FIGURE PRO Paula Ranta

Eikös tuo ole ihan ymmärrettävää? Kai ihmisiä kiinnostaa, että mikä on se konteksti, jossa itseä käsitellään. Ja etenkin jos tässä on tuo doping-yhteys tullut esiin jotain muuta kautta, eikä heti kättelyssä.

Kuten tiedetään että olen doping vastainen mutta en minäkään pidä reiluna tuollaista mallia jossa seläntakana media suunnittelee muuta. Kyllä se pitää tietää mitä asia oikeasti käsittelee.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kuten tiedetään että olen doping vastainen mutta en minäkään pidä reiluna tuollaista mallia jossa seläntakana media suunnittelee muuta. Kyllä se pitää tietää mitä asia oikeasti käsittelee.
Minkä katsot olevan dopingia? Jos se on sallittua, niin miksi olet sitä vastaan? Oletko samalla intensiteetillä tupakointia, alkoholia jne vastaan? Miksi nimenomaan ne muiden lääkkeiden käyttö sua häiritsee? Ootko samalla hyvin pahoillasi ja kritisoit sitä joka ottaa buranaa päänsärkyyn?

Henkilöllä A on pää kipee, hän käyttää lääkkeitä päästäkseen eroon särystä.
Henkilöllä B on mielestään alhainen lihasmassa, hän käyttää lääkkeitä kasvattaakseen sitä.

Onko niin, että sua häiritsee vain toi joka käyttää lääkkeitä lihasmassaa saadakseen ja miksi se sua häiritsee? Kismittääkö se, että se omaa paremmat kehitysmahdollisuudet kuin sinä? Miksi se sua harmittaa?

Paula ei kisaa testiliitossa.
 
Minkä katsot olevan dopingia? Jos se on sallittua, niin miksi olet sitä vastaan? Oletko samalla intensiteetillä tupakointia, alkoholia jne vastaan? Miksi nimenomaan ne muiden lääkkeiden käyttö sua häiritsee? Ootko samalla hyvin pahoillasi ja kritisoit sitä joka ottaa buranaa päänsärkyyn?

Henkilöllä A on pää kipee, hän käyttää lääkkeitä päästäkseen eroon särystä.
Henkilöllä B on mielestään alhainen lihasmassa, hän käyttää lääkkeitä kasvattaakseen sitä.

Onko niin, että sua häiritsee vain toi joka käyttää lääkkeitä lihasmassaa saadakseen ja miksi se sua häiritsee? Kismittääkö se, että se omaa paremmat kehitysmahdollisuudet kuin sinä? Miksi se sua harmittaa?

Paula ei kisaa testiliitossa.

Nyt kyllä aika pahoin häiritsee jotain minun mielipide😂

Ja muista…eihän sitä koskaan tiedä milloin mielipide vaihtuu jos huomaa jotain syytä olla eri mieltä kuin ennen.
 
Kuten tiedetään että olen doping vastainen mutta en minäkään pidä reiluna tuollaista mallia jossa seläntakana media suunnittelee muuta. Kyllä se pitää tietää mitä asia oikeasti käsittelee.

Minäkin olen hyvin doping vastainen.

Mutta en ymmärrä että kuinka doping liittyy paulaan?

Käsittääkseni sana doping tarkoittaa.(lainaus vikibediasta)
"Urheilusuoritusta parantavien, kilpailusäännöissä kiellettyjen aineiden tai menetelmien käyttöä."

ja ymmärtäökseni Paula (tai muutkaan bodarit tai voimailijat jotka kilpailevat tietyissä liitoissa) ei käytä säännöissä kiellettyjä aineita tai menetelmiä.

Mutta vaikka olenkin doping vastainen (eli vastustan "huijaamista"), niin liitoissa joissa lääkkeiden käyttö on sallittua niin siinä ei mielestäni ole mitään väärää, vaan on osa lajia.
 
Minäkin olen hyvin doping vastainen.

Käsittääkseni sana doping tarkoittaa.(lainaus vikibediasta)
"Urheilusuoritusta parantavien, kilpailusäännöissä kiellettyjen aineiden tai menetelmien käyttöä."

Sana doping oli jossain tietosanakirjassa aikoinaan ja sanottiin jokseenkin näin:
Doping, keinotekoinen menetelmä parantaaksen tuloksia.
Jos noin on niin eiköhän jo kreatiini ja palautusjuoma ole jonkun mielestä keinotekoinen menetelmä kun sillä kuitenkin halutaan parantaa tulosta. Missä kulkee raja??

Sitten kun laajennetaan urheilusta pois niin eiköhän jo esim yritysmaailman verkostoutuminen, ja muu suhdetoiminta ole sitten Dopinkia. Luodaan suhteita, joskus menetelmin jossa tarjotaan matkoja,iltoja ym kaikkea sen takia että just sun oma bisnes menisi paremmin... Keinotekoinen menetelmä parantaakseen tulosta =Doping.
"Pelimiehet" pelaa ja fiflaa että homma luistaa,ollaan niin nousukasta ja menestyvää Sitten osa samoista jannuista lukee jotain Iltalehden artikkelia ja mollaa ja marisee kun joku satsaa ja kehittyy ottaen ehkä tietoisen riskin oman ja vain oman kehon menestymiseen...
Tietämättä tuon taivaallista siitä miten sitoutuneita ja motivoituneita harjoitteluun ja ravintoon joku voi olla.
Oon joskus funtsanut itekseni että mitä oikein jeesustelette..
 
Minäkin olen hyvin doping vastainen.

Mutta en ymmärrä että kuinka doping liittyy paulaan?

Käsittääkseni sana doping tarkoittaa.(lainaus vikibediasta)
"Urheilusuoritusta parantavien, kilpailusäännöissä kiellettyjen aineiden tai menetelmien käyttöä."

ja ymmärtäökseni Paula (tai muutkaan bodarit tai voimailijat jotka kilpailevat tietyissä liitoissa) ei käytä säännöissä kiellettyjä aineita tai menetelmiä.

Mutta vaikka olenkin doping vastainen (eli vastustan "huijaamista"), niin liitoissa joissa lääkkeiden käyttö on sallittua niin siinä ei mielestäni ole mitään väärää, vaan on osa lajia.
Martti poika saanut tikkarin ja on nyt viisaana 🤓
 
Mut osaatko vastata noihin kysymyksiin?

Ei voi foorumin ylläpitäjä oikeasti olla noin kujalla.
Vertaat päänsärkyä ja lihasten kasvatusta. Burana on laillisesti kaupan oleva lääke. Anaboliset steroidit eivät ole pääosin. Joitakin reseptillä mutta ei määrätä lihasten kasvatukseen.

Tupakka ja alkoholi laillisesti myynnissä olevia. Tupakkaa vastustan. Alkoholi jees vaikka tosin ei kaikille sovikaan.
 
Ei voi foorumin ylläpitäjä oikeasti olla noin kujalla.
Vertaat päänsärkyä ja lihasten kasvatusta. Burana on laillisesti kaupan oleva lääke. Anaboliset steroidit eivät ole pääosin. Joitakin reseptillä mutta ei määrätä lihasten kasvatukseen.

Tupakka ja alkoholi laillisesti myynnissä olevia. Tupakkaa vastustan. Alkoholi jees vaikka tosin ei kaikille sovikaan.
Elikä sun vastauksesta ymmärrän, että sua harmittaa se, että steroidit eivät ole vapaasti saatavilla ja siksi sua kismittää kamalasti jos joku niitä käyttää? Onko näin? Harmittaako sua myös kamamasti jos joku tekee jotain muuta joka ei ole vapaasti saatavilla, esim vetää kannabista? Onko sekin sulle kauhee ongelma?

Mikä siinä dopingissa sua nyt niin kovasti hiertää? Etenkin jos kyseessä on laji, jossa kaikki käyttää tai sitten harrastelija. Miksi ihmeessä se on sulle ongelma, saathan sinäkin käyttää jos haluat.
 
Elikä sun vastauksesta ymmärrän, että sua harmittaa se, että steroidit eivät ole vapaasti saatavilla ja siksi sua kismittää kamalasti jos joku niitä käyttää? Onko näin? Harmittaako sua myös kamamasti jos joku tekee jotain muuta joka ei ole vapaasti saatavilla, esim vetää kannabista? Onko sekin sulle kauhee ongelma?

Mikä siinä dopingissa sua nyt niin kovasti hiertää? Etenkin jos kyseessä on laji, jossa kaikki käyttää tai sitten harrastelija. Miksi ihmeessä se on sulle ongelma, saathan sinäkin käyttää jos haluat.

En tiiä mikä sinulla on ongelma toisten mielipiteissä?
Pitäisikö kaikkien olla suu vaahdossa fanittamassa kun joku kehonrakentaja tuuppaa itseensä aineita ja huolella?

En todellakaan pidä huumeiden käytöstä. Niistä tulot rahoittaa rikollista toimintaa. Muutenkin huumausaineiden lopputulos on jo nähty.

Steroidien ostaminen rahoittaa tällähetkellä rikollista toimintaa. Pääosin järjestäytynyt rikollisuus on se mihin raha valuu tuossa bisneksessä. Sinä siis haluat sitä kannattaa. Minä en. Ehkäpä voisin asiaa tarkastella eri näkökulmasta jos olisi laillisesti myynnissä ja valtio saisi tuloa. Kuitenkin lääkeaine touhua jolloin tarvisi olla joku virallinen terveydenhuoltoon liittyvä instassi joka kontrolloisi käyttöä. Eli sinällään vaikea. Selvää ettei nyky maailmassa vapaaseen käyttöön menisi.
 
Ei mulla mitään ongelmaa ole, vaan sä olet niin herkkänahkainen, ettei sulta saa edes perusteluita kysyä. Elikä kisaajan tapauksessa sua häiritsee se, että se tukee järjestäytynyttä rikollisuutta. No kyllä tolla peritaatteella sua taitaa häiritä sitten aika moni asia joka tukee rikollisuutta, esim harmaa talous jne. Eli sua harmittaa joka päivä melkoisesti moni asia.

Eikä kukaan bodausta fanita lääkkeiden käytön takia, vaan ihan muiden syiden takia. Meinaatko että ne on siellä kisakatsomossa miettimässä mitä kukakin oli laittanut itseensä? No ei ole, kyllä sä olet aika yksin ton ongelman kanssa ja koitat kovasti sitä ongelmaa Pakkotoistolla tuputtaa muillekin.
 
Ei mulla mitään ongelmaa ole, vaan sä olet niin herkkänahkainen, ettei sulta saa edes perusteluita kysyä. Elikä kisaajan tapauksessa sua häiritsee se, että se tukee järjestäytynyttä rikollisuutta. No kyllä tolla peritaatteella sua taitaa häiritä sitten aika moni asia joka tukee rikollisuutta, esim harmaa talous jne. Eli sua harmittaa joka päivä melkoisesti moni asia.

Jälleen nähdään kun mestari vääntää asioita. Olet kyllä melkoinen ettet osaa sisäistää lukemaasi.
Kyllä se sinulla tuntuu ongelma olevan. Mietipäs miten heti hyökkäsit kirjoitukseni kimppuun marisemaan.
Kyllä sä oot tästä foorumista saanut ylilautaa pahemman noilla omilla ulosanneillasi.
Mutta on se hyvä myrkkyjen piikittäjillä on oma fanittajansa.
Mä kyl lähen tästä foorumista fiksuimmille vesille missä foorumin pitäjillä pysyy asiat asioina eikä aleta hyökkäilee toisten omille mielipiteille….
Tää oli joskus jees mutta olet muuttunut vuosien aikana varsin hyökkääväksi
 
Jälleen nähdään kun mestari vääntää asioita. Olet kyllä melkoinen ettet osaa sisäistää lukemaasi.
Kyllä se sinulla tuntuu ongelma olevan. Mietipäs miten heti hyökkäsit kirjoitukseni kimppuun marisemaan.
Kyllä sä oot tästä foorumista saanut ylilautaa pahemman noilla omilla ulosanneillasi.
Mutta on se hyvä myrkkyjen piikittäjillä on oma fanittajansa.
Mä kyl lähen tästä foorumista fiksuimmille vesille missä foorumin pitäjillä pysyy asiat asioina eikä aleta hyökkäilee toisten omille mielipiteille….
Tää oli joskus jees mutta olet muuttunut vuosien aikana varsin hyökkääväksi
No johan nyt meni ihon alle kun vähän kyselin miksi se doping on niin iso ongelma kun ei se nyt ketään satuta. Sulla on oikeesti joku ongelma, sen verran menee tunteisiin.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom