Pauliina Taluksen kunto

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onhan tuo aika kireessä kunnossa. Tuoltahan tuo selviää, että miksi.

Miksi sitten pitää itseään lähes kisakunnossa?

”Saan paljon paremmin huomiota ja työtarjouksia, kun olen kunnossa. Ja sen lisäksi saan vielä paljon kunnioitusta alan ammattilaisten keskuudessa.”, Pauliina toteaa.

Sivupoluille

Onko Pauliina vielä miehensä kanssa yhdessä?
Nimestä on pudonnut liite pois.

Ja ei. Ei kiinnosta henk.koht.

Re: Sivupoluille

Originally posted by pexxi
Onko Pauliina vielä miehensä kanssa yhdessä?
Nimestä on pudonnut liite pois.

Ja ei. Ei kiinnosta henk.koht.

Tietääkseni "Halonen" pudotettiin nimestä pois siksi, että Talus lyhyenä nimenä on helpompi omaksua ulkomaalaisille ja näin on myös helpompi edetä urallaan. Mistään avioerosta ei ole ollut alan lehdissä juttua, joten en usko, että olisivat eronneet.

Joo, kävin tuolla "mekassa" viime syksynä ja juttelimme vähän aikaa. On mielettömän kokoinen nainen ja silloinkin aika kireä, ei ihan näin tiukassa kunnossa kuitenkaan. Tosi mukava tyyppi vielä.

:worship:

Venicen Goldsilta on suurin osa ammattilaisista lähtenyt muualle (kuulemma Las Vegasiin, johon Olympiakin näyttää kotiutuneen) ja salista on tullut täysin fitness-sali, joten kontrasti Pauliinasta muuhun populaan siellä oli melkoinen. Ikävää että bodausmaailman legendapaikkakin nykyään vaan ratsastaa vanhalla maineella. :david:

Kovassa kunnossa on Pauliina :worship:

Respect.

Kovassa kunnossa on. Varsinkin selkäposeeraus oli mahtava. Vaikka kyseinen nainen ei muuten kiinnosta niin itselle tuollainen vartalo olisi kiva (Joo tiedän, vaatii myös miehille monta vuotta rankkaa elämän tapaa).

Originally posted by Jukkah
Hyhy...
Ei oo kyll yhtää naisellinen...
Meni vähä yli...

Nyt tulee kyllä hirveet haukut niskaan, mutta oon ihan samaa mieltä. Kaippa siinä kuitenkin on kateuttakin.

Kuitenkin RESPECT;)

Kyllähän tuo näytti aikas huimalta...

Ekana kyllä tuli mieleen että kuinka paljon on saanut vetää "roinaa" ja sitten kuvittelin jo että ton on pakko olla mies (tai joku siltä väliltä)... Mutta kait se ihan muija on (alusta asti).
On vaan saatanan miehisen näköiset nuo lihakset.

Ei voi muuta sanoa, kuin että kateaksi pistää tuommoinen... Eli "tasa-arvon" nimissä...

Tossa kyllä silmä lepää....;)

Hienot on lihakset ja kunto tosi hyvä! Paljon on työtä ton eteen nähnyt ja kaikki peukut sille :)

Mutta ei ole mun ihanne enkä pidä kauniina tai hyvännäköisenä tuollaista kuntoa naisella.

Mun mielestä Talus on hyvässä kunnossa, kroppa näyttää juuri sellaiselta kuin ammatti kehonrakentajalla kuuluukin olla. Ihmetyttää, että näillä sivuilla tulee tälläistä kommenttia :urjo: , ilmeisesti naisen kroppa "saa" olla fitness tyylinen, ei liian lihaksikas kehonrakentaja tyyppinen...tästä asiasta on ollut tällä palstalla vääntöä joskus ennenkin ja tulokseksi taisi tulla että nämä on makuasioita.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom