Pedofiili, kyylä, homo, pervo, vajaa tai kaikki yhdessä...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tape
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
50
Heti alkuun : En ole mikään "Vitun Homot" tyyppi, joka tuomitsee kaikki erillaiset ihmiset täydeltä laidalta, mutta...

Sattui eilen Jyväskylän uimahallilla :

Menin käymään salille ja kanssani samaan aikaan pukkariin tuli sellainen "hivenen" ressukan oloinen "kyylä", joka meni johonkin muuhun pukukaappien väliin, enkä tuohon nyt senkummemmin huomiotani kiinnittänyt. Hyvällä naamamuistilla kyllä sen kuitenkin totesin tuolla olleen ennemminkin. No kävin siinä vetäseen puolen tunnin "onnistuneen" rintatreenin ja tapasin pukkarissa työkaverin 2 v poikansa kanssa. Työkaveri kertoi, että suihkutiloissa oli ollut ihme tyyppi, joka oli tapittanut hänen 2 v poikaansa suihkussa ihan himona. Ähissyt jne. Kaveria oli sitten alkanut oikein vituttamaan ko. herra ja kysynyt, että vaivaakohahan herraa joku ja jos ei niin lähtee menemään. No oli hämääntynyt tuosta ja luikannut alakerran pesutiloihin. Itse menin heti perään pesuhuoneeseen ja siellähän herra istuikin jo taas katselemassa paria n. 10 v poikaa, kun he olivat suihkussa. Herralla oli tietenkin itsellään jalat ristissä, ettei omat vehkeet näy. No aattelin, että menenpä oikein kiusalla tohon sen eteen suihkuun ennen saunaanmenoa ja olin siinä suihkussa ihan kaikessa rauhassa. Sivusilmäällä katsoin että, :confused: , äijä ei saa silmiään irti millään meikäläisen jalkovälistä, vaikka välillä ukkoon katsoinkin. No alkoi ilettää itseänikin, vaikken mikään poju enää oo. Menin saunaa. Äijä oli koko saunomiseni ajan samalla paikalla istumassa ja nautiskeli kaikista alle 40 v suikussa olijoiden näkymistä. Oltuani saunassa noin 10 min, menin taas tietenkin suihkuun, mutta nyt sellaisen sermin taa, että äijällä ei oo suoraa näköyhteyttä minuun, kun istuu siinä jalat ristissä. No ukko ei muutakuin vaihtamaan asentoa, että näki sinne mun sermin taa ja taas alkoi taukoamaton tapitus. Jälleen kiihotin ukon mieltä ollen ihan kaikessa rauhassa suihkussa - äijä katsoo ihan kiimassa meikäläistä, jossa nyt ei kyllä oman maun mukaan oikein katsomista oo. Tuossa vaiheessa alkoi jo vituttamaan, ei niinkään itseni, vaan pikkupoikien puolesta (kun on itelläkin kaksi), mutta onneton en tietenkään sanonut vielä mitään, vaan aattelin, että kunhan saan pyyhkeen päälle, tulee äijälle lähtö koko hallista. No kerkesin pyyhkeen luo, äijä sinkosi kiireesti taakseen mua pälyillen alakerran suihkuosastolle - no siellähän olikin joku iskä pikkupoikansa kanssa suihkussa, yllätys yllätys. Silloin jälkiviisaana aattelin, että nyt lähden hakemaan sen sieltä pihalle ihan omankädenoikeudella, mutta äijä olikin hävinnyt jonnekkin. Kuivailin siinä itseni, eikä tyyppi tullut missään vaiheessa ohitseni pukutiloihin. Menin pukkariin ja pukeuduin, jolloin äijä painuikin ohitseni jo pukeneena pää ja parta vetta valuen. no olin kalsareissani, eli eipä tullut enään peräänkään lähdettyä. Päätin kuitenkin, että vaikkei se suoraan mulle kuulukkaan, jos nään tyypin vielä joskus (ja näenkin varmaan) hallilla kyyläämässä, niin lähtö kyllä tulee.

Katselkaahan jyväskylän porukat "sillä silmällä" jos tuolla käytte.

N. 40 v, parrakas, velttoryhtinen, hintelä, mutta mahanröllikkä, ja vähän semmoinen "vajaan" oloinen. Ei se missään uimassa ja saunassa käy - kyyläämässä !!!

Onhan tuolla aaltoalvarissa ennenkin pedofiilit hipelöiny.

No tunsinpahan itseni kerrankin halutuksi vuosien jälkeen (näin niinkuin ukkomiehenä!!!) :nolo:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
onhan noita jyväskylässä ollut.. tosin. huomioitko oliko sillä silmälaseja lähtiessään? huononäköiset voi jäädä tihrustamaan vaikka seinää pidemmäksi aikaa.

tyylin joku pate kattelee "onkohan tuo se nuapurin eikka.." ja siinä muutama minuutti tulee kateltua tuntemattoman kikkeliä. varmasti terävämpikatseisille tulee kiusaantunut olo.

tosin jos vehkeet ojossa yleisessä suihkussa läträä niin asia erikseen.

Minä kyllä oon joutunut ihan työnkin puolesta tarkkaillen ihmisten käyttäytymistä eikä toi kyllä todellakaan mitään seiniä katselut. Oli siellä suihkutiloissa sen kolme varttia. Kyllä se oikeesti on joku repukka, eikä siinä mitään, jos minua katselee (itseänihän siinä oikein näyttelin), mutta pikkupojat alkaa olla asia erikseen. No huomaat kyllä sitten, kun kohdalles sattuu, ettei kyse todellakaan ollut mistään silmälaseista...

Originally posted by nevahood

tyylin joku pate kattelee "onkohan tuo se nuapurin eikka.."

Ikinä en ole katellut. :D

löytyyhän näitä epämiellyttäviä kokemuksia... käydään kaverin kanssa tuossa Kuopion uimahallin salilla ja sieltä allasosastolta/pesutiloista löytyy kaikenlaista hyypiöö...

oltiin saatu treeni pakettiin, käytiin saunassa ja tultiin suihkuun niin siellähän oli se Pedofiili, kyylä, homo, pervo, vajaa tai kaikki yhdessä-olio.. sama henkilö oli tullu vielä samalla ovenaukasulla saunaan ja samantien pois ku me lähettiin, siinä vaiheessa tajusin, että mistä oli kyse ja kyllä pisti veren kiehumaan.. aloin just heittämään juttua kaverilla joka oli siinä vieressä mut kyllä loppu jutunheitto kuin seinään kun se hyypiö oli ilmestyny siihe viereiseen suihkuun... samanlainen kuvio toistu muutaman kerran... yhellä kertaa en ollu mukana, mutta se sama hyypiö oli tullu pukemaan ja samalla vähä silmäilemään siihen saman kaverin viereen, josta oli aikasemmin puhe nii oli tää mun kaveri alkanu tuijottaa vaa sitä äijää vihasesti nii oli äijä keränny kamppeensa ME-vauhilla ja siirtyny muualle "pukemaan"

näin tällä kertaa... :curs:

Juu kyllä noita kyyliä riittäää täälläkin päin... Kerran maauimalassa kesällä oltiin nuorimman veljen kanssa uimassa ja siitä sitten saunaan, no eikös siellä istunut joku vanha käpy. Ei minulla mitään vanhoja ihmisiä vastaan ole mutta, kun tämä käpy veti saman tien mulkun ulos uimahousuista ku mun 10v pikkuveli astui saunaan sisälle... No veli tuli takasin saunasta suihkun puolelle ja kerto koko tarinan mulle ja mä luulin että se kusettaa mua. Ja vitut!! mentiin saunaan ja tä sama rusina veteli siä kylmän rauhallisesti hanskaansa!! no käytiin ilmoittamassa jollekin valvojalle ja se soitti poliisit. Kytät haki sen ulos saunasta ja kanto sen ukon munasillaan autoon... Mikä vittu ihmistä vaivaa?? Saa olla todella sairas että tekee tollasta... JAMMUT HIRTEEN!!!!!

"Oho, ei kai sattunu ku putosit noin pahan näkösesti lauteilta ja naama jäi kärvistelemään kiukaalle..? Oivoi, tarttetko salvaa?"

Mjoo , heittakaa ne nyt jumalauta heti ulos sielta aaltoalvarista ja soittakaa poliisit koska naa tyypit jatkaa hommiaan jossei kukaan puutu asiaan.

Kuvauksesta paatellen se voisi olla "Halli"Ana "sali"Ana joka aina monnarilla pyörii, mutta en usko..
Halli-Ana on enemmänkin lämminhenkinen ja sosiaalinen tyyppi.

Sattuipa noin 7 vuotta sitten Pirkkolan uimahallissa. Oltiin kaverin kanssa pukuhuoneessa vaihtamassa uimahousuja päälle kun meiän eteen hyppäsi joku 30-40-vuotias äijä cocki pystyssä rullaten, että "haluuko pojat liittyä pitoihin?" Siinnä se aikansa kulliinsa heilutti ja meni välillä "piiloon" kaappien taakse ja hypähti taas esiin niin säteilevänä, not!
Katottiin siinnä hetken kaverin kaa toisiamme ja ukon showta, lähinnä hämmentyneinä, että onko tämmösiä ihmisiä muka oikeasti olemassa?!? Sen jälkeen äkkiä jäädyttiin suihkuosastolle ja uimaan.
Myöhemmin tämä kaveri runkkasi ihan avoimesti ensin suihkutiloissa ja myöhemmin saunassa. Siinnä vaiheessa alkoi hälytyskelloit soimaan ja lähdettiin "karkuun". Enkä sen koommin ole Pirkkolan uimahallissa käynnyt..:piis: enkä käy

:offtopic:

Tää juttu ei liity uimahalliin mitenkään, mutta tulipahan vaan mieleen.

Olin aikoinaan vartijana yhdessä kaupassa ja aina kun tuli kusihätä niin laitoin siviilitakin päälle ja kävin yleisövessassa kusella.

Noh kerran olin sitten siellä rauhassa lorottelemassa, kun huomasin, että joku ihme hyypiö kattelee mua sivusilmällä. En siitä sen kummemmin välittänyt vaan menin pesemään käsiäni, jolloin tämä äijä tuli mun viereen keikuttamaan lantiota, otti haarovälistään kiinni ja kysyi multa, että "haluisitko sää jotain?"

Olin vähän ihmeissäni, että mitä se oikein meinaa ja kysyin, että mitä mahtaisin haluta. Tähän äijä tokas vaan, että "haluisitko ottaa suihin?" Tän jälkeen mua alko naurattaa ja kysyin, että tiedätkö kuka minä olen ja avasin takkiani näyttääkseni vartijan pukimet.

Otin sen kaverin tiedot ylös ja vein sen takahuoneeseen jossa pidin pienen puhuttelun ja annoin porttikiellon kyseiselle kaverille. Sanoin vaan, että on parempi jos sua ei tän jälkeen täällä näy. :D

Jotenkin vaan alko huvittaa koko tilanne...se äijä oli niin koominen. Ei mulla oo mitään homoja vastaan, mutta jossain toisessa mielentilassa äijä ois voinut saada kyytiä.
Sen verran kyselin sitten äijästä, että sain selville, että se on saanut tuomiotakin jostain seksuaalirikoksista.

Ehkä olen itse vaan niin pervon/homon näköinen, että se kuvitteli onnistuvansa. Hope not. :)

Originally posted by Nipsu
Mjoo , heittakaa ne nyt jumalauta heti ulos sielta aaltoalvarista ja soittakaa poliisit koska naa tyypit jatkaa hommiaan jossei kukaan puutu asiaan.

Kuvauksesta paatellen se voisi olla "Halli"Ana "sali"Ana joka aina monnarilla pyörii, mutta en usko..
Halli-Ana on enemmänkin lämminhenkinen ja sosiaalinen tyyppi.

Vieläkös se ana pyörii monnarilla?En oo 2 vuoteen käynyt monnarilla kun jouduin opiskelun takia muuttamaan ja se helpottaa aina koti ikävää kuulla miten jyväskylän nähtävyydet pärjää.Vieläkö pingis tuomari on maisemissa?

Originally posted by osku
Vieläkös se ana pyörii monnarilla?En oo 2 vuoteen käynyt monnarilla kun jouduin opiskelun takia muuttamaan ja se helpottaa aina koti ikävää kuulla miten jyväskylän nähtävyydet pärjää.Vieläkö pingis tuomari on maisemissa?

Siellähän se bostailee mitä sitä olen nähnyt viimevuoden aikana. Jos tahtoo kuulla inside tietoa jypin peleistä ja kaudesta niin kannattaa kysellä Analta.
Kesällä se tosin sai jonkun kohtauksen pesiskentällä ja kaatu suorilta jaloilta naamalleen :(

no niin pakko se on kai minunkin paljastaa synkän salaisuuteni verhoa...

Olin silloisen emännän kanssa Itäkeskuksen uimahallilla, kun uinnit oli uitu suuntasin pesutiloihin. Suihkussa huomasin että joku keski-ikäinen herrasmies katseli vähän tavallista pitempään mutta en siihen sen kummemmin kiinnittänyt huomiota vaan pesin itseni ja suuntasin pukukaapeille. Kuinka ollakkaan tällä ukkelilla oli pukukaappi samassa välikössä ja koska oli keskipäivä oli hallilla hiljaista ja olimme kaksistaan pukutiloissa. Äijä istuskeli mua vastapäätä ja siinä kun kuivailin itteäni niin huomasin että se raapii pallejaan perin antaumuksella, en siihen vielä silloinkaan kiinnittänyt sen kummempaa huomiota, ajattelin vaan että kai sillä sit on satiaisia tms. Kun sitten seuraavan kerran käännyin ympäri niin ukkeli veteli ihan estoitta hanskaan siinä samalla kun katseli mua!!! Menin sen verran shokkiin että ajattelin että äkkiä vaatteet päälle ja pois... No onneks heti kohta samaan välikköön sattu tulemaan joku mun ikänen jätkä niin äijä pisti tapin piiloon ja lähti pois! Vedin vaatteet niskaan ja lähdin vessaan täyttämään juomapulloa (kun suuta kuivas ja oksetti) vessassa en voinut olla kuulematta kun ainoasta kopista kuului hirveä ähkinä ja lätinä..asiaa en sen kummemmin varmistanut mutta uskoisin äijän olleen siellä paineita purkamassa!

Olin sen verran shokissa tapahtuneesta että en oikeen tienny mitä olsi pitänyt tehdä... Jälkeenpäin olen päättänyt että jos vastaavaa viellä käy niin toimin seuraavasti:
1. sanon ukolle että viidelläkympillä irtoo hyvä suihinotto
2. otan rahat hyväuskoiselta
3. suoritan silmittömän väkivallanteon
4. ilmoitan uimavalvojalle että pukuhuoneessa joku yritti raiskata muttasain torjuttua ja käsken soitta poliisit
5. toivon että poliisit uusivat vielä kohdan 3.

ps. kaikista vastenmielisintä oli kuitenkin muijan kommentti tapahtumasta kuultuaan... "oliks sillä iso?"

Juu, Aalto-Alvarissa on noita pedofiileja vaivaksi asti. Keskisuomalaisessa taisi aikaisemmin syksyllä olla juttua siitä kun koulut (ilmeisesti ala-asteet) eivät enää halua viedä oppilaitaan sinne uimaan kun pedofiilit käyttäytyvät niin häiritsevästi.

Itse käyn ko. paikassa joskus lasten kanssa, mutta ilmeisesti vanhempiensa kanssa kulkevat lapset saavat olla rauhassa noilta tyypeiltä kun en ole huomannut mitään.

Jos nyt tuollaista huomaisi, niin ensimmäinen reaktio olisi tosiaan tunkea tyyppi munasillaan kiukaalle mutta fiksumpaa taitaa olla pyytää poliisi paikalle.

Originally posted by Aslak

ps. kaikista vastenmielisintä oli kuitenkin muijan kommentti tapahtumasta kuultuaan... "oliks sillä iso?"

Ei hittolainen. :lol2:

Originally posted by Aslak

:lol2: Tämähän on se oleellinen asia.

Raisiossa on myös pari vanhempaa "setää", jotka runkkaavat vanhemman ison altaan päädyssä kun nuoriso käy uimassa. Eräs toinen ukko sai vihdoin porttikiellon Ulpukkaan, kun sillä oli tapana paskoa kunnon jööti altaaseen kerran viikossa.

Siitähän minäkin tän tajusin, kun se oli läähättänyt juuri ennen minun menoa työkaverin 2 vuotiasta. Sitäpaitsi tuo ei ollut mikään "puppeli homppis", vaan oikeesti aika sairaan kyyläävän oloinen tyyppi. Oon nähnyt ton monesti aiemminkin, mutten kiinnittänyt huomiota, ennenkuin nyt. Ainahan tuolla Aaltoalvarissa on kaikenmaailman hyyppäreitä, mutta ton katse ka kyyläys oli sitä luokkaa, että seuraavalla kerralla varmasti otan kantaa ja äijälle tulee lähtö. Tuo ei missään nimessä räplännyt omia vehkeitään, vaan piti ne tarkasti piilossa.

Pistän seurantaan !!!

Vittu jos tollanen sattuis mulle tai pikkuveljelle niin , antaisin pukuhuoneessa vyön puhua enkä välttelis antaa iskuja naamalle,
ja samalla sais Teräskärkimaihareista jalkoväliin, sekä alapotkuilla
polvilumpio vinoon, alkais LÄSKI TUMMUMAAN.

Varmistaisin että saisi tollanen äijän käppänä kontata pukuhuoneesta ulos.

:curs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom