FIGURE PRO Paula Ranta

Lisättäköön vielä keskusteluun se, että keskimäärin perus yleislääkärillä on aivan helvetin heikko tietämys steroideihin liittyen ja lähinnä vaan mututietoa ja ennakkoluuloja. Poikkeuksiakin toki on.

Mainitsen kuitenkin, että itse olen aina saanut helvetin asiallista ja hyvää hoitoa. Myöskään kerrottuani harrastuksestani, ei ole lähdetty jeesustelemaan vaaaaarallisista hormooooneista, eikä näistä ole tullut mitään keskustelua. Päin vastoin omalla kohdallani harrastukseni on otettu asiallisesti huomioon esimerkiksi leikkauksesta kuntoutumista suunnitellessa.

Ymmärrän senkin, että toisinaan kysymys hormonien käytöstä on täysin kontekstin mukaista. Valitettavasti kuitenkin turhan usein se menee niin, että kun hormonien käyttö on lääkärin tiedossa, niin varpaan murtumakin laitetaan roinan piikkiin. "Sitä on taas hormoonipäissään saatu raivokohtauksia ja potkittu seiniä".
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joku lääkäri saattaa ajatella että ihan turhaa muutaman lisälihaskilon takia terveytensä vaarantaa. Tiedän itsekin että moni lääkitsee itseään esim venäläisillä napeilla mitkä on halpoja ja tehokkaita mutta epäpuhtaita sotkuja. Jos reseptillä saa kunnollista tavaraa niin on parempi tilanne mutta joka tapauksessa yli isoina annoksina ei kuulu mömmöt kehoon ja pitkässä juoksussa tulee ongelmia joillekin vähemmän ja joillekin enemmän. Mutta jokainen tottakai itse tekee valinnan. Suomessa ei moni lihaksillaan tienaa jos ammatikseen aikoo bodata.
 
Me ollaan sairaalassa, ei missään kelassa. Lääkäri toimi epäasiallisesti, kertoo hyvin sun asenteesta kun pidät sitä sen kommenttia ihan asiallisena. Sulla nyt vain on lihaskammo joten älä jatka tätä aihetta enää.
Ei siinä ajatusleikissä ollut kyse Kelasta, sairaalasta, lääkäreistä tai lihaksista tai edes siitä oliko kommentti asiallinen vai ei.... Eikä ole mitään lihaskammoa, kun niitä on enemmän kuin monella roinaajalla. On minultakin lääkärissä lähes joka kerta kysytty, että käytänkö mitään. Ihan tavallinen kysymys siinä missä tupakoitko tai käytätkö alkoholia tai huumeita. Senkus vastaa vain rehellisesti.
 
Ei siinä ajatusleikissä ollut kyse Kelasta, sairaalasta, lääkäreistä tai lihaksista tai edes siitä oliko kommentti asiallinen vai ei.... Eikä ole mitään lihaskammoa, kun niitä on enemmän kuin monella roinaajalla. On minultakin lääkärissä lähes joka kerta kysytty, että käytänkö mitään. Ihan tavallinen kysymys siinä missä tupakoitko tai käytätkö alkoholia tai huumeita. Senkus vastaa vain rehellisesti.
Joo kannattaa ehdottomasti vastata rehellisesti kysymykseen roinauksesta, jos sillä ei ole mitään tekemistä hoidettavan vamman kanssa, sanotaan nyt vaikka korvatulehdus tai murtunut käsi. Et voita mitään, mutta parhaimmassa tapauksessa varmistat tällä ikuisen kirjauksen asiasta ja täten joidenkin lääkärien kohdalla sen, että sinua kohdellaan kuin spitaalista. 🙂
 
On minultakin lääkärissä lähes joka kerta kysytty, että käytänkö mitään
Vähän eri asia kysyä tollaista, johon ei tartte vastata kuin väheksyvästi heittää suoraan "Sä taidat käyttää niitä lisäaineita". Ihan vitun oikeesti, tajuatko sä missä tilanteessa se kysyi tota, tunteja olin ollut vailla hoitoa rinta paskana ja melkosissa kivuissa ja sinä lässytät siinä, että muka menee tunteisiin kun lekuri heittää jotain noin tyhmää. Totta vitussa menee, mutta ootko sä ihan kusipää vai mikset sä halua tajuta että tossa kohtaa aivan urpo kommetti mun kannalta katsoen.
 
Viimeksi muokattu:
Eikä ole mitään lihaskammoa, kun niitä on enemmän kuin monella roinaajalla
Ja tää jo paljastaa sun vastemielisen maailman. Sulle se ei ole bodari, vaan alentavasti roinaaja. Ja noita sanojahan on kiva viljellä kun luulee itsestään vähän liikoja että olis parempi, sinä kun oot jopa isompi kun ne sun halveksumat roinaajat. Vittu mikä tyyppi. Tommoiset just niitä ennakkoluuloja ruokkii kun aukoo päätänsä joka paikassa bodareista.

kun niitä on enemmän kuin monella roinaajalla

Ehkä kusisin kommentti moneen aikaan. Ei siksi, että tuskin pitää paikkaansa, vaan miten sä hyppäät kaapin päälle esittäen itsesi niin hienona.
 
Onko Mikellä kuukautiset vai miten sitä ollaan nyt noin ärripurreja?
Etkö säkään näe miten idioottimainen asenne tolla löylyttäjällä on Miken täysin relevanttia pointtia kohtaan? Kyllä tollanen käytös lääkäriltä ketuttaa ja löylyttäjä lyö tahallaan nimensä mukaisesti lisää löylyä ja provosoi täällä.
 
Etkö säkään näe miten idioottimainen asenne tolla löylyttäjällä on Miken täysin relevanttia pointtia kohtaan? Kyllä tollanen käytös lääkäriltä ketuttaa ja löylyttäjä lyö tahallaan nimensä mukaisesti lisää löylyä ja provosoi täällä.

Tuo tpower nyt itkee ja lässyttää muissakin ketjuissa. Voi vetää löylyttäjän kanssa mekot päälle
 
Etkö säkään näe miten idioottimainen asenne tolla löylyttäjällä on Miken täysin relevanttia pointtia kohtaan? Kyllä tollanen käytös lääkäriltä ketuttaa ja löylyttäjä lyö tahallaan nimensä mukaisesti lisää löylyä ja provosoi täällä.
No eihän nyt sentään hauku vastenmieliseksi ja kusipääksi.. Joo lääkäri heitti siinä tilanteessa varmaan turhan kommentin mutta ei toikaan nyt kauhean fiksua kuvaa anna ku mesotaan täällä kuin viitapiru..
 
Jos on niin korkeakoulutettu kun laakari voisi olettaa edes minimi tahdikkuutta. Eihan ylipainoisilta ihmisiltakaan kysella etta "sulla on tainnu menna noita donitseja" ja HIV positiiviselta "oot tainnu panna perseeseen" tyyppisia kysymyksia.

Kyllähä se ois selvästi ylipainoselta oikein heti kysyä jos valittaa vaikka polvia et syötkö mitään muuta ku paskaa. Siitä ei sais ottaa sitte itteensä
 
Jos on niin korkeakoulutettu kun laakari voisi olettaa edes minimi tahdikkuutta. Eihan ylipainoisilta ihmisiltakaan kysella etta "sulla on tainnu menna noita donitseja" ja HIV positiiviselta "oot tainnu panna perseeseen" tyyppisia kysymyksia.

Ei kysytä ei koska ylipaino ja hiv on yhteis kunnallisesti hyväksyttäviä asioita.

Mutta sitten taas jos olet keskivertoa lihaksikkaampi niin kyllä samantien ollaan kyselemässä roinasta ja välillä käydään jopa inttämään vastaan kun vastaat että en ole käyttänyt.

Itse olen saanut vittuilua myös liian alhaisesta rasva prosentista😂
Yhdellä sairaala reissulla lääkäreiltä joiden mielestä vaivani johtui siitä ja toisella kertaa hoitajalta joka ei osannut pistää hyytymisen esto lääkettä kun ei muka ollut tarpeeksi läskiä mihin pistää, pyysin sitten ruiskun itselleni ja näytin mallia.
 
Mutta sitten taas jos olet keskivertoa lihaksikkaampi niin kyllä samantien ollaan kyselemässä roinasta ja välillä käydään jopa inttämään vastaan kun vastaat että en ole käyttänyt.

Itse olen saanut vittuilua myös liian alhaisesta rasva prosentista😂
Yhdellä sairaala reissulla lääkäreiltä joiden mielestä vaivani johtui siitä ja toisella kertaa hoitajalta joka ei osannut pistää hyytymisen esto lääkettä kun ei muka ollut tarpeeksi läskiä mihin pistää, pyysin sitten ruiskun itselleni ja näytin mallia.

Ammattilaisia
 
No eihän nyt sentään hauku vastenmieliseksi ja kusipääksi.. Joo lääkäri heitti siinä tilanteessa varmaan turhan kommentin mutta ei toikaan nyt kauhean fiksua kuvaa anna ku mesotaan täällä kuin viitapiru..
Mike saa mesota omalla forumillaan ihan niin paljon kuin lystää ja lähes aina on syystäkin mesonnut. Niin metsä vastaa kun sinne huudetaan. Kun kommentit ovat ala-arvoisia ja väheksyviä, niin jossain kohtaa on ottavalla osapuolella täysi oikeus antaa täyslaidallisen takaisin. Jos pysyy kohteliaalla ja rakentavalla linjalla, niin aivan takuulla Mikekin on kohtelias.
 
Jos on niin korkeakoulutettu kun laakari voisi olettaa edes minimi tahdikkuutta. Eihan ylipainoisilta ihmisiltakaan kysella etta "sulla on tainnu menna noita donitseja" ja HIV positiiviselta "oot tainnu panna perseeseen" tyyppisia kysymyksia.
Ei siihen lääkärin koulutukseen taida hirveästi kuulua sosiaaliset taidot. Ite oon huomannut että lääkäreissä on vaan ihan vitun kummallisia persoonia, hyvässä ja pahassa.
 
Jos on niin korkeakoulutettu kun laakari voisi olettaa edes minimi tahdikkuutta. Eihan ylipainoisilta ihmisiltakaan kysella etta "sulla on tainnu menna noita donitseja" ja HIV positiiviselta "oot tainnu panna perseeseen" tyyppisia kysymyksia.
Muakin käskettiin lähteä lenkille kun olkapäistäni valitin ja vaikka olin jo pudottanut 40kg 😁 mut en mä siitä mieltäni pahottanut, oikeassa se oli et liikaa fläsää edelleen on.
 
Kyllähä se ois selvästi ylipainoselta oikein heti kysyä jos valittaa vaikka polvia et syötkö mitään muuta ku paskaa. Siitä ei sais ottaa sitte itteensä
Yhdeltä kaverilta yläasteella itseasiassa hammaslääkäri oli kysynyt siltä että syötkö sää paskaa kun nää hampaat on tämmöset. Se kaveri ei ollut erityisen tunnettu hampaidenpesusta. Sietääkin kysyä.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom