Pauliina Taluksen kunto

Originally posted by Stalker
Jotenkin arvasin että tämä keskustelu kääntyy taas tälle ulkonäkölinjalle. Näin näyttä käyvän jokaisen naiskehonrakentajan kanssa. Surullista näin voimailufoorumilla.
mistäs muusta miestenkään kehonrakennuksessa puhutaan kuin ulkonäöstä? siitähän koko lajissa on kyse. se naama nyt on sivuseikka kehonrakentajanaiselle, mutta kyllä sekin silmään pistää. ei voi mitään

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ehkä Talus näyttää naamasta vielä jotenkuten naiselta, mutta massaa on kyllä niin paljon että... Ei ole naisen kroppa mitenkään...

Olen kuullut, että testoa ym. käyttävät naiset käyttäytyvät sekuaalisesti aggressiivisesti niin kuin miehet, vai onko tästä jo pakkotoistolla threadia? John Romeron artikkeli on ainakin sitä mieltä, ja hyvässä mielessä:evil:

Originally posted by Ämmbee
Olen kuullut, että testoa ym. käyttävät naiset käyttäytyvät sekuaalisesti aggressiivisesti niin kuin miehet, vai onko tästä jo pakkotoistolla threadia? John Romeron artikkeli on ainakin sitä mieltä, ja hyvässä mielessä:evil:
Lue tuo Brigitte Berendonkin kirja niin tiedät asiasta enemmän.;)

Stalker, voisin lukea sen horrorina... Sehän on pelottavaa, nainen joka puhuu basso äänellä ja on vahvempi kuin sinä, ja vielä on agressiivinen seksuaalisesti!:eek:

Stalker, voisin lukea sen horrorina... Sehän on pelottavaa, nainen joka puhuu basso äänellä ja on vahvempi kuin sinä, ja vielä on agressiivinen seksuaalisesti!:eek:
Agressiivinen seksuaalisesti...hmm...mitä pahaa tossa on näin se pitää ollakin :blow:

On se vittu muuten kumma että heti aletaan ruikuttamaan että hyiiii kun on ruma akka yms. nyt on puhe kunnosta ei niinkään pärstäkertoimesta(eikä tässäkään tapauksessa siinä ole mitään vikaa)...:curs:

Eräs tuttava oli joitain vuosia sitten ollut pedissä juuri jostain kilpailuista palanneen naiskehonrakentajan kanssa. Kyyti oli kuulemma ollut hurjaa ja hieman hirvittänyt kun neito oli ollut isommassa ja tiukemmassa kunnossa kuin tuttavani.

Silloin kun tuon jutun kuulin en ollut vielä oikein päässyt kunnolla sisään näihin kuvioihin, joten en älynnyt kysyä naisen nimeä tai muutakaan tarkennusta asiaan.

Yleensä en erityisesti pidä isoista keharinaisista,mutta Pauliina Talus on todella kaunis nainen (olen minäkin nähnyt kauniimpia otoksia hänestä). Selkä oli todella symmetrinen,aivan uskomaton. Todella suuret respectit hänelle! :worship:

Originally posted by XairaX
Yleensä en erityisesti pidä isoista keharinaisista,mutta Pauliina Talus on todella kaunis nainen (olen minäkin nähnyt kauniimpia otoksia hänestä). Selkä oli todella symmetrinen,aivan uskomaton. Todella suuret respectit hänelle! :worship:

Lisäksi Pauliina on tosi mukava tyyppi, ainakin oli, toivottavasti ei ole muuttunut.

Sekosammy, Makuasioitahan nämä on ... kaikki kunnia Talukselle, koska onhan hänellä kova kunto, esitin vaan aiemmin mietteitä Pattipeten lausunnosta "ei hänellä niin isot lihakset ole". Onhan.

(Hän on liian patti minun makuun, ja liian vahva.( Xenana tai vastaavana valkkyyrina (Mayday:nä) hän olisi ihan ihanteellinen)). 'Nuff said

Originally posted by XairaX
Yleensä en erityisesti pidä isoista keharinaisista,mutta Pauliina Talus on todella kaunis nainen (olen minäkin nähnyt kauniimpia otoksia hänestä). Selkä oli todella symmetrinen,aivan uskomaton.

Olen todella samaa mieltä. Katsokaapa vaikka tämä kuva:
www.pauliinatalus.com/galleries/Galleries13/pages/kim.htm

Näkee ihan selvästi, että naiskehonrakentajatyyppi on selvästi urheilullisemman ja kaunisvartaloisemman näköinen kuin fitness-nainen (joka näyttää ihan treenaamattomalta). ;)

Originally posted by suomi
Olen todella samaa mieltä. Katsokaapa vaikka tämä kuva:
www.pauliinatalus.com/galleries/Galleries13/pages/kim.htm

Näkee ihan selvästi, että naiskehonrakentajatyyppi on selvästi urheilullisemman ja kaunisvartaloisemman näköinen kuin fitness-nainen (joka näyttää ihan treenaamattomalta). ;)

Kun Taluksesta puhutaan niin naisellisuudessa voidaan todella vertailla Kim:n (siis kehariaikoina). Päihittää kirkkaasti tämmösessä naisellisuusvertailussa Kim:n.
Pärstäkertoimessa ei kai kukaan kiistä, etteikö Pauliina olisi ollut kisoissa "nätimpi". Vai onko suomi eri mieltä?

Ohhoh, onpas nainen muuttunut...melkoista mainosta naisbodaukselle, kun varsinkin naispuoliset katsovat lähettämääni kuvaa ja miettivät, miten kovalla työllä päästään vasemman puoleisesta naistyypistä oikeanpuoleiseen.

Ohhoh, onpas nainen muuttunut...melkoista mainosta naisbodaukselle, kun varsinkin naispuoliset katsovat lähettämääni kuvaa ja miettivät, miten kovalla työllä päästään vasemman puoleisesta naistyypistä oikeanpuoleiseen.

Muistelen lukeneeni, että Kim lopetti salilla käynnin kokonaan siirtyessään fitnesiin. Voi pitää paikkansa, miten muutenkaan tommonen määrä lihasta on mahdollista saada katoamaan?

edit: ruhl, noi oli tosi hyviä kuvia Kim:stä, kaikkia en ollu nähdnykään. Noita kuvia katsellessa, en olisi edes kirjoittanut aikaisempaa postia, vaan mielessä oli, muistaakseni 1999 Ms.Olympia-kuvat, jossa Kim:n naamakin oli tosi kuiva.

Uskomaton muutos tolla Kimillä! Kaikki miehiset piirteet hävinneet...Unbelievably.

miten kovalla työllä päästään vasemman puoleisesta naistyypistä oikeanpuoleiseen.

Eihän sitä päästäkään. Eiköhän tuommoseen tarvita paljon muutakin kuin kovaa reeniä, lepoa ja paljon laaturuokaa. :rolleyes: Lieköhän Kimin leuasta plastiikkakirurgi veistänyt ylimääräiset pois noiden kuvien välissä? Uskomaton muutos tosiaan! :eek:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom