Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jep. Nythän hän siellä kertoikin että mm. poset pistetty uusiksi ja oli aiempina viikkoina päivitystä kun oli posevalmennuksessa. Mitä sanoin edellisten kisojen jälkeen - poset kuntoon. Parantaa juoksuaan kun pikkusen kuuntelee muitakin kuin sitä Arton körilästä. Väitänpä että kun tuohon vielä ripaus lisää itsevarmuutta ja naisellista lavakarismaa niin hyvä tulee. Hieno homma.Paula upeasti hopealle! Lähellä jo Olympiapaikka!
Aika sillai hyvällä tapaa julma toi nykyinen karsintajuttu, voitolla vaan ja sillä selvä. Aikaisemmin laskettin pisteitä jossa ei mitään tolkkua ollut.
Aika sillai hyvällä tapaa julma toi nykyinen karsintajuttu, voitolla vaan ja sillä selvä. Aikaisemmin laskettin pisteitä jossa ei mitään tolkkua ollut.
Pistesysteemissä ne just kiersi kisoja keräämässä bongoja.Joutuu pahimmassa tapauksessa Kiertämään vuoden ajan kisoja toivoen sitå ykkös paikkaa.
Samaa mieltä, Olympiaan pitäisi päästä vain parhaat.Nytkin pitäis viellä olla ettei ihan joka pikku kisasta jossa taso on ihan paska voitollakaa pääsisi Olympiaa, ehkä niin että max 20 kisaa mistä mahdolista päästä niin taso pysyisi hyvä.
Kun että nyt yli 30 kisajaa josta 15. aivan paskaa
Joo mutta silti on kilpailijan kannalta järkevää verkostoitua ja ottaa selvää mihin kisoihin muut parhaat prokorttia tavoittelevat aikovat osallistua.
Kuitenkin kyseessä onnistumisen suhteen herkkä laji ja vielä arvostelulaji, niin turhaa nää parhaat hakkaa päätään seinään 10 kisassa mistä aina yksi pääsee sit " jatkoon".
Ei tietenkään. Enkä mä edes tiedä miten pisteitä sai ja paljonko tarvitsi.Jos ei ole rahkeita voittaa edes pikkukisaa, ei mun mielesta ole asiaa Olympiaan. Ei se ole mikaan hyvan mielen kerho minne pitaa paasta osallistumispisteilla.
Mutta voitolla olisi asiaa, vaikka olisi huonoimmista paras?Jos ei ole rahkeita voittaa edes pikkukisaa, ei mun mielesta ole asiaa Olympiaan.
Jos siellä Olympiassa olisi joku ihan huono, niin mitä se haittaisi? Kenenkään toisen ansaitsemaa paikkaa hän ei veisi, koska parempiakaan ei ollut. Mutta hän ei pärjäisi.
Just näin, ei oo yleisö ystävällistäVertailuista tulee helvetin puuduttavaa hommaa kun kisaajia on 50 viidentoista sijaan. Sita se haittaa.