Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Noniin, silmä käteen :kippis1:ljm sanoi:Öh, siellähän ne sivuilla on lueteltu: kaikki ylävinopenkkiliikkeet. Klikkaa siltä linkin sivulta sitä ylintä otsikkoa niin näet listan.
Orfeus sanoi:Muuten, miten kannattaa tämä rintatreeni tehdä, itse vaihtelin viikottain penkin / vinopenkin kanssa, sen jälkeen sitten pecdecciä päälle (ristikkäistaljaa meidän salilla ei ole), mutta kannattaisiko tehdä vaaka- että vinopenkki samana päivänä, että saisi vähän tehokkaamman treenin? Kokeilenpa tänään miten toimii...
Juu, no tänään ei tullut kokeiltua, kiitos siitä että salilla oli pentuja.ljp sanoi:Itse teen yleensä tasapena tangolla + vinopena käsip. ja sitten joskus vinopena tangolla + tasapena käsip. Käsipainoilla saa venytettyä kivasti, kun taas noi tankoliikkeet on aika samanlaisia.
Sounds good...Timba79 sanoi:Minä teen yleensä tasapenkin tangolla ekana, sitten kakkosliikkeenä vaihtelee vinopenkki käsipainoilla ja alaviistopenkki smithissä, kolmantena liikkeenä vaihtelee, peck-deck ja viparit maaten.