FIGURE PRO Paula Ranta

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tosi kallithan nuo PTV Gymien hinnastot on ja koko juttu on rakennettu vain Vatasen somenäkyvyyden ja "HC" treenaajien varaan. Mikä lienee homman jatkuvuus, kun kohdeyleisö kasvaa aikuisiksi. Ja tuosta, että ei saa ganstaräppiä pienemmälle niin onko se asiakaspalvelun taso yllätys, kun Vatanen itse ensin valitsee ensin salinpitäjäksi "hyvän äijjän", jolla on "meininkiä" ja mahdollisimman paljon tatuointeja, joka sitten vuorostaan itse valitsee "hyvät äijjät" respaan töihin. Mutta kyllähän Vatanen varmasti ainakin velat sillä kuittaa, kun myy salit parin vuoden päästä jollekin ketjulle.
Kaikkien suureksi yllätykseksi salin isoin ja eniten tatuoitu hyvä äijjä ei ollutkaan paras asiakaspalvelija. Eikä kyllä paras imuroijakaan ;)
 
Ottaisin tänne tuppukylään kiljuen yhden Ptv gymin. Ketjusalit on ahtaita ja huonosti varusteltuja (liikku, Elixia). Eivätkä ne tunnetummat salit ole sen kummoisempia. Wolffi on ihan jees. Kunnon laitteet, siisteys ja maltillinen "pakkomusiikki", niillä pääsee jo pitkälle.
ainakin oulussa pitää jotain eri ketjun salia käyttää, jos haluaa edes yhden noista kriteereistä täyttää. Liikkukin taitaa pestä ptvgymin kaikessa.
 
Ottaisin tänne tuppukylään kiljuen yhden Ptv gymin. Ketjusalit on ahtaita ja huonosti varusteltuja (liikku, Elixia). Eivätkä ne tunnetummat salit ole sen kummoisempia. Wolffi on ihan jees. Kunnon laitteet, siisteys ja maltillinen "pakkomusiikki", niillä pääsee jo pitkälle.

Wolffista kun puhut niin veikkaan että olet Tampereelta.

Siellähän on useampikin todella hyvä sali, äkkiseltään tulee mieleen
Wolffi, Loaded, Powerhous, Bullfarm
 
PTV Gym voisi tulla Tampereelle, niin lähtisi nuo loputkin influensserit cloutin perässä sinne sitten meidän salilta, enkä koko ajan olisi vastentahtoisesti jonkun OnlyFans-feedissä taustalla pyörimässä..

Muuten en sille tarvetta koe, mielestäni täällä on aika hyvä kattaus.
 
Mestari on tänään antanut ajatusten tonavan virrata ja tänne onkin tiukkaa analyysia pukannut.
Kiitos muru,voisit olla vaikka koko pulla mulle,kun aina seuraat ja kommentoit minua.
Taitaa poika olla ihastunu rajusti anssin jälkeen.

Ensin ajattelin,että sinä oot trolli,semmonen itsensä viihdyttäjä,mutta taidatki olla seuraa vailla oikeen tosimielellä?
Lähtisikkö joku päivä minun kans kuumalle safarille?
 
Viimeksi muokattu:
Mutta on se silti hankala asia, koska musiikkimakuja on niin monia. Massasta voisi erottua sillä gangstamusalla, mutta pitää se volume kohtuullisena, ettei hyökkää luurien läpi. Itse kyllä pystyn treenaan vaikka nrj soidessa, ihan sama
Toki mutta ilmeisesti toimii kun saleja tulee lisää koko ajan, onneksi sitä voi valita millä salilla käy.
 
Mielenkiintoista tämä salikeskustelu. Kaikenlaista salia on tullut nähtyä vuosien varrella aina opiskelijaboksin klitsusta espanjalaisiin trendisaleihin. Salin varustelun, hinnoittelun ja sijainnin lisäksi valitsen mieluummin sellaisen salin, jonka kävijäkunnan käytöstä jaksaa myös katella, tai ainakaan se ei vituta.

Viimeiset 10+ vuotta pääsalina on toiminut PK-seudulla eri SATS/Elixia. Täysin yliparjattuja, ellei mentaliteetti ole se, että paskan pitää haista treenatessa ja kajareissa kasarihevi. Laitteisto on ihan ok, perseet priimaa ja asiakaspalvelu ystävällistä. Eikä sieltä ne painot lopu kesken herkästi edes painopakoista, ja ainahan voi laittaa käsipainoa päälle. Joskus olen kuullut maven kolinasta valitetun, mutta itse kun vielä tein ko. liikettä liki varttitonnin ykkösiin asti, riitti kun laittoi matot alle, eikä nyt ihan suorilta tiputtanut.

Ja ihan oikeesti. Hyvään treeniin tarvitsee kaikista eniten mielikuvitusta, jos löytyy tarpeeksi painoja. Koronan iskiessä mattojentamppausteline oli hyvä monitoimialusta ja siihen maastosta kiviä ja tankoja. Avot.
 
Mielenkiintoista tämä salikeskustelu. Kaikenlaista salia on tullut nähtyä vuosien varrella aina opiskelijaboksin klitsusta espanjalaisiin trendisaleihin. Salin varustelun, hinnoittelun ja sijainnin lisäksi valitsen mieluummin sellaisen salin, jonka kävijäkunnan käytöstä jaksaa myös katella, tai ainakaan se ei vituta.

Viimeiset 10+ vuotta pääsalina on toiminut PK-seudulla eri SATS/Elixia. Täysin yliparjattuja, ellei mentaliteetti ole se, että paskan pitää haista treenatessa ja kajareissa kasarihevi. Laitteisto on ihan ok, perseet priimaa ja asiakaspalvelu ystävällistä. Eikä sieltä ne painot lopu kesken herkästi edes painopakoista, ja ainahan voi laittaa käsipainoa päälle. Joskus olen kuullut maven kolinasta valitetun, mutta itse kun vielä tein ko. liikettä liki varttitonnin ykkösiin asti, riitti kun laittoi matot alle, eikä nyt ihan suorilta tiputtanut.

Ja ihan oikeesti. Hyvään treeniin tarvitsee kaikista eniten mielikuvitusta, jos löytyy tarpeeksi painoja. Koronan iskiessä mattojentamppausteline oli hyvä monitoimialusta ja siihen maastosta kiviä ja tankoja. Avot.

Itelle laitevalikoima on se suurin syy minkä perusteella valitsen. En jaksa pelkillä vapailla heilua ni sitte vituttaa jos ne laitteet mitä siel on ei olekkaa itelle sopivia tms. Sitte ku on sali missä on varaa valita niin löytää itellensä sopivat ja myös voi vaihdella laitteita. Ei kiinnosta paskan vertaa ketä siel käy
 
Ottaisin tänne tuppukylään kiljuen yhden Ptv gymin. Ketjusalit on ahtaita ja huonosti varusteltuja (liikku, Elixia). Eivätkä ne tunnetummat salit ole sen kummoisempia. Wolffi on ihan jees. Kunnon laitteet, siisteys ja maltillinen "pakkomusiikki", niillä pääsee jo pitkälle.
Gogo expressin salit on hyviä. Kolme eri salia käytössä, 18€/kk, ilmainen pysäköinti, tilaa löytyy ihan tarpeeksi eikä vehkeissäkään mitään vikaa ole. Henry Rollinsia mukaillen; 100kg painaa 100kg joka paikassa.
 
Itelle laitevalikoima on se suurin syy minkä perusteella valitsen. En jaksa pelkillä vapailla heilua ni sitte vituttaa jos ne laitteet mitä siel on ei olekkaa itelle sopivia tms. Sitte ku on sali missä on varaa valita niin löytää itellensä sopivat ja myös voi vaihdella laitteita. Ei kiinnosta paskan vertaa ketä siel käy

Kyllä mäkin arvostan hyviä laitteita. Kivaa vaihdella vapaiden ja laitteiden välillä.

Ai kävijäkunnalla ei väliä? 15 teinipoikaa 1,5h penkin kimpussa? Painojen pudottelijat ja paikoilleen jättäjät? Kolmen laitteen simultaanivaraajat? Saatanan kovaääniset apinat? Egoilijat, jotka pakottaa muut väistelemään? Jne.
 
Kyllä mäkin arvostan hyviä laitteita. Kivaa vaihdella vapaiden ja laitteiden välillä.

Ai kävijäkunnalla ei väliä? 15 teinipoikaa 1,5h penkin kimpussa? Painojen pudottelijat ja paikoilleen jättäjät? Kolmen laitteen simultaanivaraajat? Saatanan kovaääniset apinat? Egoilijat, jotka pakottaa muut väistelemään? Jne.

Eipä ole tollasia juurikaan vastaan tullu ja sitte taas tullaa tähä et valitsee sen salin missä niitä laitteita on ettei 10 äijää odota sille yhelle penkkipaikalle..
 
Wolffista kun puhut niin veikkaan että olet Tampereelta.

Siellähän on useampikin todella hyvä sali, äkkiseltään tulee mieleen
Wolffi, Loaded, Powerhous, Bullfarm

Tampereella opiskellessa tuli käytyä Wolffilla. Silloin se toinen Wolf oli Tampellassa, se oli omasta mielestä erinomainen.
Nyt maakunnassa asuessa 30km säteellä ei ole yhtäkään vastaavaa salia. Muutama ketjusali ja pari pientä yksityisten pitämää.
 
Tosi kallithan nuo PTV Gymien hinnastot on ja koko juttu on rakennettu vain Vatasen somenäkyvyyden ja "HC" treenaajien varaan. Mikä lienee homman jatkuvuus, kun kohdeyleisö kasvaa aikuisiksi. Ja tuosta, että ei saa ganstaräppiä pienemmälle niin onko se asiakaspalvelun taso yllätys, kun Vatanen itse ensin valitsee ensin salinpitäjäksi "hyvän äijjän", jolla on "meininkiä" ja mahdollisimman paljon tatuointeja, joka sitten vuorostaan itse valitsee "hyvät äijjät" respaan töihin. Mutta kyllähän Vatanen varmasti ainakin velat sillä kuittaa, kun myy salit parin vuoden päästä jollekin ketjulle.
No ei niitä nyt tosta noin vain myydä
 
Mielenkiintoista tämä salikeskustelu. Kaikenlaista salia on tullut nähtyä vuosien varrella aina opiskelijaboksin klitsusta espanjalaisiin trendisaleihin. Salin varustelun, hinnoittelun ja sijainnin lisäksi valitsen mieluummin sellaisen salin, jonka kävijäkunnan käytöstä jaksaa myös katella, tai ainakaan se ei vituta.

Viimeiset 10+ vuotta pääsalina on toiminut PK-seudulla eri SATS/Elixia. Täysin yliparjattuja, ellei mentaliteetti ole se, että paskan pitää haista treenatessa ja kajareissa kasarihevi. Laitteisto on ihan ok, perseet priimaa ja asiakaspalvelu ystävällistä. Eikä sieltä ne painot lopu kesken herkästi edes painopakoista, ja ainahan voi laittaa käsipainoa päälle. Joskus olen kuullut maven kolinasta valitetun, mutta itse kun vielä tein ko. liikettä liki varttitonnin ykkösiin asti, riitti kun laittoi matot alle, eikä nyt ihan suorilta tiputtanut.

Ja ihan oikeesti. Hyvään treeniin tarvitsee kaikista eniten mielikuvitusta, jos löytyy tarpeeksi painoja. Koronan iskiessä mattojentamppausteline oli hyvä monitoimialusta ja siihen maastosta kiviä ja tankoja. Avot.
Mulla oli aikanaan itse tehdyt sementtipainot, itse kyhätty penkki ja kyykkyteline. Luksuksena oli keihäänheittäjäsedältä jäänyt painonnostotanko, moni käytti vesijohtoputkea. Ja kylmässäkin treenattiin, siis tosi kylmässä eikä mikään paikka edes revähtänyt.
Lueskelin tuossa juuri Taito Haaran haastattelua n. kymmenen vuoden takaa. Hyvin alkeellisista, siis painonnostomielessä, oloista oli kaveri kotoisin. Taisi voittaa noilla ns. kotikonsteilla jonkun nuorten mestaruudenkin. Haara oli siis 70-luvun kovimpia voima- ja painonnostajia Suomessa. Mainittakoon jalkakyykky 405 kg, yhteistulo smelkein tonni, eikä tuon ajan varusteet kummoisia olleet. Lisäksi mies teki voimailun ohella täyttä työpäivää poliisina. Elossa edelleen ja aikanaan hyvissä voimissa eläkkeelle jäänyt, joten ei todennäköinen "lääkkeiden" käyttö terveyttäkään vienyt (tietämättä siis lainkaan mitään ko herran aineiden käytöstä tai käyttämättömyydestä). Tärkeintä oli kuitenkin se intohimo eikä kehitys välttämättä kummoisia olosuhteita vaadi, ainakaan alkuun. Kaikki parhaat liikkeetkin eri lihasryhmille on keksitty aikaa sitten.
Ei pidä käsittää väärin. En kaipaa vanhoja olosuhteita, homeisia kellareita yms. Ihminen mukavoituu helposti ja tulee vaativammaksi. Mutta se, mikä nyt on "paska sali", olisi silloin joskus ollut paratiisi. Tämä vaan huomautuksena, etteivät ihmiset aina osaa arvostaa sitä, kuinka paljon salitarjontakin on parantunut.
 
Kyllä mäkin arvostan hyviä laitteita. Kivaa vaihdella vapaiden ja laitteiden välillä.

Ai kävijäkunnalla ei väliä? 15 teinipoikaa 1,5h penkin kimpussa? Painojen pudottelijat ja paikoilleen jättäjät? Kolmen laitteen simultaanivaraajat? Saatanan kovaääniset apinat? Egoilijat, jotka pakottaa muut väistelemään? Jne.

Tai täynnä mamuja...
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom