GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

BB Pauli Pöyhiä

Paulin treenifilosofia? Treenimetodit?
Oletko treenaamisen/ravintopuolen saralla itseoppinut vai oletko kenties saanut näihin apua joltakulta? Tuleeko ylipäänsä otettua vaikutteita omiin tekemisiin muista?
Kuinka aktiivisest seuraat muita kehoilijoita (Suomen/ulkomaiden)?
Suosikki kehonrakentajasi kautta aikain ja miksi? Kotimainen ja ulkomainen erikseen ;)

Mitä lisäravinteita/ruoka-aineita käytät yleensä treenin ympärille eli ennen, aikana ja jälkeen ?

Onko jotain tiettyä lempiruokaa, josta erityisesti pidät ?

Millaisia treenejä olet itse toteuttanut ns. "huonosti vastaaville lihasryhmille" ja millä tyylillä sait niihin parhainta kehitystä aikaan?

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Eiköhän tuo ihan USB:llä ole nopeinta. Jos kyseessä on wanha 800 tai 900 Lumia tarvii koneelle oman ohjelmansa. Uudemmat Lumiat osaa toimia massamuisteina ilman erillisiä ohjelmia. Jos video on muistikortilla, niin voi kait sen lukijalla ottaa sieltäkin.

Eiköhän tuo ihan USB:llä ole nopeinta. Jos kyseessä on wanha 800 tai 900 Lumia tarvii koneelle oman ohjelmansa. Uudemmat Lumiat osaa toimia massamuisteina ilman erillisiä ohjelmia. Jos video on muistikortilla, niin voi kait sen lukijalla ottaa sieltäkin.

Mä en ymmärtänyt mitään tosta :D :D :D Mä laitoin Lumian piuhalle kiinni läppäriin ja menin videon tiedostoon ja "kopioin" sen työpöydälle.. Ei menny kauaa. Mutta tonne youtubeen menee lähes 300min et on ladannu ?!?!?! Saako videota jotenkin "pienennettyä" koneella ?

Mukava, että Paulikin on alkanut tuottamaan materiaalia enemmälti. Kaikki Suomen suosituimmat kehomiehet (Nyyssölö, Wilenius, Ovaskainen, Vatanen yms) on seurannassa ja heidän julkaisema materiaalinsa, mutta mielenkiintoista nähdä "uudelta" kasvolta juttuja.

Mukava, että Paulikin on alkanut tuottamaan materiaalia enemmälti. Kaikki Suomen suosituimmat kehomiehet (Nyyssölö, Wilenius, Ovaskainen, Vatanen yms) on seurannassa ja heidän julkaisema materiaalinsa, mutta mielenkiintoista nähdä "uudelta" kasvolta juttuja.

Kiitos buddy ! Mukava saada ja kuulla palautetta :) Mä tuotan mielelläni millaisia videoita vaan jengi halajaa koska mulla on siihen resursseja sekä aitoa halua jakaa sekä antaa sitä tietoa mitä olen ehtinyt kokemaan ja vaalimaan :) Joten aina vaan ehdotuksia tulee niin yritetään toteuttaa !

Kiitos buddy ! Mukava saada ja kuulla palautetta :) Mä tuotan mielelläni millaisia videoita vaan jengi halajaa koska mulla on siihen resursseja sekä aitoa halua jakaa sekä antaa sitä tietoa mitä olen ehtinyt kokemaan ja vaalimaan :) Joten aina vaan ehdotuksia tulee niin yritetään toteuttaa !

Cheattipäivän kokkailusta ois mukava nähä videoo. Jos siis teet ruokaa cheattipäivänä (vai meneekö pitsa/burgeri-linjalla) :D Ja muutenki kiinnostas tietää, mitä mahaan uppoaa kun syödään vähän vapaammin.

Vatanen mahtoi hieroskella karvaisia käsiään yhteen kun täs porukas mainittiin :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom