helppo se on jälkeenpäin haukkua sairaaksi ja että "on juttuja tiedossa", mutta eikös se syyllistä pikemminkin sinut, kun et asiaan puuttunut?
MeiSheng sanoi:Ja kyllä minusta se on sairaalloista, jos tämä kyseinen ukko ehdottelee 12-vuotiaalle, että lähdetäänkö reenien jälkeen ajelulle!!!! Ja nimenomaan se on ollu tapahtumahetkellä yli 30-vuotias!
D sanoi:Kaveri teki vain sen mistä me kaikki miehet unelmoidaan.
BOOOOM ! http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=39828
D sanoi:Kaveri teki vain sen mistä me kaikki miehet unelmoidaan.
Juseman sanoi:Jos näin on, niin sairaaksipa (todella sairaaksipa) on nykymaailman homma mennyt!!! Ja vaikka unelmointi olisikin aivan eri juttu kuin toteuttaminen, on asia sairaimmasta päästä... TODELLA SAIRASTA!!! :curs: