Pauliina Taluksen kunto

Originally posted by hkaroliina
Mun mielestä Talus on hyvässä kunnossa, kroppa näyttää juuri sellaiselta kuin ammatti kehonrakentajalla kuuluukin olla. Ihmetyttää, että näillä sivuilla tulee tälläistä kommenttia :urjo: , ilmeisesti naisen kroppa "saa" olla fitness tyylinen, ei liian lihaksikas kehonrakentaja tyyppinen...tästä asiasta on ollut tällä palstalla vääntöä joskus ennenkin ja tulokseksi taisi tulla että nämä on makuasioita.

Makuasioita nimenomaan. Mutta kai sitä saa sanoa negatiivisen makumielipiteensä ääneen.

Mutta melkeen kaikki on kuitenkin myöntäneet, että kunto on hieno, vaikkei välttämättä silmiä hivelekään.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by Hippa
Makuasioita nimenomaan. Mutta kai sitä saa sanoa negatiivisen makumielipiteensä ääneen.

Nimenomaan! Makuasioistahan ei voi kuin kiistellä :) , ja ei se, että (mies)henkilö harrastaa itse voimailua, kai suinkaan tarkoita sitä, että hän pitäisi bodarinaisten vartaloista (tämä siis hkaroliinalle)...?

IMHO Talus ON hyvässä kunnossa, ja olen siinä samaa mieltä kuin hkaroliina, että näyttää juuri siltä kuin ammattikehonrakentajan tuleekin näyttää. Mutta mun ihannekroppani ei kuitenkaan ole naiskehonrakentaja, vaan sellainen lihaksikas body fitness-tyyppi ei-ihan-kisakireänä. :)

Ok, kärjistin hieman liikaa...ihmettelin pelkästään niitä kommentteja, jotka oli kirjoitettu tyyliin oksettava, sairasta jne. En ajattele niin, että puntilla käyvien miesten tulisi ihannoida esim. Taluksen tyyppistä vartaloa. Oma mielipiteeni tulikin aikaisemmin ilmi Taluksen bodysta, mutta itse pidän enemmän (kuten varmaan suurin osa täällä kirjoittelevista) fitness tyylisestä kropasta.

Ok, kärjistin hieman liikaa...ihmettelin pelkästään niitä kommentteja, jotka oli kirjoitettu tyyliin oksettava, sairasta jne. En ajattele niin, että puntilla käyvien miesten tulisi ihannoida esim. Taluksen tyyppistä vartaloa. Oma mielipiteeni tulikin aikaisemmin ilmi Taluksen bodysta, mutta itse pidän enemmän (kuten varmaan suurin osa täällä kirjoittelevista) fitness tyylisestä kropasta.

Samoilla linjoilla ollaan :)

Todella kovat olkapäät :eek:

Tosi kovassa kunnossa, innolla odottelen milloin kiipeää jälleen kisalavalle. Joku huhu kertoi Pauliinan tähtäävän tämän vuoden olympiaan, tiedä häntä.

Originally posted by reiz
Todella kovat olkapäät :eek:

Tosi kovassa kunnossa, innolla odottelen milloin kiipeää jälleen kisalavalle. Joku huhu kertoi Pauliinan tähtäävän tämän vuoden olympiaan, tiedä häntä.

mieletön.. vau. rocketti tykkää.:)

No kun miehet ajatteleekin aina naisten kroppia arvostellessaan alapäällään.. :D Ja sitten osa pojista on kateellisia, kun Talus on kovemmassa kunnossa kuin ne itse. Mun mielestä Pauliina on noissa kuvissa kyllä ihan ok, kunto on kehittynyt siitä kun näin livenä pari vuotta sitten. Ei kyllä vastaa mun naisihannetta, mutta ei toi mun mielestä nyt mitenkään vastenmielisen näköistä ole. Samalla tavalla voisi kärjistäen mennä kysymään vaikka peruskoulun ysiluokan pikkutytöiltä, mitä mieltä ne on Markus Ruhlin kuvasta? Voisin veikata, että ei rupeaisi tytöillä paljoa pöksyt kastumaan...;)

Talus ei kuitenkaan ole vetänyt hommaa överiksi niinkuin jotkut naiskehonrakentajat ovat tehneet. En tiedä miten paljon testoa on käytelty, mutta kasvot näyttävät naisen kasvoilta toisin kuin joillakin, jotka ovat piikittäneet liian paljon liian pitkään. Ja kyllä nuo lihaksetkin IMO näyttävät naisen lihaksilta, ei tuota lihasmassaa nyt niin paljoa ole. Hienot lihakset!

Originally posted by edelbrock
Samalla tavalla voisi kärjistäen mennä kysymään vaikka peruskoulun ysiluokan pikkutytöiltä, mitä mieltä ne on Markus Ruhlin kuvasta? Voisin veikata, että ei rupeaisi tytöillä paljoa pöksyt kastumaan...;)

No niille pitäisi varmaan näyttää jotain Ville "luuranko" Valon kuvaa, että saisi ne kostumaan. :D

Mulla ainakin...

on oman treenaamisen ja alan seuraamisen myötä muuttunut tuo vartaloihanne paaaaljon lihaksikkaampaan suuntaan, joskus kauan sitten selasin Bodaus-lehteä ja ajattelin että jiisus sentään, ja jokin aika sitten löysin itseni miettimästä, että onko ne kehonrakentajat nykyään pienempiä kuin ennen, kun ei ne enää tunnu niin erikoisilta. Mutta eiköhän se ole tämä oma käsitys muuttunut ja nykyään tosi laihat ns. normaalit vartalot tuntuu pieniltä ja heiveröisiltä.

Edelleen pidän enempi fitness-tyyppisestä vartalosta, mutta jotenkin sitä mieltää lihaksikkaan vartalon "oikeammaksi" ja normaalimmaksi kuin ihan tavallisen, perusvartalon. Kun näkee jonkin ihan varmasti normaalin miehen kokoisen tyypin, saattaa ajatella että hitsi mikä laiheliini, kävis salilla... ;) Toki jokainen on oman näköisensä ja kaikki kunnia sille.

Originally posted by PattiPete
Talus ei kuitenkaan ole vetänyt hommaa överiksi niinkuin jotkut naiskehonrakentajat ovat tehneet. En tiedä miten paljon testoa on käytelty, mutta kasvot näyttävät naisen kasvoilta toisin kuin joillakin, jotka ovat piikittäneet liian paljon liian pitkään. Ja kyllä nuo lihaksetkin IMO näyttävät naisen lihaksilta, ei tuota lihasmassaa nyt niin paljoa ole. Hienot lihakset!
miltä luulet pauliinan näyttävän ilman meikkiä(jota tossa kuvassa näyttää olevan aika lailla)? enemmän vai vähemmän mieheltä?

Originally posted by beginner
miltä luulet pauliinan näyttävän ilman meikkiä(jota tossa kuvassa näyttää olevan aika lailla)? enemmän vai vähemmän mieheltä?

Mitä väliä sillä loppujen lopuksi on? Ihminen saa mun mielestä näyttää ihan miltä haluaa ja muokkaa kroppaansa sen mukaisesti. Saahan miehetkin näyttää feminiinisiltä jos haluavat. Liberaali yhteiskunta käsittääkseni sallii ihmisen toteuttaa oman tahtonsa mukaista toimintaa.

Jos Pauliina Talus on tyytyväinen omaan kroppaansa niin mikä oikeus meillä on kyseenalaistaa tämä?

Noi nyt ei ollu parhaita kuvia (kasvojen suhteen) Pauliinasta. Oon sitä muutaman kerran luonnossa nähny ja mun mielestä se kyl näyttää ihan naiselta. Harvinaisen kaunis kehonrakentajanainen, sanoisin. Ite en haluais olla noin lihaksikas jo ihan käytännön syistä (vaatteet jne) ja ihmisten mielipiteiden takia (en kestä jatkuvaa arvostelua...) mutta Pauliinalla on mun mielestä sellanen kehonrakentajan kroppa kun naiskehonrakentajalla pitääkin olla.
Jotkut maailmalla on kyl vetäny ihan överiks koska niitä ei enää tunnista naiseks jollei erikseen jotenkin todisteta :D

Originally posted by edelbrock
Mitä väliä sillä loppujen lopuksi on? Ihminen saa mun mielestä näyttää ihan miltä haluaa ja muokkaa kroppaansa sen mukaisesti. Saahan miehetkin näyttää feminiinisiltä jos haluavat. Liberaali yhteiskunta käsittääkseni sallii ihmisen toteuttaa oman tahtonsa mukaista toimintaa.
oikein hyvä, mutta miksi sitä minulle kerrot? ei minulle ole mitään väliä miltä pauliina talus näyttää (saisi kylläkin olla vielä aivan helvetin paljon isompi ja tiukempi että voittaisi). esitin vain yksinkertaisen kysymyksen johon tuli jo yksinkertainen vastaus (kiitos siitä pete)

Kiva olisi nähdä Pauliina lavalla tosiaan.
Olympia tälle vuodelle voi vaan olla vaikeaa koska ensin pitäisi sijoittua kevään kisoissa niin että pääsee kisaamaan Olympiassa.
Muutenhan sinne ei pääse kuin vanhat voittajat, edellisen vuoden top 10 (ainakin miehissä) ja erikoiskutsulla.

Originally posted by Angelica-82
Noi nyt ei ollu parhaita kuvia (kasvojen suhteen) Pauliinasta. Oon sitä muutaman kerran luonnossa nähny ja mun mielestä se kyl näyttää ihan naiselta. Harvinaisen kaunis kehonrakentajanainen, sanoisin.

Samaa mieltä. Löytyy todella paljon rumempia ja lähes tulkoon mieheltä näyttäviä kuin Talus.

Olen nähnyt pahempiakin kuvia Taluksesta, offilta siis, joissa se näytti lähinnä ylipainoiselta kotirouvalta :D Noissa kuvissa kunto on kyllä kohdallaan.

Jotenkin arvasin että tämä keskustelu kääntyy taas tälle ulkonäkölinjalle. Näin näyttä käyvän jokaisen naiskehonrakentajan kanssa. Surullista näin voimailufoorumilla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom