Peace

Mistäköhän johtuu, että jos sattuu harrastamaan voimailua kaiken maailman apinat tulevat uhoamaan ja haastamaan riitaa, jopa selvinpäin! Itse vältän viimeiseen asti tappelemista ja vain ääritilanteissa turvaudun väkivaltaan, enkä ymmärrä miksi jotkut apinat luulevat, että voimalajien harrastajat ovat väkivaltaisia ja tappelun hakuisia. Vastaavia kokemuksia, vai johtuuko vain naamastani?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulle tulee porukka kännissä haastamaan riitaa kun sattuvat tietämään, että oon harrastanut nyrkkeilyä. Tuo jos jokin on vittumaista...
Toinen mikä vituttaa oikein kunnolla on se, jos satut mainitsemaan, että käyt salilla niin heti tulee se legendaarinen kysymys "HEI PALJOX SÄ NIINQ NOSTAT PENKISTÄ IRL??!?!111?!?1"
Vaikka kaikkihan tietää, että kyykky on miehen mitta :)

heh, sattu sama mullekin viime talvena levillä, tuli vissiin kylän toiseks isoin kaveri kyselemään penkkitulosta.. kysyin takas et paljon kyykkäät, ei sitten jääny enempää ihmettelemään.
ehkä sit lihasta on 10kg enemmän loppuu se kysely taas :thumbs:

Koskaan en oo joutunut tappeluun/tappeleen, mitä nyt ala-asteella jotain pientä. Enkä sitä edes halua. Vaikka joskus aikoinaan salilla käymisen tarkoitukseni oli se, että jos joku tulee haastaan riitaa, niin ei enää tarttis juosta karkuun. Mutta eipä vielä ainakaan ole kukaan tullut mitään sanomaan. Ehkä olen niin ISO ja pelottava :lol2:

Originally posted by RikuRiuku
Vaikka kaikkihan tietää, että kyykky on miehen mitta :)
Toinen voi kuvitella kyykkäävänsä, vaikka tekee noin 10cm niiausta, toinen taas kyykkää siten, että perse on 10cm lattiasta. Ei ne kännissä ajattele kyykyn syvyyttä kuitenkaan.

Maastavetohan se on miehen mitta! :)
En ole muuten koskaan kokeillut kyseistä liikettä.

Originally posted by RikuRiuku
...heti tulee se legendaarinen kysymys "HEI PALJOX SÄ NIINQ NOSTAT PENKISTÄ IRL??!?!111?!?1"

Mä aina vastaan näihin idiootti kysymyksiin "mä en treenaa sillä lailla, että tietäisin paljonko nousee penkistä täysii."
Yleinsä porukat menee hiljaseks kun eivät kykene tajuamaan jotta miksi en treenaa ykköstä.

Jos joku sitten kuitenkin kysyy "miksi" heitän yleinsä jotain tyyliin "ravinnon maksimaalisen hyödyn irti saamiseksi pitää treenata tasapuolisesti pitkillä sarjoilla joihin lisätään pari negatiivista ja pari pakkoa ja jos on kavereita mukana salilla tehdään super nopeita pyramideja."
viimeestään tässä vaiheessa kynikset lähtee pää pyörien pois ja jättää mut rauhaan.

sitten kun tulee joku pyöree olkapäinen kyselemään niin voi jo vähän rennommin keskustella.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom