Pectoralis Clavicular

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Orfeus
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
39
Eli mikä liike olisi hyvä tälle lihakselle? Löytyykö jokin liike joka ottaisi erityisesti tähän, vai ihan vaan normaalilla rintatreenillä, eli penkki/vinopenkki/pecdec-tyyliin? :)

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Öh, siellähän ne sivuilla on lueteltu: kaikki ylävinopenkkiliikkeet. Klikkaa siltä linkin sivulta sitä ylintä otsikkoa niin näet listan.

ljm sanoi:
Öh, siellähän ne sivuilla on lueteltu: kaikki ylävinopenkkiliikkeet. Klikkaa siltä linkin sivulta sitä ylintä otsikkoa niin näet listan.
Noniin, silmä käteen :kippis1:

Muuten, miten kannattaa tämä rintatreeni tehdä, itse vaihtelin viikottain penkin / vinopenkin kanssa, sen jälkeen sitten pecdecciä päälle (ristikkäistaljaa meidän salilla ei ole), mutta kannattaisiko tehdä vaaka- että vinopenkki samana päivänä, että saisi vähän tehokkaamman treenin? Kokeilenpa tänään miten toimii... :)

Zone-sarja -42%
Orfeus sanoi:
Muuten, miten kannattaa tämä rintatreeni tehdä, itse vaihtelin viikottain penkin / vinopenkin kanssa, sen jälkeen sitten pecdecciä päälle (ristikkäistaljaa meidän salilla ei ole), mutta kannattaisiko tehdä vaaka- että vinopenkki samana päivänä, että saisi vähän tehokkaamman treenin? Kokeilenpa tänään miten toimii... :)

Itse teen yleensä tasapena tangolla + vinopena käsip. ja sitten joskus vinopena tangolla + tasapena käsip. Käsipainoilla saa venytettyä kivasti, kun taas noi tankoliikkeet on aika samanlaisia.

ljp sanoi:
Itse teen yleensä tasapena tangolla + vinopena käsip. ja sitten joskus vinopena tangolla + tasapena käsip. Käsipainoilla saa venytettyä kivasti, kun taas noi tankoliikkeet on aika samanlaisia.
Juu, no tänään ei tullut kokeiltua, kiitos siitä että salilla oli pentuja.
Aika hyvän tuntuman sain penkki/pecdec/yhden käden ristikkäistalja-combolla :) Ja pudotussarjat vielä olkapäille, hyvä fiilis nyt :)

Itse teen taas tyyliin penkki 3 sarjaa, 3 sarjaa vinopenaa kässäreillä ja siihen päätteeks vielä 2xflyes ja 2 pitkää peckdeck sarjaa. Ainaki tähän asti on toiminu :) (ei helvetti tänään piti jonotella penkille ne 30-40min joku voimakaksikko veti 20~ sarjaa penkkiä :david: , mikäs siinä kävi vähän vituttamaan mutta onneks oli kaveri messissä niin olipahan jotain tekemistäkin)

Minä teen yleensä tasapenkin tangolla ekana, sitten kakkosliikkeenä vaihtelee vinopenkki käsipainoilla ja alaviistopenkki smithissä, kolmantena liikkeenä vaihtelee, peck-deck ja viparit maaten.

Timba79 sanoi:
Minä teen yleensä tasapenkin tangolla ekana, sitten kakkosliikkeenä vaihtelee vinopenkki käsipainoilla ja alaviistopenkki smithissä, kolmantena liikkeenä vaihtelee, peck-deck ja viparit maaten.
Sounds good... :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mun treeni on seuraavanlainen: Tasapenkki, vinopenkki, ristikkäistaljasäätö, ja viimisenä kunnon allah-pallah-liike, eli laitetaan kahvat ristikkäistaljan alanaruihin, mennään polvilleen maahan ja otetaan kahvat käteen. Tästä vedetään rintalihaksilla kahvat eteen, ja hyvältä tuntuu. Tolla liikkeellä saa hyvin ne kaikki loputkin voimat irti tisseistä, mutta paljoa painoo siinä ei voi käyttää.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom