Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eiköhän tuo ihan USB:llä ole nopeinta. Jos kyseessä on wanha 800 tai 900 Lumia tarvii koneelle oman ohjelmansa. Uudemmat Lumiat osaa toimia massamuisteina ilman erillisiä ohjelmia. Jos video on muistikortilla, niin voi kait sen lukijalla ottaa sieltäkin.
Mukava, että Paulikin on alkanut tuottamaan materiaalia enemmälti. Kaikki Suomen suosituimmat kehomiehet (Nyyssölö, Wilenius, Ovaskainen, Vatanen yms) on seurannassa ja heidän julkaisema materiaalinsa, mutta mielenkiintoista nähdä "uudelta" kasvolta juttuja.
Kiitos buddy ! Mukava saada ja kuulla palautetta Mä tuotan mielelläni millaisia videoita vaan jengi halajaa koska mulla on siihen resursseja sekä aitoa halua jakaa sekä antaa sitä tietoa mitä olen ehtinyt kokemaan ja vaalimaan Joten aina vaan ehdotuksia tulee niin yritetään toteuttaa !
Cheattipäivän kokkailusta ois mukava nähä videoo. Jos siis teet ruokaa cheattipäivänä (vai meneekö pitsa/burgeri-linjalla) :D Ja muutenki kiinnostas tietää, mitä mahaan uppoaa kun syödään vähän vapaammin.
Vatanen mahtoi hieroskella karvaisia käsiään yhteen kun täs porukas mainittiin :DMukava, että Paulikin on alkanut tuottamaan materiaalia enemmälti. Kaikki Suomen suosituimmat kehomiehet (Nyyssölö, Wilenius, Ovaskainen, Vatanen yms) on seurannassa ja heidän julkaisema materiaalinsa, mutta mielenkiintoista nähdä "uudelta" kasvolta juttuja.