BB Pauli Pöyhiä

Hyvä oli video. Tuossa tuo meni aamupalaa syödessä.
KYSYMYS kun pyysit lisää : Mielipiteesi vhh- ja perinteisestä hiilaridietistä ? Oletko kokeillut eri rasvan määriä hiilaridietillä ? Erooko mielestäsi diettien ero onko rasvaprosentti
10% tai 25%.

Oletteko Halmon kanssa tekemässä kaikelle kansalle kuvattavia jumppia? Hääräätkö vielä mukana Rennen koipiprojektissa? Lihaskalvokäsittelystä olisi mukava saada videomatskua. Kiitokset sisällöntuottamisesta ja tsemppiä tuleviin koitoksiin.

Fiksua juttua Paulilta, lisää vaan matskua eetteriin...!

Kiitos veri meni toveri ! Kyllä on tulossa :)

Kiitos Q&A:sta! Todella mielenkiinnolla tuli kuunneltua vastauksia eri kysymyksiin. Minusta hieno urheilijan asenne. :)

Thänk juu ! Mahtava kuulla moista :) Juu kyllä se asenne täytyy olla ! Taistelijan asenne,mutta bodauksessa jos jossain REALISTINEN asenne on tärkeä ettei tule sokeaksi itsellleen,luule itsestä liikoja tai pidä itseään aivan nollana.Noista molemmista olen yrittänyt oppia kultaisen keskitien :)

Hyvä oli video. Tuossa tuo meni aamupalaa syödessä.
KYSYMYS kun pyysit lisää : Mielipiteesi vhh- ja perinteisestä hiilaridietistä ? Oletko kokeillut eri rasvan määriä hiilaridietillä ? Erooko mielestäsi diettien ero onko rasvaprosentti
10% tai 25%.

Kiitos JALli ! Joo laitetaanpa nuo ylös niin sisällytetään seuraavaan pätkään :)

Oletteko Halmon kanssa tekemässä kaikelle kansalle kuvattavia jumppia? Hääräätkö vielä mukana Rennen koipiprojektissa? Lihaskalvokäsittelystä olisi mukava saada videomatskua. Kiitokset sisällöntuottamisesta ja tsemppiä tuleviin koitoksiin.

Halmon kanssa kuvattu yksi pätkä jo tällä viikolla (turkusessa ja jalkatreenistä) ja tänään on tulossa NLAan veivaa hansikkaita josta kuvaillaan myös ! Joten tulossa on pian ;) Sekä OFFilla tulee lisää ! Rennen kanssa myös tulossa mutta sekin myöhemmin syksyllä. Selevä,laitetaan ylös tuo aihe ! Kiitos,arvostan :)

Yks parhaista Q&A -pätkistä mitä on kotimaisilta bodareilta tullu katsottua, kiitos! Täytyy laittaa joku kysymys seuraavaa pätkää varten, näin aamulla ei vielä päässä liiku mitään järkevää :)

Paulin nimi tullut monesti jo viimeisen parin vuoden aikana vastaan, mutta ei oikein mitään materiaalia miehestä ole aiemmin löytynyt netin uumenista.

Nyt kun mies on aktivoitunut niin pakkiksella ja jaksaa vastailla kaikkiin kysymyksiin, sekä tuottaa hyvää videomateriaalia niin saa Paulista paljon enemmän irti.
Ainoa mitä voisi kehitysideana ehdottaa on facebookkiin urheilija profiili tai/sekä instagram tili niin päivitystä tulisi varmaan myös kuvien muodossa ja lyhkäsempiä videopätkiä paremmin.

Paulista saa kyllä videoiden ja täällä kirjoittelun perusteella todella hyvän kuvan. Pauli vaikuttaa erittäin maanläheiseltä, nöyrältä, mukavalta ja helposti lähestyttävältä, vaikka iso bodari onkin :).
Se mikä itsellä myös osunut hyvin silmään on Paulin vastailu täällä kiittäen palautteesta ja kommenteista, sekä hyvien treenien toivottelu/kysymys miten kysyjällä itsellään on treenit sujunut.
Harva tuota tekee varsinkaan missään internetin keskustelu foorumilla, joten Pauli on paljastanut myös jo tätä kautta omaavansa hyvät käytöstavat.

Pauli kun varmasti itsekin lukee tämän niin jatka samaan malliin vaan :rock:

Pali on kyllä asia äijjä! :D Lähti työpäivä hyvin käyntiin ku nakkas videon pyörimään.

Itekkin isänä voin sanoa että oikee asenne. Ei voi muuta sanoo ku hattuu nostaa :D "Just keep it"

Lisää matskuu vaan tulemaan koska veikkaan että joka päivä tulee lisää faneja!!

Kiitos hyvästä videosta!.Varsinkin kohta missä puhut siitä,että reenaa/syö äläkä hifistele liikaa sai miettimään omaa treeniä,sekä myös se,että ei vertaa aina itseään siihen miten JOKU muu kehittyy ja millä tavalla.Tsemppiä loppu dietille!:rock::)

Oli kyllä erinomainen video, laajasti selittelit asiat etkä yrittänyt edes vastata nopeasti ja lyhyesti. Ei muutakun lisää settiä tulemaan ! Ja niitä kysymyksiä...

Sikabulk vs cleanbulk ? Oletko kokeillut molempia ja kumpaa suosit tällä hetkellä ? Paljonko korkeimmillaan paino ollut offilla ?

Kuinka useasti pidät itse lepoviikkoja vai kuunteletko kroppaa ? Tykkäätkö treenata kevyesti vai pitää useamman lepopäivän ?

Teitkö aikaisemmalla offikaudella / nyt dieetillä maastavetoa & vapaatanko kyykkyä ?

Käytätkö maitotalousuotteita offilla / dieetillä ? Mikäli et niin miksi et :)

Onko offikaudella vaikeuksia saada ruokaa uppoamaan ?

Onko ollut mitään loukkaantumisia bodiuran aikana ?

Viimeksi muokattu:
Yks parhaista Q&A -pätkistä mitä on kotimaisilta bodareilta tullu katsottua, kiitos! Täytyy laittaa joku kysymys seuraavaa pätkää varten, näin aamulla ei vielä päässä liiku mitään järkevää :)

Erittäin mahtavaa kuulla ! Mä oon ihan noviisi näissä kaikissa video yms hommissa mutta parannetaan ja kehitetään koko ajan :) heheh jep se on ihan suotavaa että aamulla ei ole terävin :D Laita tulee kyssäriä vaan !

Paulin nimi tullut monesti jo viimeisen parin vuoden aikana vastaan, mutta ei oikein mitään materiaalia miehestä ole aiemmin löytynyt netin uumenista.

Nyt kun mies on aktivoitunut niin pakkiksella ja jaksaa vastailla kaikkiin kysymyksiin, sekä tuottaa hyvää videomateriaalia niin saa Paulista paljon enemmän irti.
Ainoa mitä voisi kehitysideana ehdottaa on facebookkiin urheilija profiili tai/sekä instagram tili niin päivitystä tulisi varmaan myös kuvien muodossa ja lyhkäsempiä videopätkiä paremmin.

Paulista saa kyllä videoiden ja täällä kirjoittelun perusteella todella hyvän kuvan. Pauli vaikuttaa erittäin maanläheiseltä, nöyrältä, mukavalta ja helposti lähestyttävältä, vaikka iso bodari onkin :).
Se mikä itsellä myös osunut hyvin silmään on Paulin vastailu täällä kiittäen palautteesta ja kommenteista, sekä hyvien treenien toivottelu/kysymys miten kysyjällä itsellään on treenit sujunut.
Harva tuota tekee varsinkaan missään internetin keskustelu foorumilla, joten Pauli on paljastanut myös jo tätä kautta omaavansa hyvät käytöstavat.

Pauli kun varmasti itsekin lukee tämän niin jatka samaan malliin vaan :rock:

K I I T O S !!! Ensinnäkin sanon ihan yleisesti kaikille että oikeasti arvostan palautettanne ja nämä kaikki motivoi minua tekemään viellä ennestään "omaa juttuani" ! Toivottavasti saatte tarpeeksi irti tästä miehestä aikojen saatossa :) Joo tota urheilija profiilia oon miettinyt,sen varmaan toteutan tässä lähipäivinä ! Ja insta on tehty pari viikkoa sitten mutta sitä alan päivittelemään kisojen jälkeen kun aikaa ja paukkuja ennen kaikkea enemmän..Nyt melko dööd :( Kiitos ! Kyllä mä olen ja tulen aina olemaan nöyrä ja maanläheinen..Kaikilla elämän osa-alueilla. Kaikki me ollaan kuitenkin ihmisiä ja samalla viivalla piste. Noh iso tulevaisuudessa ;) Juu niin se metsä vastaa kun sinne huudetaan ! Kyllähän tän pitää toimia molemminpuolin. Kyllä jatketaan...omana itsenäni...se on varma !!!

Pali on kyllä asia äijjä! :D Lähti työpäivä hyvin käyntiin ku nakkas videon pyörimään.

Itekkin isänä voin sanoa että oikee asenne. Ei voi muuta sanoo ku hattuu nostaa :D "Just keep it"

Lisää matskuu vaan tulemaan koska veikkaan että joka päivä tulee lisää faneja!!

Noni , hienoa ! Itsellä lähtee myös moni päivä käyntiin hyvin kun katselen jonkun boudaajan pätkän :) Hienoa ! Kunnon isät ROCK ;) Yes, im gonna keep it !! Mä olen nöyrästi otettu jokaisesta "fanista" ja seuraajasta jota kiinnostaa niin tuotan kyllä materiaalia aivan varmasti mistä vaan porukka haluaa !

Kiitos hyvästä videosta!.Varsinkin kohta missä puhut siitä,että reenaa/syö äläkä hifistele liikaa sai miettimään omaa treeniä,sekä myös se,että ei vertaa aina itseään siihen miten JOKU muu kehittyy ja millä tavalla.Tsemppiä loppu dietille!:rock::)

Ole hyvä kuule ! Joo sitä se vaan on kun maailma muuttuu ja tieto senkun kasvaa ja kasvaa niin on niin helppoa kokeilla kaikkea ja sekoittaa myös omaa päätään kaikella..Se on kierre joka vie mukanaan helposti. Pitää vaan luottaa itseensä ja AIKAAN että tuloksia kyllä tulee. Kun ei tää oo raketti tiedettä niin kun mooooni bodari on jo sanonut. Peilissä pitää olla se mitä vertaa ja se pahin vihollinen ;) Kiitos !

Oli kyllä erinomainen video, laajasti selittelit asiat etkä yrittänyt edes vastata nopeasti ja lyhyesti. Ei muutakun lisää settiä tulemaan ! Ja niitä kysymyksiä...

Sikabulk vs cleanbulk ? Oletko kokeillut molempia ja kumpaa suosit tällä hetkellä ? Paljonko korkeimmillaan paino ollut offilla ?

Kuinka useasti pidät itse lepoviikkoja vai kuunteletko kroppaa ? Tykkäätkö treenata kevyesti vai pitää useamman lepopäivän ?

Teitkö aikaisemmalla offikaudella / nyt dieetillä maastavetoa & vapaatanko kyykkyä ?

Käytätkö maitotalousuotteita offilla / dieetillä ? Mikäli et niin miksi et :)

Onko offikaudella vaikeuksia saada ruokaa uppoamaan ?

Onko ollut mitään loukkaantumisia bodiuran aikana ?

Thanksss ! Joo en mä osaa oikein selittää vaan muutamalla sanalla jotain ellei ole kysymys johon vastataan vain kyllä tai ei..no sillonkin saattaa mennä helposti pitemmiksi perusteluiksi :D
Kysymyksesi laitettu seuraavaan Q&A videoon joten vastaukset tulee :) Millonkohan sen seuraavan tekis ??? Mikä on hyvä väli näille pätkille ?

Aivan mahtavaa puhetta Paulilta.

NÖYRÄ kiitos raadolle !

Hyvä väli pätkille on aina seuraava aamu. Huomennakin herään tossa 5:30-6.00. Et kaffet ku pläytän,ja läppäri auki. Niin sitten voisin katsoa q&a 2 :)

Hyvä väli pätkille on aina seuraava aamu. Huomennakin herään tossa 5:30-6.00. Et kaffet ku pläytän,ja läppäri auki. Niin sitten voisin katsoa q&a 2 :)

Hehehe jo se on lyhyt väli se :D Kyllähän mä voisin tässä VKl aikana Q&A 2 tehdä jos tulee viellä vähän muiltakin kyssäreitä ?? Joten sinä/te jolla kysyttävää niin pari mahtuis/tarvittas viellä kakkos osaan niin duunataan ulos :)

Olipas harvinaisen hyvä pätkä tuo Q&A. Elä turhaan murehdi mistään kuvanlaadusta, suunnasta tai muustakaan turhanpäiväsestä jos ite asia on näin laadukasta.

Vaikutat kyllä hienolta mieheltä näiden pätkien perusteella mitä on julkaistu.

Thanksss ! Joo en mä osaa oikein selittää vaan muutamalla sanalla jotain ellei ole kysymys johon vastataan vain kyllä tai ei..no sillonkin saattaa mennä helposti pitemmiksi perusteluiksi :D
Kysymyksesi laitettu seuraavaan Q&A videoon joten vastaukset tulee :) Millonkohan sen seuraavan tekis ??? Mikä on hyvä väli näille pätkille

Kyllähän semmoinen yksi video, miksei kaksikin viikkoon olisi hyvä tahti.. Muuten käy pitkässä juoksussa niin, että ideat loppuu ja tulee useamman viikon tauko.

Kyllä jäi mieleen tuo, miten sinä puhuit sinun ja tyttäresi suhteesta.. Oli hyvin sanottu, että haluat olla isän lisäksi myös hänelle ystävä, ystävä on kuitenkin enempi semmoinen henkilö jolle voi puhua asiasta kuin asiasta.. Itselle ainakin isä on isä, eikä ystävä ja kyllähän sen nyt huomaa myös siinä miten häntä kohtaan suhtaudun. Ja dieetin ainoa huoli oli se, ettei sinulla ole aikaa tyttärellesi. Kuinka vanha hän muuten on ?

Ja muutama kysymys nyt vielä... Voisit muuten joskus tehdä Halmon kanssa jonkun pätkän ;)

Ymmärsinkö oikein, että treenailet pääasiassa yksin aina ?

Mitä herkkua kaipaat dieetillä eniten, mitä offilla saatat syödä silloin tällöin ? Vai syötkö ollenkaan mitään karkkeja, pullia tms mättöä..

Vältätkö mitään ruoka-aineita, gluteenia tai viljoja ?

Menisitkö Alona-TV vieraaksi, mikäli saisit kutsun ?

Kuvaile henkilöä Jooel Vatanen, mitä tulee ensimmäisenä mieleen ? Meinasin laittaa kuvaile kolmella sanalla, mutta ei Pauli kykene selittämään lyhyesti :)

Mitä mieltä olet kalorittomista makeutusaineista & mehukeitoista ? Käytätkö itse ?

Viimeksi muokattu:
Hyvä video oli toi q&a ja oli kiva kuulla noita syvällisempiäkin mietteitä :) heitetääs joku kyssärikin. Lempiliike selälle, etureisille ja takareisille?
Osuvimmat supersetit kyseisille lihaksille?

Viimeksi muokattu:
K I I T O S !!! Ensinnäkin sanon ihan yleisesti kaikille että oikeasti arvostan palautettanne ja nämä kaikki motivoi minua tekemään viellä ennestään "omaa juttuani" ! Toivottavasti saatte tarpeeksi irti tästä miehestä aikojen saatossa :) Joo tota urheilija profiilia oon miettinyt,sen varmaan toteutan tässä lähipäivinä ! Ja insta on tehty pari viikkoa sitten mutta sitä alan päivittelemään kisojen jälkeen kun aikaa ja paukkuja ennen kaikkea enemmän..Nyt melko dööd :( Kiitos ! Kyllä mä olen ja tulen aina olemaan nöyrä ja maanläheinen..Kaikilla elämän osa-alueilla. Kaikki me ollaan kuitenkin ihmisiä ja samalla viivalla piste. Noh iso tulevaisuudessa ;) Juu niin se metsä vastaa kun sinne huudetaan ! Kyllähän tän pitää toimia molemminpuolin. Kyllä jatketaan...omana itsenäni...se on varma !!
Unohtu tosta edellisessä viestissä mainita myös tuosta suhteestasi tyttäreen. Hienoa huomata kuinka asiat on tärkeysjärjestyksessä ja elämän arvot kohdallaan, eikä näitä arastella tuoda esille! Erittäin esimerkillistä toimintaa!!

Mitä tulee videoiden tekemiseen niin tee niitä juuri se määrä ja sitä tahtia kun itsestäsi hyvältä tuntuu. Näin videoissa pysyy tuo sama rentous ja luonnollisuus eikä tule paineita siitä materiaalin tuotosta!

Tossa edellä tulikin jo hyviä kysymyksiä Q&A:n mutta tässä pari lisää.

Teetkö paljon raskaita voimaliikkeitä (kyykky, mave..) vapailla painoilla vai suositko enemmän laitteissa tekoa?

Mitkä on Paulin lempiliikkeet etureiden kasvatukseen? Etu- ja takareidet samassa vai eri treenissä?

Omat suosikkilaitteet salillasi ja onko vastaan tullut muualla laitteita mitkä haluaisit hankkia omalle salille myös?

Hyvää viikonloppua Paulille ja tsempit loppu dietille! :) innolla odottaa ensi viikonloppua että näkee Paulin lauteilla!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom