FIGURE PRO Paula Ranta

Jostain syystä useampi oulululainen joka ennen kävi classic gymillä ja hylkäsi sen kun uusi PTV aukesi on nyt palannut sinne takaisin🤔
Kai se oli sitä uutuuden viehätystä ja hypeä alkuun, joka on nyt sitten laantunut. Oiskohan classic gym myös jonkun verran laadukkaampi. Oulussa PTV gymillä melkein kaikki laitteet IRONFIT:ia, mitkä on ainakin omasta mielestä melkoista roskaa. Siisteyden kanssa oli välillä vähän niin ja näin ja musiikki soi niin kovalla, että sai omien kuulokkeiden volyymit laittaa täysille, jos ei jaksanut ganstarappia itse kuunnella.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kai se oli sitä uutuuden viehätystä ja hypeä alkuun, joka on nyt sitten laantunut. Oiskohan classic gym myös jonkun verran laadukkaampi. Oulussa PTV gymillä melkein kaikki laitteet IRONFIT:ia, mitkä on ainakin omasta mielestä melkoista roskaa. Siisteyden kanssa oli välillä vähän niin ja näin ja musiikki soi niin kovalla, että sai omien kuulokkeiden volyymit laittaa täysille, jos ei jaksanut ganstarappia itse kuunnella.
Ei kuulosta aikuisen paikalta joku räppipaja jossa analogiset stereot soi täysillä. Kuka aikuinen,yli 25 vuotias,jaksaa semmosta renkutusta kuunnella jos ei omia ajatuksiakaan kuule?

Ironfit on muuten paulan valmentajan arto rantakokon hommia.Luulin että kaikilla ptv saleilla on HC gymin laitteet pääasiassa kun on tavallaan ketju,mutta kai ne sitten saa varustella itse millä haluaa ja lopputulos on että koskaan ei tiedä mitä PTV gymiltä saa jos menee eri paikkakunnalla sinne?

Arto myi sinne vehkeet, ott hc treenaajat mukaan,laitto uudet voiteet Järvisiin ja suksi vittuun sieltä räppämmästä. :D
Myynti pohjois-suomi.

Ei se turhaan ole Iron-Arto

Ei nuo kyllä paskoilta näytä,jykevää kalustoa.
 
Viimeksi muokattu:
Kai se oli sitä uutuuden viehätystä ja hypeä alkuun, joka on nyt sitten laantunut. Oiskohan classic gym myös jonkun verran laadukkaampi. Oulussa PTV gymillä melkein kaikki laitteet IRONFIT:ia, mitkä on ainakin omasta mielestä melkoista roskaa. Siisteyden kanssa oli välillä vähän niin ja näin ja musiikki soi niin kovalla, että sai omien kuulokkeiden volyymit laittaa täysille, jos ei jaksanut ganstarappia itse kuunnella.
Toi musiikki homma on kyl ärsyttävää kaikilla PTV gymeillä, mutta mitä Oulussa muutaman kerran käynyt niin paljon hiljaisemmalla siellä musiikki soi kuin vaikka pitskussa.
 
Jostain syystä useampi oulululainen joka ennen kävi classic gymillä ja hylkäsi sen kun uusi PTV aukesi on nyt palannut sinne takaisin🤔
Joo Classic gymillä on tosiaan omasta mielestäni huomattavasti laadukkaammat välineet (jopa 30€/kk maksavissa liikuissa on paremmat) ja muistaakseni oli muutama ikkunakin, josta tuli luonnonaloa, toisin ku PTV:n kellarissa. Sijainti molemmissa aika paska ajatellen moottoriteitä ja uudempia asuinalueita.
Ja tuolla PTV:llä tosiaan soi se ganstarappi niin kovalla, että kavereille sai metrin päästä huutaa, jos halusi asiansa perille.
 
Ironfitin uudet ylä ja alataljat ainakin rullaavat todella hyvin. Sen sijaan ristikkäistalja ei ollut niin hyvä, samaa sarjaa watsonin kanssa. Mielestäni hc-gymin uudet ristikkäistaljat ovat laadultaan parempia.
Ironfitillä on myös muutamia hyviä vipuvarsilaitteita, esim levypainollinen reisikoukistus maaten on todella hyvä. Kuulemma reisiojennus myös hyvä.
Heidän vipuvarsiprässiä olisi myös kiva testata, koska siinä saa painot kahteen eri kohtaa, mikä pitäisi vaikuttaa liikkeen vastuskäyrään, niinkuin Primen laitteissa.
Ennen tuon puljun laitteen on ollut huonoja, mutta nykyään sieltä löytyy hyviäkin tuotteita.
 
Nykyisin ihmiset kuuntelevat omilla kuulokkeillaan juuri sitä musiikkia kuin haluavat, muita häiritsemättä. Mihin edes tarvitaan, varsinkaan erittäin kovalla olevaa "taustamusiikkia". Itselle liian kovalla oleva musiikki tai mikä tahansa häiritsevä ääni on stressitekijä. Ei tunnu mielekkäältä olla salilla peltorit päässä. Toisaalta, enhän minä kuulu ptvgymin kohderyhmään (en tykkää mustasta värimaailmastakaan). Kilpailu on sekin varmaan koventunut, eli muut salit, ainakin osa, on vastannut ptvgymin haasteeseen. Siitä kuluttaja kiittää.
 
Nuorisollehan nuo PTV:n salit on suunnattu ja ne tunnetusti tykkää kun musa soi lujaa.
Mutta on se silti hankala asia, koska musiikkimakuja on niin monia. Massasta voisi erottua sillä gangstamusalla, mutta pitää se volume kohtuullisena, ettei hyökkää luurien läpi. Itse kyllä pystyn treenaan vaikka nrj soidessa, ihan sama
 
Omalla salilla missä asiakkaat saa itse päättää mikä soi ja millä volumella vai soiko ollenkaa niin se ei kyllä toimi millään tavalla. Diktatuuri on ihan hyvä tämän asian suhteen ja jos ei miellytä niin voi äänestää jaloillaan. Tietysti jos volumet on tasoa korviin sattuu niin eihän sekään hyvä ole.
 
Tosi kallithan nuo PTV Gymien hinnastot on ja koko juttu on rakennettu vain Vatasen somenäkyvyyden ja "HC" treenaajien varaan. Mikä lienee homman jatkuvuus, kun kohdeyleisö kasvaa aikuisiksi. Ja tuosta, että ei saa ganstaräppiä pienemmälle niin onko se asiakaspalvelun taso yllätys, kun Vatanen itse ensin valitsee ensin salinpitäjäksi "hyvän äijjän", jolla on "meininkiä" ja mahdollisimman paljon tatuointeja, joka sitten vuorostaan itse valitsee "hyvät äijjät" respaan töihin. Mutta kyllähän Vatanen varmasti ainakin velat sillä kuittaa, kun myy salit parin vuoden päästä jollekin ketjulle.
 
Tosi kallithan nuo PTV Gymien hinnastot on ja koko juttu on rakennettu vain Vatasen somenäkyvyyden ja "HC" treenaajien varaan. Mikä lienee homman jatkuvuus, kun kohdeyleisö kasvaa aikuisiksi. Ja tuosta, että ei saa ganstaräppiä pienemmälle niin onko se asiakaspalvelun taso yllätys, kun Vatanen itse ensin valitsee ensin salinpitäjäksi "hyvän äijjän", jolla on "meininkiä" ja mahdollisimman paljon tatuointeja, joka sitten vuorostaan itse valitsee "hyvät äijjät" respaan töihin. Mutta kyllähän Vatanen varmasti ainakin velat sillä kuittaa, kun myy salit parin vuoden päästä jollekin ketjulle.
Eikö ne hinnat ole ihan yleistä tasoa mitä kaikki muutkin salit ovat? Tietysti joku suuri ketjusali varmaa halvemmalla myy jäsenyyksiä.
 
PTV Gymit ovat onnistuneet oman someseurantani perusteella saamaan asiakkaakseen huomattavan määrän ihmisiä, jotka ovat käyneet jo aikaisemmin varsin hyvällä salilla. Ilmeisesti PTV Gymien brändi on houkutellut tietyntyyppisiä treenaajia, eivätkä nämä kaikki ole kauttaaltaan tatuoituja liharekkoja. Voisin jopa väittää, että joillekin on ollut muodikasta vaihtaa PTV Gymiin.
 
Ottaisin tänne tuppukylään kiljuen yhden Ptv gymin. Ketjusalit on ahtaita ja huonosti varusteltuja (liikku, Elixia). Eivätkä ne tunnetummat salit ole sen kummoisempia. Wolffi on ihan jees. Kunnon laitteet, siisteys ja maltillinen "pakkomusiikki", niillä pääsee jo pitkälle.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom