FIGURE PRO Paula Ranta

Lahjakortti, väärin saatu ja väärin treenattukin.

Entähän sitten jos/kun se eka voitto ammattilaiskisasta tulee, onko sekin sitten väärin voitettu?

Vaikkakin todennäköisempänä pidän että joko a) tuomitaan että se on voitettu koska kisassa oli paska taso eikä tämä vielä merkitse mitään tai b) muutamaa viestiä lukuunottamatta tullaan siihen tulokseen että vasta useampi voitto merkitsee menestymistä ammattilaisuralla, tämä ei vielä riitä. Toki maalaten samalla piruja seinälle että tuolla tekemisellä ei kauaa porhalleta ja on vain ajan kysymys kun kroppa pettää😁

Tokihan se kroppa voi pettää, mistäpä me tiedetään. Mutta jos ei, niin montako vuotta sitä manaamista jatkuu ennenkuin todetaan että näköjään fysiikka kestää rallin?
Tarkoitin ihan yleisellä tasolla nimeämättä ketään, aika helpolla sen prokortin nykyään saa ja moniko Suomalainen on siellä voittoja nappaillut? Ennen kortin sai overall-voittajat, nykyään ei sellaista vaatimusta ole ja se näkyy kilpailijoiden tasossa. Ennen piti pärjätä Suomessa ennen ku prokortti napsahti postilaatikkoon.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Lahjakortteja pitkälti nykyään noi IFBB Pro-statukset, monilla statuksen saaneilla kilpailijoilla ei ole edes Suomen mestaruutta ja sit yhtäkkiä ollaankin ammattilaisia. Noh, siellä sitten taaperretaan sijoilla kymmenestä eteen päin ammattilaiskisoissa, tietty kympin joukossa ollaan jos osallistujia ei ole sitä kymmentä. Paulan seuraavassa kisassa kahdeksan naista lavalla.
Suomen mestaruus ei kerro välttämättä mitään kilpailijan tasosta maailmalla. Lajissa kuin lajissa on maailmalla menestyneitä joilla ei ole kotimaassaan kummoisia meriittejä. Ihan normaalia että ammattilaisiksi ryhdytään ilman kotimaan palkintopöytien rohmuamista. Mietipä kuinka harva pääsee bodauksessa edes kisa tasolle. Siihenkään ei riitä valtaosan taviksien rahkeista. Ja sinä pidät pro korttiakin S-marketin bonus korttina joka on joka toisen taskussa. Pikkusen lähtenyt jutut laukalle. Jos lasketaan prosentit moniko bodari saa elämänsä aikana pro kortin se luku on pieni. Ihan käsittämätöntä kuinka pystyt lyttäämään yhden ihmisen elämän noin pahasti. Mieti mitä olet itse saavuttanut urheilussa ja pohdi sitten kannattaako lytätä oikeat urheilijat.
 
Mietipä kuinka harva pääsee bodauksessa edes kisa tasolle. Siihenkään ei riitä valtaosan taviksien rahkeista. Ja sinä pidät pro korttiakin S-marketin bonus korttina joka on joka toisen taskussa. Pikkusen lähtenyt jutut laukalle. Jos lasketaan prosentit moniko bodari saa elämänsä aikana pro kortin se luku on pieni. Ihan käsittämätöntä kuinka pystyt lyttäämään yhden ihmisen elämän noin pahasti. Mieti mitä olet itse saavuttanut urheilussa ja pohdi sitten kannattaako lytätä oikeat urheilijat.
Vittu tämän sinun logiikan kanssa. e. siis joo ymmärrän pointin mutta ei nyt liity tähän mitenkään kun puhutaan jo lähtökohtaisesti kilpailemisesta eikä koko väestöstä.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Suomen mestaruus ei kerro välttämättä mitään kilpailijan tasosta maailmalla. Lajissa kuin lajissa on maailmalla menestyneitä joilla ei ole kotimaassaan kummoisia meriittejä. Ihan normaalia että ammattilaisiksi ryhdytään ilman kotimaan palkintopöytien rohmuamista. Mietipä kuinka harva pääsee bodauksessa edes kisa tasolle. Siihenkään ei riitä valtaosan taviksien rahkeista. Ja sinä pidät pro korttiakin S-marketin bonus korttina joka on joka toisen taskussa. Pikkusen lähtenyt jutut laukalle. Jos lasketaan prosentit moniko bodari saa elämänsä aikana pro kortin se luku on pieni. Ihan käsittämätöntä kuinka pystyt lyttäämään yhden ihmisen elämän noin pahasti. Mieti mitä olet itse saavuttanut urheilussa ja pohdi sitten kannattaako lytätä oikeat urheilijat.
En ole lytännyt kenenkään elämää toteamalla että prokortin saa nykyään aika heppoisin perustein, se nyt on vaan fakta. Luetteleppa ne Suomalaiset menestyneet urheilijat lajeissaan maailmalla joilla ei ole Suomen mestaruutta? Kyllä vain, naisten lajeissa kortti irtoaa helpolla nykysäännöillä, bisneksen takia sinne halutaan paljon kilpailijoita ja taso laskee kun joka sarjasta voittaja saa kortin vaikka olisi kaksi kisaajaa. Sä voisit perustaa sorrettujen bodykisaajien fan clubin, oisit hyvä clubi-isäntä kun jaksa tota paskaa jauhaa päivästä toiseen.
 
Lisäisin vielä että jos Paulan metodit vain vituttavat eikä arvosta häntä tippaakaan, miksi ihmeessä hänen tekemisiään pitää seurata 🙄 Menkää vaikka tekemään sika pystäriä ja unohtakaa koko ihminen. Vois ne tuloksetkin nousta kun keskittyisi elämässään positiivisiin asioihin. Tämä ketju on järkyttävän negatiivinen.

Etpä se sinäkään täällä ketjussa mikään positiivisuuden lähettiläs ole jankuttamisellasi. Edelleen uskoisin sinun kuuluvan Paulan lähipiiriin, en usko kenenkään hänelle tuntemattoman jaksavan tuolla tasolla täällä käyttää energiaa hänen puolusteluunsa. Edelleen, mielestäni täällä on keskusteltu Paulan saavutuksista ja metodeista kuten kilpailijan langassa usein näin tehdäänkin. Kukaan ei ole täällä mennyt henkilökohtaisuuksiin vaan hänen edesottamuksiaan on tarkasteltu siltä kantilta miten hän niitä itse esittelee yleisölleen.

Ja mistään tyhmästä ihmisestä ei olekaan tässä kysymys, näkyvyyttä jos ajatellaan - tämäkin lanka kelluu ylimpänä jatkuvasti joten nyt happea välillä vaikka sotajalalla näyttäisit olevankin. 👍🏻

Menestystä Paulalle kisoihin!
 
Minua ei kiinnosta bodaus ja fitness urheilu nykyään juuri yhtään. Eikä Paula. Taistelen lähinnä periaatteen takia. Paulan paikalla voisi olla kuka vain ketä lytätään näin pahasti. Arvostan oman tien kulkijoita ja uskallusta poiketa valtavirran metodeista.
Eikö se Predatorin into kiteytynyt aika hyvin tässä viestissään; vängätään vänkäämisen ilosta, koska on kivaa, kun joku tekee asioita eri tavalla.

Siitä oon kyl samaa mieltä, et haukkuminen ja "lyttääminen" on aiheetonta, vaikkakin sitä on tainnut enemmän kohdistua ketjussa kirjoittajien välille. "metodeihin" ja muuhun somessa esiintyvään matskuun osuva kritiikki tulis kans osata erotella haukkumisesta.
 
Vittu tämän sinun logiikan kanssa. e. siis joo ymmärrän pointin mutta ei nyt liity tähän mitenkään kun puhutaan jo lähtökohtaisesti kilpailemisesta eikä koko väestöstä.
Tosissaan treenaavista tässä puhutaan. Ei heistä joka toinen etene kisoihin. Saatikka ammattilaiseksi. Tuntuu olevan oletus että kaikki vähänkin kovempaa treenaavat pääsevät halutessaan ammattilaisiksi. Jännä kun tämäkin pointti otettiin esiin Paulan ketjussa. Eipä ole muiden ketjuissa huudeltu että lahjakortilla sinäkin tuonne etenit. Taso ihan paska.
 
Edelleen uskoisin sinun kuuluvan Paulan lähipiiriin, en usko kenenkään hänelle tuntemattoman jaksavan tuolla tasolla täällä käyttää energiaa hänen puolusteluunsa
Periaate kysymys. Paulan sijassa voisi olla kuka tahansa joka saa näin paljon paskaa niskaan. Arvostan kaikkia jotka uskaltavat poiketa valtavirrasta metodeillaan. Monelle se tuntuu olevan rikoksista pahin. Hyökätään hyeenoina kimppuun kun joku uskaltaa rikkoa kaavoja ja vieläpä tekee tulosta niin. En edelleenkään ymmärrä mikä siinä vituttaa ketjun henkilöitä. Ihan kuin Paula olisi käynyt syömässä jokaisen aamu murot vuorollaan. Valitettavaa muissakin lajeissa. Mitä parempaa tulosta teet sitä rankemmin käydään lyttäämään. Tulee mieleen Patrik Laine joka on varmaan suomen vihatuin urheilija. Ainoastaan siksi kun on niin hyvä. Mitään ei ole tehnyt tai sanonut josta pitäisi ottaa nokkiinsa.
 
Periaate kysymys. Paulan sijassa voisi olla kuka tahansa joka saa näin paljon paskaa niskaan. Arvostan kaikkia jotka uskaltavat poiketa valtavirrasta metodeillaan. Monelle se tuntuu olevan rikoksista pahin. Hyökätään hyeenoina kimppuun kun joku uskaltaa rikkoa kaavoja ja vieläpä tekee tulosta niin. En edelleenkään ymmärrä mikä siinä vituttaa ketjun henkilöitä. Ihan kuin Paula olisi käynyt syömässä jokaisen aamu murot vuorollaan. Valitettavaa muissakin lajeissa. Mitä parempaa tulosta teet sitä rankemmin käydään lyttäämään. Tulee mieleen Patrik Laine joka on varmaan suomen vihatuin urheilija. Ainoastaan siksi kun on niin hyvä. Mitään ei ole tehnyt tai sanonut josta pitäisi ottaa nokkiinsa.
Patrik Lainehan on yksi suosituimpia ja seuratuimpia NHL-kiekkoilijoita Suomessa. Ei sitä vihaa ku korkeintaan torniolaiset Puljujärven fanit
 
On vaan väitetty että maksaa valmennuksen perseellään ja vastaavaa. Eihän se henkilökohtaista

Kuinkahan monta viikkoa ja sivua sitten on viimeksi tuollaist spekuloitu? Ja sinä se jaksat nostaa nuo spekulaatiot aina uudestaan pinnalle, kun alkavat jo unohtua. Ettet vain yritä tahallaai ylläpitää negatiivista keskustelua
 
Kuinkahan monta viikkoa ja sivua sitten on viimeksi tuollaist spekuloitu? Ja sinä se jaksat nostaa nuo spekulaatiot aina uudestaan pinnalle, kun alkavat jo unohtua. Ettet vain yritä tahallaai ylläpitää negatiivista keskustelua
Aivan selkeästihän vänkää vaan huvikseen täällä. Hyökkää jokaisen kommentoijan kimppuun "Ai sun mielestä... ?!?", "Tarkoitatko nyt että...!?!". Oikein hakee aihetta päästä vääntämään.
 
Kuinkahan monta viikkoa ja sivua sitten on viimeksi tuollaist spekuloitu? Ja sinä se jaksat nostaa nuo spekulaatiot aina uudestaan pinnalle, kun alkavat jo unohtua. Ettet vain yritä tahallaai ylläpitää negatiivista keskustelua
En jaksa selata, mutta ellen täysin väärin muista, niin tämä spekulaatio oli ekan 10 sivun aikana. Sen jälkeen saalistaja taitaa olla ainoa joka asian nostaa esille.

Herra tinkaa jokaisen kanssa ja kun toinen osapuoli järjellisesti perustelee kantansa, jättääkin leikin sikseen ja sitten jälleen "paskat metodit, pro kortti ja mitään ei osaa, maksaa valmennuksen perseellään" karuselli pyörii..

Ettei vain olisi herkkupuurot mennyt nenään..
 
Kuinkahan monta viikkoa ja sivua sitten on viimeksi tuollaist spekuloitu? Ja sinä se jaksat nostaa nuo spekulaatiot aina uudestaan pinnalle, kun alkavat jo unohtua. Ettet vain yritä tahallaai ylläpitää negatiivista keskustelua

Eikä kyseessä ole enää pitkään aikaan ollut mikään spekulaatio vaan Fakta, jonka Paula itse on kaikille tuonut tietoiseksi.

Eikä asia myöskään urheilussa ole mitenkään harvinaista tai negatiivista.
 
Eikä kyseessä ole enää pitkään aikaan ollut mikään spekulaatio vaan Fakta, jonka Paula itse on kaikille tuonut tietoiseksi.

'Fakta jonka Paula on itse kaikille tuonut tiedoksi.''

Näytäppä se postaus jossa hän sanoo maksavansa valmennuksen luonnossa. (noin sivunoottina, jos itse olet parisuhteessa..maksaako teistä jompikumpi 'luonnossa' toiselle jotain palveluita?)

Myönnän kyllä ettei tämä minunkaan postaus nosta keskustelun tasoa, vaikkei kyllä laskekaan. Tämä on kuin jostain huonomuististen paskanjauhajien päiväkerhosta.

'Ei täällä ole kukaan mennyt mihinkään henkilökohtaisuuksiin..'
'- Ai ei vai, <esimerkki>'
'No tikulla silmään sitä joka vanhoja muistelee!'
 
'Fakta jonka Paula on itse kaikille tuonut tiedoksi.''

Näytäppä se postaus jossa hän sanoo maksavansa valmennuksen luonnossa. (noin sivunoottina, jos itse olet parisuhteessa..maksaako teistä jompikumpi 'luonnossa' toiselle jotain palveluita?)

No ei sitä nyt erikseen tarvitse tuollaisessa tilanteessa mainita kun yhdessä asutaan, voin tietysti olla väärässäkin ja maksaa ihan rahalla, mutta epäilen kyllä vahvasti.

Sivunoottiin taas vasta kysymys. oletko itse ollut parisuhteessa jossa asioista/palveluista maksettaisiin rahalla?
Kuulostaisi hyvin kummalliselta tällainen järjestely, (tai toki mahdollinen niissä tilanteissa joissa toisella osapuolella ei ole tuloja tai ne on hyvin pienet ja toinen taas on iso tuloinen.)

Vastaus taas itse kysymykseen kyllä olen hyvin monessakin sellaisessa suhteessa.
Esimerkiksi. Minä teen ruuan vaimo "maksaa" ruuan pesemällä pyykit.
Vaimo vie lapset kouluun ja minä "maksan" hänelle käyttämällä koirat.
Minä vaihdan renkaat ja pesen auton ja vaimo "maksaa" siivoamalla kodin.
Mielestäni asioiden ja palveluiden maksaminen vasta palveluksilla on hyvin normaalia parisuhteissa.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom