FIGURE PRO Paula Ranta

Tuo lihaksikkaiden päälle sylkeminen johtuu ihan niiden omasta käytöksestä.
Jos lihaksikas on perus punttijuntti joka kulkee salihousut jalassa ja narutoppi päällä 24/7 ja appelsiinit kainalossa niin kyllä ne vähän naurettavia on 😁.
Mutta samaan aikaan tuolla lihavat vetää manskulla kesällä ilman paitaa, eikä ketään kiinnosta. Ironisesti jo itse vahvistit pointtini, olet perusjuntti jolle nauretaan vain kun sulla sattuu olemaan lihaksia.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mutta samaan aikaan tuolla lihavat vetää manskulla kesällä ilman paitaa, eikä ketään kiinnosta. Ironisesti jo itse vahvistit pointtini, olet perusjuntti jolle nauretaan vain kun sulla sattuu olemaan lihaksia.
Oli lihava tai lihaksikas niin ihan yhtä hölmöltä se näyttää kävellä keskellä kaupunkia ilman paitaa.
 
Viimeksi muokattu:
Oli lihava tai lihaksikas niin ihan yhtä hölmöltä se näyttää kävellä keskellä kaupunkia ilman paitaa.
Ei pitäis ketään liikuttaa se käveleekö joku ilman paitaa kadulla. Kaiken maailman isoissa gaaloissa naiset pukeutuu nykyään läpinäkyviin mekkoihin, niin et alla ei ole kun stringit ja miljoonia katsojia. Kukaan ei juuri kritisoi, päin vastoin saa ihailua osakseen. Vuonna 2023 joitakin vielä haittaa, jos joku kävelee kadulla ilman paitaa, varsinkin jos on hyvässä kunnossa. Kyllä se niin vaan on että se on sillon pullistelija ja itteesä täynnä oleva idiootti muiden mielestä. Jos se on joku lihava tai tavan tallaaja, niin muutama ihminen saattaa ajatella korkeintaan, et onpa aika junttia. Mut jos joku juoppo kävelee ilman paitaa, niin aika harva kiinnittää mitään huomioo.. Ja tosiasiassa bodarit tosi harvoin liikkuu missään ilman paitaa verrattuna ihan tavallisiin ihmisiin. Kattokaapa kesällä ympärille, niin huomaatte miten paljon ihmiset ylipäänsä kävelee hihattomissa. Ulkmailla vaikee edes nähä hihoja kellään, mut Suomessa se on junttia😉
 
Kyllä se on ihan punttipatesta ihan itsestä kiinni millaista kohtelua kohtaat.Jos avaat suusi ja kerrot apinoita täynnä eduskunta,vihervassareita joka kulman takana ja Suomi ihan perseestä..et kunnioitusta saa.Eikä nämä Halmeet ja Turtiaiset parasta mainosta olleet voimailulle.
 
Ei pitäis ketään liikuttaa se käveleekö joku ilman paitaa kadulla. Kaiken maailman isoissa gaaloissa naiset pukeutuu nykyään läpinäkyviin mekkoihin, niin et alla ei ole kun stringit ja miljoonia katsojia. Kukaan ei juuri kritisoi, päin vastoin saa ihailua osakseen. Vuonna 2023 joitakin vielä haittaa, jos joku kävelee kadulla ilman paitaa, varsinkin jos on hyvässä kunnossa. Kyllä se niin vaan on että se on sillon pullistelija ja itteesä täynnä oleva idiootti muiden mielestä. Jos se on joku lihava tai tavan tallaaja, niin muutama ihminen saattaa ajatella korkeintaan, et onpa aika junttia. Mut jos joku juoppo kävelee ilman paitaa, niin aika harva kiinnittää mitään huomioo.. Ja tosiasiassa bodarit tosi harvoin liikkuu missään ilman paitaa verrattuna ihan tavallisiin ihmisiin. Kattokaapa kesällä ympärille, niin huomaatte miten paljon ihmiset ylipäänsä kävelee hihattomissa. Ulkmailla vaikee edes nähä hihoja kellään, mut Suomessa se on junttia😉
MIhin nämä väittämät perustuu, että vain muutama ihminen vieroksuu lihavaa ihmistä ilman paitaa ja kaikki nauraa bodareille? Jos jätetään kaikki iltalehdet yms pois laskuista niin missä tämä ilmiö on havaittavissa?

Minun mielestä ilman paitaa kävely kaupungilla ei ole tyylikästä, mutta en minä sitä kenellekkään erikseen rupea kommentoimaan. Sitä voi miettiä omassa päässä ohimennen ja samantien kyseinen henkilö on unohtunut. Ei sen suurempaa draamaa tai halveksuntaa.
 
No mutta kun iltalehden kommenteissa sanotaan rumasti! :cry: Eli sitten sen on pakko olla totta!
SIel tietty mielenterveysjengi vittuilee oli asia kuin asia, veikkaan 90% negatiivista.
Eriasia sit antaako vaikuttaa itseensä.
Itse muuten kävellyt ilman paitaa helteellä useemmin eikä ikinä kukaan vittuillu. Emmä tosin bodari ole, enemmänki voimmailua mut sama asia.
 
Kohtalaisen sama onko paita päällä vai ei kun liikkuu jossain mutta kahviloissa ja ruokapaikoissa vois sen paidan pitää päällä oli kunnossa tai ei

Esim taisi pappa Piiparinen käydä kesäisin kahviloissa ilman paitaa en kyllä tiedä varmaksi kumpaan ryhmään kuuluu lihaksikas vai lihava
 
Miksei kesähelteellä voisi kävellä ilman paitaa? Varsinkin jos sattuu olemaan hyvässä kunnossa.

Voi mut paikasta riippuen. Kyllähän siitä varmaa monella tulee mielee et mikä vittu tulee pullistelemaan ja näyttelee itteesä jossain keskustassa
 
Näissä keskusteluissa jaksaa kyl ihmetyttää miten nykypäivän aikuiselle ihmiselle luonnottoman isot lihakset voi olla niin älyttömän tärkeä asia. Ääripäässä richpianat, jotka luulee olevansa kuolemattomia. Kisaajat mä ymmärrän toki, oli sit kelkkailua tai kehonrakennusta.

Transkeskusteluissa puhutaan, että ruumiinkuvahäiriö ja sukupuolidysforia pitäis korjata terapiassa kirurgian ja kemian sijaan, mut sit itsensä sydän- ja verisuonisairaaksi (huom. yleistäen, kaikille näin ei käy) myrkyttäminen on ihan ok, koska fanitti lapsena Arskaa.

Mun mielestä roinaaminen on ok siinä missä päihteetkin. Maksa veros ja tee itelles mitä haluat. On kuitenki tosi naiivia väittää, etteikö edellä mainittuihin asioihin liittyis kaikesta huolimatta epäeettisiä asioita. Kuten rikollisuus, veronkierto, valheellinen mainonta jne.
 
Oli lihava tai lihaksikas niin ihan yhtä hölmöltä se näyttää kävellä keskellä kaupunkia ilman paitaa.
Bodarilla jonka sanoit olevan juntti, oli tank top päällä. Kun taas normaali ihminen jolla on tank-top, ei aiheuta sussa mitään junttivihaa. Vahvistaa vaan mun sanomaa, että lihakset on triggeri vihalle, sen näkee netissä jo.
 
Transkeskusteluissa puhutaan, että ruumiinkuvahäiriö ja sukupuolidysforia pitäis korjata terapiassa kirurgian ja kemian sijaan, mut sit itsensä sydän- ja verisuonisairaaksi (huom. yleistäen, kaikille näin ei käy) myrkyttäminen on ihan ok, koska fanitti lapsena Arskaa.
Samaan aikaan alkoholi on ihan ok, vaikka aiheuttaa exponentaalisesti enemmän harmia.
 

Suositut

Back
Ylös Bottom