Pavut tomaattikastikkeessa

Mitäs mieltä pakkislaiset on valkoisista pavuista tomaattikastikkeessa dieetillä?
Ravintoarvot: 80kcal 4-5p, 15hh ja loput rasvoja. 425g muistaakseni josta 250 papuja, itse kaadan tomaattikastikkeen pois jolloin ois suurinpiirtein tuo 250g eli tuo hiilarimääräkin taitaa huomattavasti vähentyä. Tuosta sitten noin puolet otan tonnikalapurkin kanssa eli n. 170kcal tonnikalasta ja paljonkoha tossa 125g olis enää kcal?
Searcilla löytäny, että pavuilla ihan hyvät proskuarvot, mutta oli vähän erimielisyyksiä dieettisafkaks koska hiilarit koostu tärkkelyksestä jos oikein tajusin. Eli kuinka huono/hyvä dieettisafka noi pavut ovat?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Napaan vaan, tuskin dieetti papuihin kaatuu vaikka on ne kyllä helkutin hyviä. Heinzin valkoiset pavut lihapataan nii johan tulee hyvää! :)

Mitäs mieltä pakkislaiset on valkoisista pavuista tomaattikastikkeessa dieetillä?
Ravintoarvot: 80kcal 4-5p, 15hh ja loput rasvoja. 425g muistaakseni josta 250 papuja, itse kaadan tomaattikastikkeen pois jolloin ois suurinpiirtein tuo 250g eli tuo hiilarimääräkin taitaa huomattavasti vähentyä. Tuosta sitten noin puolet otan tonnikalapurkin kanssa eli n. 170kcal tonnikalasta ja paljonkoha tossa 125g olis enää kcal?
Searcilla löytäny, että pavuilla ihan hyvät proskuarvot, mutta oli vähän erimielisyyksiä dieettisafkaks koska hiilarit koostu tärkkelyksestä jos oikein tajusin. Eli kuinka huono/hyvä dieettisafka noi pavut ovat?

Onko tullut uusia mielipiteitä papuja tomaattikastikkeessa syömiseen dietin aikana. Itse haluaisin syödä joka aamu papuja, mutta arveluttaa että tuleeko niistä kohtuuttomasti hiilareita eli olisko parempi kuitenkin vetää jotain muuta.

Oletko siis matalahiilihydraattisella dietillä? Niillä ei papuja suositella, koska hiilareita on tosiaan aikalailla.
Jos olet tavallisella kalorirajoitetulla dietillä, niin sittenhän ei ole mitään syytä olla syömättä papuja kaloriraamien puitteissa.

Mutta älkää nyt hitossa niitä tomaatteja pois kaatako, jos maksatte siitä. Papuja saa kyllä vesiliemessäkin ja se tulee halvemmaksi per papu, jos ei tahdo tomaattikastiketta mukaan.

Kyllä minä syön hiilihydraattiakin eli en mitenkään karppaile.

Itse olen kanssa miettinnyt sitä, että korvaisi spagetin pavuilla. Hiilareita on vähemmän ja protskuja enemmän kuin spagetissa tai riisissä, mutta ovatkohan hiilarit huonompia kuin spagetissa ja riisissä? Ei kai? :)

Siitä tulee äkkiä sellainen positiivinen kierre, jos oikein pierettää niin nauraessa niitä vasta lähteekin ja sekös vasta naurattaakin.

Ei tarvii jauhelihan sekaan ees mitään kastiketta, kun iskee pääle noi pavut tomaattikastikkeessa. Sit lisukkeeks salaattia, ja sen on siinä. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom