Peck deck neuvoja

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja radawa
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Sarkasmi ei toimi netissä ;) Ja oothan sä sanonut olankohautuksiakin turhaksi liikkeeksi. No, pahoittelen.

No olankohautukset voisi ollakkin turhempia jos nostaa maasta vitusti ja epäkkäät saa kunnolla epäsuoraa rasitusta. Jos vielä tekee mavessa yläasennossa aina kohautuksen kun 250 kiloa roikkuu käsissä niin voisin väittää, ettei siihen enää kohautuksia tarvitse juuri erikseen tehdä. Tuota flyessien tuomaa supistusta kun ei penkki ja sen variaatiot tuo, niin on vähän huono verrata kohautuksia tähän aiheeseen.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Sarkasmi ei toimi netissä ;) Ja oothan sä sanonut olankohautuksiakin turhaksi liikkeeksi. No, pahoittelen.

Onhan se aika vitun turhake. Iso liuta oikeasti hyödyllisiä liikkeitä joilla ne epäkkäät kasvaa siinä sivussa. Omat epäkkäät kasvoi ihan varkain oikeastaan lähinnä mavettamalla 1-5 toiston sarjoja.

Zone-sarja -42%
pikkutissiset voimanostajat aina mollaa pecdeckiä. Helpommin sillä eristää kun ristikkäistaljassa tai käsipainoilla, kun ei tarvitse keskittyä pitämään mitään kädessä. Jos eristäminen siis kiinnostaa

Onhan se aika vitun turhake. Iso liuta oikeasti hyödyllisiä liikkeitä joilla ne epäkkäät kasvaa siinä sivussa. Omat epäkkäät kasvoi ihan varkain oikeastaan lähinnä mavettamalla 1-5 toiston sarjoja.

Entäs jos on Kai Greenin epäkäsgeenit? Tuskin Kaitsullekaan epäkkäät kasvaa vaikka rupeisi ottamaan 1-5 toiston mavesarjoja. Ihmiset on erilaisia ja varmaan jollekin jolla epäkkäät kasvaa yhtä huonosti ku Kaitsulla niin kohautukset voi olla oiva apu.

Itekin oon kyllä näitä, joilla epäkkäät on kunnossa vaikken treenaa niitä ollenkaan millään kohautuksilla tms. Ottaa helvetisti hittiä ihan kaikessa, pystärit, viparit, soudut. Kaikki menee mulla epäkkäille.

Mitä teet peckdeckin tilalla?

Meidän salilla löytyy siis Reverse Pec Deck jossa pystyy selkä laitteeseen päin asettumalla tekemään rintaa tai rinta laitteeseen päin takaolkapäitä. Siinä nuo kädensijat liikkuvat sen verran vapaammin, että liikeradan saa omille välityksille sopivaksi. Toki ristikkäistalja tai flyesit käsipainoilla on hyviä vaihtoehtoja rinnan supisteluun myös.

pecdec.webp

Tuo Wannabe Athleten postaaman kuvan kaltainen laitos on varsin metka peli, itsekin löysin rintarauhasten alta jotain lihaskudosta sen avulla. Tuo ei pakota mihinkään väkinäiseen liikerataan ja hantaakit on sen verran "dynaamiset", että siinä joutuu väkisin keskittymään tissiin hardisti. Ja kun tosiaan toimii oivasti vielä takaolkapäillekin, niin enpä heti vaihtaisi saliin, jossa kyseistä laitetta ei ole.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Luulen että Kai Greenellä on silti isommat epäkkäät kun 99% pakkislaisista, mut lukuunottaen. En oikee taho uskoo et se on sillä siitä kiinni ettei tekis olankohautuksii

Luulen että Kai Greenellä on silti isommat epäkkäät kun 99% pakkislaisista, mut lukuunottaen. En oikee taho uskoo et se on sillä siitä kiinni ettei tekis olankohautuksii

Pointti ymmärretty täysin! :D

-.-

Siis meinasin, että kaikilla ei epäkkäät kehity hyvin jolloin esim. olankohautukset voi toimia hyvänä liikkeenä. Eikä kaikilla kehity rinta hyvin jolloin peck deck voi olla oiva apu esim. esiväsytyksessä.

- - - Updated - - -

JEP!!!! ja kaikki kynäniskat komppaa!! ::D

En ole muuten itsekään peck deckii juuri tehnyt. Vois kokeilla taas kuhan pääsee salille, josta löytyy kelvollinen laite.

Melkein kaikissa liikkeissä olisi tärkeä pitää olkapäät alhaalla. Nosta penkki tarpeeksi ylös, ja pidä huoli että olkapäät ei nouse korviin puristaessa, tämän pitäisi jo helpottaa. Mikäli ei, kokeile tehdä ensi kerralla niin että pehmusteet tulee kyynärtaipeisiin ja pidät kädet sivulle suoraksi ojennettuna, vähän kuin "taputtaisit" kädet lukkosuorana. Noita voi kokeilla, jos ei auta, on olkapäät paskassa kunnossa, jolloin ne korjautuu vaan jumpalla ja/venyttelyllä

Yksi meijän salin suosituimmista vehkeistä on juurikin pec deck-/takaolkapäälaite. Monet näyttävät peckiä tekevän olkapäät edessä ja tietty tappi painopakan alaosassa. Siispä aika pitkälle egontreenauslaite.

Siis onko tämä peck Deck nyt todella niin paska liike kun sanotaan. Itse yleensä viimeistellyt rinta treenin tällä. Ja itse ainekin tykännyt, tulee hyvä pumppi

Back
Ylös Bottom