Eikö enää tule lisää nuoria kun nykyiset nuoret vanhenee?Mikä lienee homman jatkuvuus, kun kohdeyleisö kasvaa aikuisiksi.
Tässäkö tämä ihmiskunnan loppu on?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eikö enää tule lisää nuoria kun nykyiset nuoret vanhenee?Mikä lienee homman jatkuvuus, kun kohdeyleisö kasvaa aikuisiksi.
Kaikkien suureksi yllätykseksi salin isoin ja eniten tatuoitu hyvä äijjä ei ollutkaan paras asiakaspalvelija. Eikä kyllä paras imuroijakaan ;)Tosi kallithan nuo PTV Gymien hinnastot on ja koko juttu on rakennettu vain Vatasen somenäkyvyyden ja "HC" treenaajien varaan. Mikä lienee homman jatkuvuus, kun kohdeyleisö kasvaa aikuisiksi. Ja tuosta, että ei saa ganstaräppiä pienemmälle niin onko se asiakaspalvelun taso yllätys, kun Vatanen itse ensin valitsee ensin salinpitäjäksi "hyvän äijjän", jolla on "meininkiä" ja mahdollisimman paljon tatuointeja, joka sitten vuorostaan itse valitsee "hyvät äijjät" respaan töihin. Mutta kyllähän Vatanen varmasti ainakin velat sillä kuittaa, kun myy salit parin vuoden päästä jollekin ketjulle.
ainakin oulussa pitää jotain eri ketjun salia käyttää, jos haluaa edes yhden noista kriteereistä täyttää. Liikkukin taitaa pestä ptvgymin kaikessa.Ottaisin tänne tuppukylään kiljuen yhden Ptv gymin. Ketjusalit on ahtaita ja huonosti varusteltuja (liikku, Elixia). Eivätkä ne tunnetummat salit ole sen kummoisempia. Wolffi on ihan jees. Kunnon laitteet, siisteys ja maltillinen "pakkomusiikki", niillä pääsee jo pitkälle.
Kai sieltä se uusi tiktok/ig sukupolvi tulee.Eikö enää tule lisää nuoria kun nykyiset nuoret vanhenee?
Eikö enää tule lisää nuoria kun nykyiset nuoret vanhenee?
Ottaisin tänne tuppukylään kiljuen yhden Ptv gymin. Ketjusalit on ahtaita ja huonosti varusteltuja (liikku, Elixia). Eivätkä ne tunnetummat salit ole sen kummoisempia. Wolffi on ihan jees. Kunnon laitteet, siisteys ja maltillinen "pakkomusiikki", niillä pääsee jo pitkälle.
Kiitos muru,voisit olla vaikka koko pulla mulle,kun aina seuraat ja kommentoit minua.Mestari on tänään antanut ajatusten tonavan virrata ja tänne onkin tiukkaa analyysia pukannut.
Kiitos muru,voisit olla vaikka koko pulla mulle kun aina seuraat ja kommentoit minua.
Hani.
Toki mutta ilmeisesti toimii kun saleja tulee lisää koko ajan, onneksi sitä voi valita millä salilla käy.Mutta on se silti hankala asia, koska musiikkimakuja on niin monia. Massasta voisi erottua sillä gangstamusalla, mutta pitää se volume kohtuullisena, ettei hyökkää luurien läpi. Itse kyllä pystyn treenaan vaikka nrj soidessa, ihan sama
Mielenkiintoista tämä salikeskustelu. Kaikenlaista salia on tullut nähtyä vuosien varrella aina opiskelijaboksin klitsusta espanjalaisiin trendisaleihin. Salin varustelun, hinnoittelun ja sijainnin lisäksi valitsen mieluummin sellaisen salin, jonka kävijäkunnan käytöstä jaksaa myös katella, tai ainakaan se ei vituta.
Viimeiset 10+ vuotta pääsalina on toiminut PK-seudulla eri SATS/Elixia. Täysin yliparjattuja, ellei mentaliteetti ole se, että paskan pitää haista treenatessa ja kajareissa kasarihevi. Laitteisto on ihan ok, perseet priimaa ja asiakaspalvelu ystävällistä. Eikä sieltä ne painot lopu kesken herkästi edes painopakoista, ja ainahan voi laittaa käsipainoa päälle. Joskus olen kuullut maven kolinasta valitetun, mutta itse kun vielä tein ko. liikettä liki varttitonnin ykkösiin asti, riitti kun laittoi matot alle, eikä nyt ihan suorilta tiputtanut.
Ja ihan oikeesti. Hyvään treeniin tarvitsee kaikista eniten mielikuvitusta, jos löytyy tarpeeksi painoja. Koronan iskiessä mattojentamppausteline oli hyvä monitoimialusta ja siihen maastosta kiviä ja tankoja. Avot.
Gogo expressin salit on hyviä. Kolme eri salia käytössä, 18€/kk, ilmainen pysäköinti, tilaa löytyy ihan tarpeeksi eikä vehkeissäkään mitään vikaa ole. Henry Rollinsia mukaillen; 100kg painaa 100kg joka paikassa.Ottaisin tänne tuppukylään kiljuen yhden Ptv gymin. Ketjusalit on ahtaita ja huonosti varusteltuja (liikku, Elixia). Eivätkä ne tunnetummat salit ole sen kummoisempia. Wolffi on ihan jees. Kunnon laitteet, siisteys ja maltillinen "pakkomusiikki", niillä pääsee jo pitkälle.
Itelle laitevalikoima on se suurin syy minkä perusteella valitsen. En jaksa pelkillä vapailla heilua ni sitte vituttaa jos ne laitteet mitä siel on ei olekkaa itelle sopivia tms. Sitte ku on sali missä on varaa valita niin löytää itellensä sopivat ja myös voi vaihdella laitteita. Ei kiinnosta paskan vertaa ketä siel käy
Ihana.Ole hyvä mussuboi, en mä seuraa sua, vaan kommentoin tänne samaan ketjuun.
Kyllä mäkin arvostan hyviä laitteita. Kivaa vaihdella vapaiden ja laitteiden välillä.
Ai kävijäkunnalla ei väliä? 15 teinipoikaa 1,5h penkin kimpussa? Painojen pudottelijat ja paikoilleen jättäjät? Kolmen laitteen simultaanivaraajat? Saatanan kovaääniset apinat? Egoilijat, jotka pakottaa muut väistelemään? Jne.
Wolffista kun puhut niin veikkaan että olet Tampereelta.
Siellähän on useampikin todella hyvä sali, äkkiseltään tulee mieleen
Wolffi, Loaded, Powerhous, Bullfarm
No ei niitä nyt tosta noin vain myydäTosi kallithan nuo PTV Gymien hinnastot on ja koko juttu on rakennettu vain Vatasen somenäkyvyyden ja "HC" treenaajien varaan. Mikä lienee homman jatkuvuus, kun kohdeyleisö kasvaa aikuisiksi. Ja tuosta, että ei saa ganstaräppiä pienemmälle niin onko se asiakaspalvelun taso yllätys, kun Vatanen itse ensin valitsee ensin salinpitäjäksi "hyvän äijjän", jolla on "meininkiä" ja mahdollisimman paljon tatuointeja, joka sitten vuorostaan itse valitsee "hyvät äijjät" respaan töihin. Mutta kyllähän Vatanen varmasti ainakin velat sillä kuittaa, kun myy salit parin vuoden päästä jollekin ketjulle.
Mulla oli aikanaan itse tehdyt sementtipainot, itse kyhätty penkki ja kyykkyteline. Luksuksena oli keihäänheittäjäsedältä jäänyt painonnostotanko, moni käytti vesijohtoputkea. Ja kylmässäkin treenattiin, siis tosi kylmässä eikä mikään paikka edes revähtänyt.Mielenkiintoista tämä salikeskustelu. Kaikenlaista salia on tullut nähtyä vuosien varrella aina opiskelijaboksin klitsusta espanjalaisiin trendisaleihin. Salin varustelun, hinnoittelun ja sijainnin lisäksi valitsen mieluummin sellaisen salin, jonka kävijäkunnan käytöstä jaksaa myös katella, tai ainakaan se ei vituta.
Viimeiset 10+ vuotta pääsalina on toiminut PK-seudulla eri SATS/Elixia. Täysin yliparjattuja, ellei mentaliteetti ole se, että paskan pitää haista treenatessa ja kajareissa kasarihevi. Laitteisto on ihan ok, perseet priimaa ja asiakaspalvelu ystävällistä. Eikä sieltä ne painot lopu kesken herkästi edes painopakoista, ja ainahan voi laittaa käsipainoa päälle. Joskus olen kuullut maven kolinasta valitetun, mutta itse kun vielä tein ko. liikettä liki varttitonnin ykkösiin asti, riitti kun laittoi matot alle, eikä nyt ihan suorilta tiputtanut.
Ja ihan oikeesti. Hyvään treeniin tarvitsee kaikista eniten mielikuvitusta, jos löytyy tarpeeksi painoja. Koronan iskiessä mattojentamppausteline oli hyvä monitoimialusta ja siihen maastosta kiviä ja tankoja. Avot.
Kyllä mäkin arvostan hyviä laitteita. Kivaa vaihdella vapaiden ja laitteiden välillä.
Ai kävijäkunnalla ei väliä? 15 teinipoikaa 1,5h penkin kimpussa? Painojen pudottelijat ja paikoilleen jättäjät? Kolmen laitteen simultaanivaraajat? Saatanan kovaääniset apinat? Egoilijat, jotka pakottaa muut väistelemään? Jne.