FIGURE PRO Paula Ranta

Paljon on huomiota paula täällä saanut ja kovin moni näkkyy tuntevansa hänet kuin omat taskunsa..toinen epäilee jotain ja toinen peesaa ja puhuu siitä jo totena.minun mielestä kannattaa olla varma asioista ennenku alkaa mollaamaan ketään..kasvakaa ukot aikuisiksi ja miettikää kestääkö sanomanne päivänvalon.
Näin on marjat. Ja hei, Paula on tehnyt sitä mitä me äijätkin koitetaan tehdä koko ajan. Eli kasvaa, saada upea ja kiree kondis, voimaa ja olla näyttävän näköinenkin vielä. Hän on vain onnistunut siinä. Oli se sitten vaatinut mitä tahansa keinoja ja konsteja, niin kun Pakkotoiston roinapuoltakin lukee, niin kyllä me, muutkin kuin Paula, aika paljon uhrataan tuon tavoitteen eteen ☺️ Tsemia Paulalle ja toivotaan että pysyy nöyränä ja omaa riittävästi malttia että jaksaa vielä pitkään!
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Näin on marjat. Ja hei, Paula on tehnyt sitä mitä me äijätkin koitetaan tehdä koko ajan. Eli kasvaa, saada upea ja kiree kondis, voimaa ja olla näyttävän näköinenkin vielä. Hän on vain onnistunut siinä. Oli se sitten vaatinut mitä tahansa keinoja ja konsteja, niin kun Pakkotoiston roinapuoltakin lukee, niin kyllä me, muutkin kuin Paula, aika paljon uhrataan tuon tavoitteen eteen ☺️ Tsemia Paulalle ja toivotaan että pysyy nöyränä ja omaa riittävästi malttia että jaksaa vielä pitkään!
Juuri näin.
 
Paljon on huomiota paula täällä saanut ja kovin moni näkkyy tuntevansa hänet kuin omat taskunsa..toinen epäilee jotain ja toinen peesaa ja puhuu siitä jo totena.minun mielestä kannattaa olla varma asioista ennenku alkaa mollaamaan ketään..kasvakaa ukot aikuisiksi ja miettikää kestääkö sanomanne päivänvalon.

Ootko kenties hänen valmentaja? Tänää rekattu
 
Nuo pitää pyyhkiä vaan menneisyyteen nuo pettymykset ja näyttää sitten seuraavassa kisassa oliko tuomarit väärässä vaiko ei.
Hienoa asiassa toki skl oma ulostulo 👍🏻
täällä mennään tampereelle sitten kokeilemaan onko se pro-liigan dumareiden mielestä kumpi sarja kun osallistutaan molempiin.
Hienoltahan se Paulan kunto näytti, maltilla vaan eteenpäin ja turha tämän kisan sijoituksia on edes miettiä :)

Nimenomaan vaikka helppoahan se on aina sanoa.
Ja täytyy nyt jälleen kerran peräänkuuluttaa, että kyseessä on vasta neitokaisen ensimmäiset kisat. Toki ymmärrän ihan täysin fiiliksen, kun töitä on tehty vain se kirkkain mielessä ja olisihan se ollut varmaan melkoinen motivaatiobuusti lyödä jo debyyttikisassa jauhot suuhun muille, no pun intended.
Ja se, että oli tuomareiden mielestä liian kireä, niin minun mielestä tuo on pelkästään positiivinen juttu, koska tuo on huomattavasti helpompi juttu korjata kuin se löysä kunto.

Mitä tulee näihin tuomaristokriteereihin ja sen semmoiseen, niin tuota näkee varsin paljon ulkomailla, että yhdessä kisassa ollaan juuri tyyliin top 4/5 ja viikon parin päästä toisessa kisassa sitten mitalisijoilla, joskus jopa siellä korkeimmalla.

Oli sijoitus kisoissa mikä hyvänsä, niin aina niistä kuitenkin jotain hyödyllistä jää käteen, oli se sitten lisääntyneen kokemuksen tai ihan vain tieto/taidon muodossa.
 
Nimenomaan vaikka helppoahan se on aina sanoa.
Ja täytyy nyt jälleen kerran peräänkuuluttaa, että kyseessä on vasta neitokaisen ensimmäiset kisat. Toki ymmärrän ihan täysin fiiliksen, kun töitä on tehty vain se kirkkain mielessä ja olisihan se ollut varmaan melkoinen motivaatiobuusti lyödä jo debyyttikisassa jauhot suuhun muille, no pun intended.
Ja se, että oli tuomareiden mielestä liian kireä, niin minun mielestä tuo on pelkästään positiivinen juttu, koska tuo on huomattavasti helpompi juttu korjata kuin se löysä kunto.

Mitä tulee näihin tuomaristokriteereihin ja sen semmoiseen, niin tuota näkee varsin paljon ulkomailla, että yhdessä kisassa ollaan juuri tyyliin top 4/5 ja viikon parin päästä toisessa kisassa sitten mitalisijoilla, joskus jopa siellä korkeimmalla.

Oli sijoitus kisoissa mikä hyvänsä, niin aina niistä kuitenkin jotain hyödyllistä jää käteen, oli se sitten lisääntyneen kokemuksen tai ihan vain tieto/taidon muodossa.
Komppaan kyllä täysin.
On tuossa kokemusta itselläkin, epäonnistuneella kunnolla sm3 ja olin maani myydä ja ripustaa pöksyt naulaan. Siitä 6 viikkoa ja pro kortti ulkomailta. Nyt ei ollu kiinni kellään näistä edes siitä ettei kunto onnistunut, liuta mimmejä helvetin kovassa kunnossa joista usealla mahdollisuudet tänä syksynä varmasti pro korttiin asti.
Nyt jäädään jännittämään kuka sen ottaa vai ottaako useampikin.
Tuo figuren taso kokonaisvaltaisesti oli koko kisojen kovin.
Itse olisin laittanut kisaajat täysin eri järjestykseen kyllä mutta näkemän perusteella me voidaan odottaa paljon figuren puolelta tänä syksynä useamman kisaajan toimesta ja se jos mikä on aivan mahtava asia
 
Paljon on huomiota paula täällä saanut ja kovin moni näkkyy tuntevansa hänet kuin omat taskunsa..toinen epäilee jotain ja toinen peesaa ja puhuu siitä jo totena.minun mielestä kannattaa olla varma asioista ennenku alkaa mollaamaan ketään..kasvakaa ukot aikuisiksi ja miettikää kestääkö sanomanne päivänvalon.
On saanut huomiota täällä ja hyvä niin. On myös hakenut huomiota Instagramissa ja sitä saanut.

Noi kaikki jutut se on itse kertonut IG-storyissa, joten ne ei ole kenenkään mielikuvitusta, korkeintaan hänen itsensä.

Kyllä tietyn kuvan ihmisestä pystyy luomaan, mikäli seuraa 30-40 storya joka päivä reilun vuoden ajan.

Ajatelkaa paljon esim. @Mike on saanut paskaa niskaan somessa, ylilaudalla jne.. Nää kirjoitukset Paukusta on julkista faktaa, ei haukkumista tai lyttäämistä.
 
On kyllä ihme kommentointia kehonrakentajasta kehonrakennuspalstalla. Tutustuin Paulan instagrammiin ja mukavantuntuinen kaunis nuori nainen vetelee Isoilla painoilla ja vitun hyvällä tekniikalla failureen! Siisti fysiikka!
Tutustuppa seuraava vuosi joka päivä hänen stooreihin, niin sullakin muuttuu mielikuva aika nopeasti.
 
Tossa haetaan vähän tota tuomarilinjaa. Sama oli aikanaan mens physiquessa, suomessa arvostettiin ihan eri asioita kun kansainvälisissä.
 
Itsekin ihmetellyt noita tuplatreenejä yhtä soittoa monta kuukautta. Ihan sama mitä puuroa syö, mutta jossain kohtaa kroppa toteaa, että nyt riitti.
Jännä nähdä kun kisakausi on ohi ja paluu perusarkeen koittaa, nyt ei oo vuoteen ollu mitään lepopäiviä, keventelyitä tai treenimäärän muutoksia, tuplatreenejä ja joka aamu aerobinen.

Jossain vaiheessa joko pää hajoaa, kroppa hajoaa tai joku lihas menee poikki. Ei tommosta rääkkiä kestä loputtomiin vaikka olisikin neljäs ulottuvuus apuna, tosin siitä hän ei ole maininnut julkisesti niin on lähtökohtaisesti natu oletettu.

600kg prässi kun tulee syliin, ni se on moro sit, väsyneenä sattuu virheitä helposti.
 
Tossa haetaan vähän tota tuomarilinjaa. Sama oli aikanaan mens physiquessa, suomessa arvostettiin ihan eri asioita kun kansainvälisissä.
No nythän se nähdää kun menee Puolaan kisaamaan, siellä ulkolaiset tuomarit ja varmasti eri linja.

Stailaus ainakin kannattaa tehdä paremmaksi ja muistaa hymyillä.
 
-Tutustuppa seuraava vuosi joka päivä hänen stooreihin, niin sullakin muuttuu mielikuva aika nopeasti.
-Kyllä tietyn kuvan ihmisestä pystyy luomaan, mikäli seuraa 30-40 storya joka päivä reilun vuoden ajan.

Ei kuulosta enää terveeltä touhulta tuollanen seuraaminen.
Sillä on 15K seuraajaa, joista 10K ostettuja Bangladeshilaisia, joten en ole ainoa.

Kiinnostaa vaan miten ääripäässä toimitaan ja mihin se johtaa.
 
Sillä on 15K seuraajaa, joista 10K ostettuja Bangladeshilaisia, joten en ole ainoa.

Kiinnostaa vaan miten ääripäässä toimitaan ja mihin se johtaa.
Miten jaksat seurata Paulaa, jos et hänestä pidä? :D Paulahan tykittää joka päivä sitä stooria niin paljon, että en itse ainakaan jaksais sitä seurata. Pitää olla kyllä iso fani, että jaksaa ne puuroporinat, treenikulkemiset ja kauppareissuäimistelyt joka päivä katsella.
 
Miten jaksat seurata Paulaa, jos et hänestä pidä? :D Paulahan tykittää joka päivä sitä stooria niin paljon, että en itse ainakaan jaksais sitä seurata. Pitää olla kyllä iso fani, että jaksaa ne puuroporinat, treenikulkemiset ja kauppareissuäimistelyt joka päivä katsella.

Kovalta fanilta tuo vaikuttaakin, lieko Paulan katkera ex-mies? Tai muuten vaan rukkaset saanut?
 
Miten jaksat seurata Paulaa, jos et hänestä pidä? :D Paulahan tykittää joka päivä sitä stooria niin paljon, että en itse ainakaan jaksais sitä seurata. Pitää olla kyllä iso fani, että jaksaa ne puuroporinat, treenikulkemiset ja kauppareissuäimistelyt joka päivä katsella.
Kuka on väittänyt että mulla olis häntä vastaan mitään?

Halusin vaan herättää keskustelua metodeista mitä hän toteuttaa ja esitin mielipiteeni kisasijoituksesta.

Suurinosa tääl ei ole kartalla touhusta kun eivät seuraa Paukkua.

Oot itsekkin seurannut sitä, kun noin hyvin olet kartalla hänen päivärytmistä.
 
Kyllä Oulunmurrella jotain pointtia on. Väittääkö joku oikeasti, että on järkeä treenata 2 treeniä ja 1 aerobinen joka ikinen päivä? Ilman lepopäiviä ikinä? Vuorokausirytmeihin en ota kantaa, mutta minusta tuollaiset reenimääät enemmän kertoo kyllä enemmän pakkomielteestä kuin tavoitteellisesta treenaamisesta. Hyvinhän kehitystä on tullut, mutta millä hinnalla? Sen näkee sitten.
 
No piti käydä katsomassa, että mitä juttua siellä instassa on. En kovin kauan jaksanut, mutta sen verran huomasin, että hän käyttää puurossa voisilmää. Noin rapsakka kunto ja kuitenkin puuroa voisilmällä saapi syödä.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom