Pedofiiliskandaali Oulussa

Status
Viestiketju on suljettu.
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
modified sanoi:
Missäköhän nyt on naisnäkökulma?

Mä voin antaa sitä :) . En kyllä menis kaveria pedofiiliksi sanomaan jos, on yli parikymppisenä tai vaikka sitten 32- vuotiaana 15 vuotiasta paneskellut.
Pöndeltä kotosin olevana sanoisin, että ihan normaalia.
Nyt tulee varmaan paskaa niskaan, mutta 15 vuotiaassa stadilaisessa ja 15-vuotiaassa muualla kasvaneessa on monesti aika paljon eroja *ottaa sateenvarjon esille*

Täältä tulee naisnäkökulmaa! Itse olin tuon kyseisin "pedofilin" ( ei vielä tosiaan sitä nimellä kutsuta, vaikka kaikki sen tietää) kanssa tekemisissä nfta:n seuran juttujen takia! Esimerkiksi olimme poikaystäväni kanssa muutaman kerran aina vyökokeissa avustamassa! Minä toimin sihteerinä ja poikaystäväni toimi komentajana kokeilaille! Ja kyllähän sen kanssa joutu olemaan puheväleissä yms.. koska joskus vedin reenit kotipaikkakunnalla, jos oikea opettaja oli sairastunut!

Mutta mitä sen kanssa on ollu tekemisissä, niin kyllähän se huomasi melkein heti, että sairas jätkä se on! Sitten tuli se mitta täyteen koko nfta:sta ja siihen loppu sitten meidän reenaamiset!

Ja kyllä minusta se on sairaalloista, jos tämä kyseinen ukko ehdottelee 12-vuotiaalle, että lähdetäänkö reenien jälkeen ajelulle!!!! Ja nimenomaan se on ollu tapahtumahetkellä yli 30-vuotias! Onhan niitä tietty silloin aijemminkin tapahtunut, mutta on kyllä ainakin mulla tiedossa niin tuoreita juttuja että HUHHUH!

arppa sanoi:
Mistä vitusta teitä sikiää?
Noh, ihan tottahan se D.Master puhui. Poislukien toi "Kateellisten panettelua toi äijän haukkuminen" -osio.

Jos ei ikään liittyen mitään lakeja olis säädetty nin varmaan aika moni täysikäinen vehtailis hyvin kehittyneiden 14-15v tyttärien kanssa. Tai siis taitaa vehtailla nytkin, mutta viä useempi. Kuten Drunken Master sanoi, luonnollista puuhaa :)

enceli sanoi:
mutta 15 vuotiaassa stadilaisessa ja 15-vuotiaassa muualla kasvaneessa on monesti aika paljon eroja *ottaa sateenvarjon esille*

Joo, tuli tossa muutama viikko sitten Espoolaisessa(en asu lähelläkään, joten onkohan se sama asia...?) baarissa lirkuttelemaan semmonen neiti 15v.

Broidilta se kait melaa halus, mut kyllä mäkin oisin penetroinut sen ihan mielelläni:whip:

MeiSheng sanoi:
Ja kyllä minusta se on sairaalloista, jos tämä kyseinen ukko ehdottelee 12-vuotiaalle, että lähdetäänkö reenien jälkeen ajelulle!!!! Ja nimenomaan se on ollu tapahtumahetkellä yli 30-vuotias! Onhan niitä tietty silloin aijemminkin tapahtunut, mutta on kyllä ainakin mulla tiedossa niin tuoreita juttuja että HUHHUH!

No toi on jo selvää pedofiliaa. Luulis että ehdottelis ees 16-v mutta jos 12 niin :eek: :eek: :eek:

Kyllä jo nimittäin osaa 16 vuotiaista voi "kypsiksi" sanoa, mutta empä ole törmännyt 12 vuotiaaseen jota pystyy edes millään asteella sanoa että tekis mieli. Ei siinä paljon seksuaalista ajattelua päähän tule, söpöiltä voivat näyttää mutta ei nyt lapsia voi "sillä silmällä" kattoa.
:urjo: - hommaa tommonen

Tässä tapauksessa painaa vaakakupissa varmaan se, että kyseessä ei ole mikään kerran erehdys, vaan käyttäytymismalli. (HS:n sivuilla puhuttiin kymmenistä, ellei sadasta tapauksesta.) Ikäero on myös melkoinen kolmikymppisen ja 16 vuotiaan välillä. Ei tuossa kyse ole mistään 20 vuotiaan armeijalomalla olevan "pojan" ja 16 vuotiaan lukiolaisen tytön välisestä "romanttisesta" tuokiosta auton takapenkillä...

Lisäksi tuo äijä oli valmentaja, ja jos jotkut tytöistä olivat valmennettavia, niin sitä raskauttavammasta asiasta on kyse.

Mitä olen kuullut, niin Oulussa tuo ns. teinien autoon koppaaminen on hyvinkin yleistä ja tavallista touhua. Äkkiä se touhu loppuisi jos kukaan ei kyytiin menisi.

MeiSheng sanoi:
Täältä tulee naisnäkökulmaa! Itse olin tuon kyseisin "pedofilin" ( ei vielä tosiaan sitä nimellä kutsuta, vaikka kaikki sen tietää) kanssa tekemisissä nfta:n seuran juttujen takia! Esimerkiksi olimme poikaystäväni kanssa muutaman kerran aina vyökokeissa avustamassa! Minä toimin sihteerinä ja poikaystäväni toimi komentajana kokeilaille! Ja kyllähän sen kanssa joutu olemaan puheväleissä yms.. koska joskus vedin reenit kotipaikkakunnalla, jos oikea opettaja oli sairastunut!

Mutta mitä sen kanssa on ollu tekemisissä, niin kyllähän se huomasi melkein heti, että sairas jätkä se on! Sitten tuli se mitta täyteen koko nfta:sta ja siihen loppu sitten meidän reenaamiset!

No sinäkö sen jätkän käräytit?

Ai et vai? No mikset? Helppo se on jälkeenpäin haukkua sairaaksi ja että "on juttuja tiedossa", mutta eikös se syyllistä pikemminkin sinut, kun et asiaan puuttunut?

Tomppa85 sanoi:
Tässä tapauksessa painaa vaakakupissa varmaan se, että kyseessä ei ole mikään kerran erehdys, vaan käyttäytymismalli. (HS:n sivuilla puhuttiin kymmenistä, ellei sadasta tapauksesta.) Ikäero on myös melkoinen kolmikymppisen ja 16 vuotiaan välillä. Ei tuossa kyse ole mistään 20 vuotiaan armeijalomalla olevan "pojan" ja 16 vuotiaan lukiolaisen tytön välisestä "romanttisesta" tuokiosta auton takapenkillä...

Lisäksi tuo äijä oli valmentaja, ja jos jotkut tytöistä olivat valmennettavia, niin sitä raskauttavammasta asiasta on kyse.

Nimenomaan! Hienoa tekstiä! Tämäpä juuri on niin ristiriitaista! Moni lapsi ottaa siitä esikuvan ja luulee, että kun hän kerta opettaa miten pitää puolustaa itseään yms. ja sitten ite syyllistyy tuollaiseen, niin voi jösses sentään! Sehän on niin, että jos opettaa kamppailulajia ja etenkin on sen päävalmentaja, niin ei saa olla mitään rikostaustaa! Meiltä oppilailtakin tarkistettiin rikosrekisterit ja lupauduttiin kirjaliisesti siihen, ettei vahingoiteta ketään tahallisesti mitä opitaan reeneissä!!

Mutta tosiaan sairasta sen touhu on ollu siitä lähtien kun huomas ettei jää kiinni, mutta nytpä kävi toisin!

Tomppa85 sanoi:
No sinäkö sen jätkän käräytit?

Ai et vai? No mikset? Helppo se on jälkeenpäin haukkua sairaaksi ja että "on juttuja tiedossa", mutta eikös se syyllistä pikemminkin sinut, kun et asiaan puuttunut?

On sitä kuule haukuttu jo ennemminkin! Ja sitä on vain ajatellut, että enhän minä yksin voi sellaiselle mitään! Tästä ei sitten sen enempää, kiitos!

MeiSheng sanoi:
Ja kyllä minusta se on sairaalloista, jos tämä kyseinen ukko ehdottelee 12-vuotiaalle, että lähdetäänkö reenien jälkeen ajelulle!!!! Ja nimenomaan se on ollu tapahtumahetkellä yli 30-vuotias!

Jahas, enpä olisi tätä uskonut.. Ilmeisesti tuonkaltaisia juttuja oli sitten paljon enemmänkin?

Olinpa aikanaan rään Oululaisen kuntosalin kautta "itsepuolustus" kurssilla ja sama jamppa oli sitä vetämässä...vaikkakin oli ihan vitun ärsyttävä ja ylimielinen, niin eipä ois moista uskonu:curs:

Yhdyn täysin tuohon Miken mielipiteeseen asiassa. Tosin pedofilia on tuomittava asia ja oikeus sen päättäköön, mikä on laillista ja laitonta.

D sanoi:
Kaveri teki vain sen mistä me kaikki miehet unelmoidaan.

Jaa, unelmoiko joku 12-vuotiaasta pikkutytöstä tai pikkutytöistä ylipäätään?!!!!!!!!!!! :eek: :curs:

Jos näin on, niin sairaaksipa (todella sairaaksipa) on nykymaailman homma mennyt!!! Ja vaikka unelmointi olisikin aivan eri juttu kuin toteuttaminen, on asia sairaimmasta päästä... TODELLA SAIRASTA!!! :eek: :curs:

Muistakaa myös et eri ihmiset unelmoi eri asioista. Visuaalinen ihminen voi kuvitella runkatessaan kroppaa ja naamaa mikä sitte löytyykin joskus joltai 15 vuotiaalta. Toinen taas runkkaa ja unelmoi syvästä henkisestä yhteydestä naisen kanssa ja tällainen ihminen ei tietenkään ymmärrä miks joku tykkää nuorista tytöistä.

Juseman sanoi:
Jos näin on, niin sairaaksipa (todella sairaaksipa) on nykymaailman homma mennyt!!! Ja vaikka unelmointi olisikin aivan eri juttu kuin toteuttaminen, on asia sairaimmasta päästä... TODELLA SAIRASTA!!! :eek: :curs:

Nykymaailman? Eikö jossain kulttuureissa ihan normaalia mennä naimisiin 9vuotiaan tytön kanssa. Kuten eräs alati ajankohtainen profeetta aikoinaan tuolta mekan liepeiltä:)

Mutta joo, vaikka olisi 12vuotiaalla kroppa kuinka kunnossa ja kaappihomo haluaa pikkupojan ruumiin omaavaa seksiobjektia, niin kyllä terve mies ymmärtää miksi ei tuikata/hiplata yms... Jos ei muuten niin laki kieltää.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom