GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

BB Pauli Pöyhiä

Ai saatana miten tyylikkäitä kuvia. Hyvät valot. Ja Pauli on kovassa kunnossa, tsemppiä @mightyback karsintoihin ja itse kisoihin sitten. Tuo lyhyt videonpätkä minkä @Mike kuvasit kuvausten yhteydessä, todella toimiva formaatti. Kuvaa Pekankin kanssa samanlainen sitten! :) ja tietty mahdollisuuksien mukaan kaikkien muidenkin kuvauksiin tulevien kisaajien kanssa, leppoisaa katseltavaa.

Ai saatana miten tyylikkäitä kuvia. Hyvät valot. Ja Pauli on kovassa kunnossa, tsemppiä @mightyback karsintoihin ja itse kisoihin sitten. Tuo lyhyt videonpätkä minkä @Mike kuvasit kuvausten yhteydessä, todella toimiva formaatti. Kuvaa Pekankin kanssa samanlainen sitten! :) ja tietty mahdollisuuksien mukaan kaikkien muidenkin kuvauksiin tulevien kisaajien kanssa, leppoisaa katseltavaa.
Kuvaan joo kaikista pienen pätkän videota ja sitten mulla on semmoinen hassu projekti, jonka aloitin tänään. Otan jokaisesta ukosta semmoisen arvokkaan yläkropan potretin ja veivaan siitä helvetin vanhan näköisen ja nimeän sitten jokaisen Von, Van, Sir liitteillä. Eli semmoisia helvetin kulahtaneita 1600 luvun muotokuvia. Ei tosin ole mitään rekvisiittaa, koska kukaan ei suostuis kuitenkaan laittaan tekoviiksiä ja sitä peruukkia mikä aikanaan oli tuomareilla.

Upeita kuvia!! komee on kunto ja fysiikka, tsemppiä dieettiin ja nähdään jyväskylässä, siis mä nään sut lavalla:) Ja ehkä keretään näkeen muutenkin ja vaihtaa pari sanaa:)

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Nyyssölän kanssa tehdyn yhteistreenin jälkeen jo kehuin Paulin esteettisyyttä ja pakko on kehua uudestaan. Täysin heteroseksuaalina on sanottava, että jumalauta mies näyttää hyvältä. Juuri tuollainen fysiikka on sitä, mitä itse tavoittelen ja mikä omaa silmää miellyttää.

On kyllä aivan mahtavia kuvia! Ja kuvattavalla kova kunto, kuin veistos :)

Kiitoksia :)

Aika uitun tyylikkään mallinen heppu.

Thank you sir !

Nyyssölän kanssa tehdyn yhteistreenin jälkeen jo kehuin Paulin esteettisyyttä ja pakko on kehua uudestaan. Täysin heteroseksuaalina on sanottava, että jumalauta mies näyttää hyvältä. Juuri tuollainen fysiikka on sitä, mitä itse tavoittelen ja mikä omaa silmää miellyttää.

Kiitos ! Täysiä painetaan järki päässä :) Zemppiä sinne tavotteiden saavuttamiseen !

Upeita kuvia!! komee on kunto ja fysiikka, tsemppiä dieettiin ja nähdään jyväskylässä, siis mä nään sut lavalla:) Ja ehkä keretään näkeen muutenkin ja vaihtaa pari sanaa:)

Thanks mate ! Kyllä tässä mieli soutaa ja huopaa..EI oo helppoo :D Mut sitä tää on..tulee aina olee ! Ainakin mun kohdalla. Oli kunnossa tai ei niin kovvoo hommaa ropalle ja pääkopalle ! Todellakin , nähdään ihmeessä Jyväskylässä :) Zemiii sinne loppu viikoille !!!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Pakkohan tässä on omastakin puolesta antaa bodipeukut erittäin tyylikkäistä kuvista ja erittäin tyylikkäästä kuvattavasta, no homo :)
Eikä kyllä munkaan mielestä yhtään liian tummia.

NO NYT!!!! Videoo tulee heti ulos kun ennätän editoida!

Pauli on todella hurjassa kunnossa ja mun mielestä ei julkaistuissa videoissa/kuvissa todellakaan pääse oikeuksiinsa, paljon paksua lihaa HUH!!

12010717_518457571639017_2198294534065616448_o.jpg

Suositut

Back
Ylös Bottom