FIGURE PRO Paula Ranta

No eikös julli selittänyt jo sulle miksi se on hänelle ongelma?
Uskooko joku oikeesti että toi on syy. Joku randomi salijamppa ostaa sustakuurin, niin sekö on sitten kauheeta rikollisuuden tukemista. Naapuri tekee pari tuntia pimeetä hommaa, kamalaa rikollisuuden tukemista. Ihan naurettava syy jolla peitellään vaan katkeruutta muiden lihaskasvusta. Ihan hyvä vaan jos lähtee vittuun. Voi sitten jatkaa laadukkaasti iltalehtien kaurapuurokommenteissa. Purkakoot patoutumiaan siellä.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hetkinen, eikös Julli ole tämä vanha kunnon "pölläyttäjä"? Pölläyttää eri ketjuissa aina tilaisuuden tullen ja sitten poistuu. Vai meneekö nyt mulla nimimerkit sekaisin.
 
Muiden käytössä varmasti häiritsee se että ihmiset luulevat että pistetään tavaraa reiteen ja sitten saadaan kivilihaa ja rasvaprosentti on 5. Ennen kun aloitin käyttämisen luulin niin, nyt käyttämisen jälkeen niin tajuaa että ei se ihan ilmaiseksi tullut eikä se minulle ollut terveellistä. Töitä joutuu kuitenkin tekee. Suurin osa käyttäjistä näyttää paskalta, välillä miettinyt miten on edes mahdollista näyttää niin paskalta vaikka määrät ollut isot
 
Uskooko joku oikeesti että toi on syy. Joku randomi salijamppa ostaa sustakuurin, niin sekö on sitten kauheeta rikollisuuden tukemista. Naapuri tekee pari tuntia pimeetä hommaa, kamalaa rikollisuuden tukemista. Ihan naurettava syy jolla peitellään vaan katkeruutta muiden lihaskasvusta. Ihan hyvä vaan jos lähtee vittuun. Voi sitten jatkaa laadukkaasti iltalehtien kaurapuurokommenteissa. Purkakoot patoutumiaan siellä.

Et vieläkään ymmärrä että lihaksia ihannoi hyvin harva kansalainen. Ja tuolla steroidi pelleilyllä saa touhun ihan naurettavaksi.
Toisekseen minun asioita kovin arvailet ja huonosti tunnut osuvan.
Eikä ole patoumia jos ihmisellä on mielipiteitä. Sinulla on paljon opeteltavaa elämässä. Toivottavasti tämä lisääntynyt impulsiivinen hyökkäävä käytöksesi ei johtuisi hormooneista…voisiko kuitenkin olla? Tavan maailmassa olet kuitenkin aika hissukka.
 
Et vieläkään ymmärrä että lihaksia ihannoi hyvin harva kansalainen. Ja tuolla steroidi pelleilyllä saa touhun ihan naurettavaksi.
Toisekseen minun asioita kovin arvailet ja huonosti tunnut osuvan.
Eikä ole patoumia jos ihmisellä on mielipiteitä. Sinulla on paljon opeteltavaa elämässä. Toivottavasti tämä lisääntynyt impulsiivinen hyökkäävä käytöksesi ei johtuisi hormooneista…voisiko kuitenkin olla? Tavan maailmassa olet kuitenkin aika hissukka.
Eikös sun pitänyt suksia vittuun täältä? Mitä sä vielä siinä nalkutat.
 
Et vieläkään ymmärrä että lihaksia ihannoi hyvin harva kansalainen
Suurin osa kansasta sylkee lihaksikkaiden päälle, sinä mukaanlukien. Ymmärrän ihan hyvin että lihakset on triggeri monelle. Mutta sitä en ymmärrä miten sä jaksat itkeä kuin nainen muiden käytöstä, kun tossa vertasit että mun jutut johtuu hormomeista, niin sulla taas taitaa estrogeeni jyllää kropassa. Hölötät kun joku juoruakka asioista jotka ei sulle kuulu tai vaikuta sun elämään. Kauhee patologinen ongelma jostain kusisista lääkkeistä.
 
Toi suurin osa kansasta sylkee lihaksikkaan päälle on kyllä täyttä
potaskaa.Itsekin nuorenpana 100 kiloisena en kyllä kohdannut siviilissä
Ikävää käyttäytymistä.Töissä psykiatrisissä laitoksissa vähän eri juttu
mutta kuului työ kuvaan.
Tietenkin jos olet täysin kehos vanki ja
pakkasellakin täytyy olla käsivarret paljaana voi joutua naureskelun kohteeksi
.Se taas on omaa hölmöyttä.
 
Ei hyvää päivää teitä pakkislaisia😅😂 tämä on kyllä yksi riidanhakuisimmista foorumeista mitä oon ikinä lukenut, tosi vaikea löytää asiallisia keskusteluja mistään aiheesta. Tiiä sitten mistä johtuu…
Osallistuit juuri siihen mitä kritisoit. Ja nyt vastaat tähän kovin riidanhakuisesti. Täällä on katsos sananvapaus vielä käytössä, muualla moderoidaan melko rajusti.
 
Osallistuit juuri siihen mitä kritisoit. Ja nyt vastaat tähän kovin riidanhakuisesti. Täällä on katsos sananvapaus vielä käytössä, muualla moderoidaan melko rajusti.
Vitut täälläkään mitään sananvapautta ole. Ite taannoin kirjoitin että Putin olisi syytä tappaa koska on uhka euroopanrauhalle ja heti tuli banni, tosin vain rajoitetusti ajaksi.

Lieni joku mode sen verran kova venäjäfani.
 
Kyllä monesti tuntuu että ne riidan haastajat nimenomaan on niitä vähän matalammilla tasoilla olevia🤔
Kokemuksesta, kun molemmissa olen kärvistellyt voin sanoa että matalissa testoissa olo on enemmänkin vetämätön ja kaikki vituttaa mutta korkeemmilla tasoilla olo ärsytettäessä on "hyökkäävä"
 
Vitut täälläkään mitään sananvapautta ole. Ite taannoin kirjoitin että Putin olisi syytä tappaa koska on uhka euroopanrauhalle ja heti tuli banni, tosin vain rajoitetusti ajaksi.

Lieni joku mode sen verran kova venäjäfani.
Joku mode ragoinut kun tappojutut on aika överiä. Mutta noin yleisesti, väitäkö ton yhden viestin perusteella ettei täällä ole sanavapautta? Siis yksi viesti yli 5 miljoonan seasta.
 
Suurin osa kansasta sylkee lihaksikkaiden päälle, sinä mukaanlukien. Ymmärrän ihan hyvin että lihakset on triggeri monelle. Mutta sitä en ymmärrä miten sä jaksat itkeä kuin nainen muiden käytöstä, kun tossa vertasit että mun jutut johtuu hormomeista, niin sulla taas taitaa estrogeeni jyllää kropassa. Hölötät kun joku juoruakka asioista jotka ei sulle kuulu tai vaikuta sun elämään. Kauhee patologinen ongelma jostain kusisista lääkkeistä.

Tuo lihaksikkaiden päälle sylkeminen johtuu ihan niiden omasta käytöksestä.
Jos lihaksikas on perus punttijuntti joka kulkee salihousut jalassa ja narutoppi päällä 24/7 ja appelsiinit kainalossa niin kyllä ne vähän naurettavia on 😁.
 
Viimeksi muokattu:
Mä en ole oikeassa elämässä ikinä kokenut tai nähnyt että olis syljetty päälle jon on lihaksia.
Päinvastoin, positiivista kommenttia tullut.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom