FIGURE PRO Paula Ranta

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Paula taisi saada vähän sponssia matkaan mikä kyllä tosi hyvä asia. Kun kisaa noinkin paljon ja ilmeisesti vähän yllättäen tulee loppuvuoteen pari isoa kisaa niin eihän noihin varmaan oltu varailtu rahoja. Kausi ollut kovaa tulosta, mitäpä tuota muuttelemaan valmentajaa. Etenkin kun heillä näyttää olevan ihan hauskaa reissuilla ja treeneissä vaikka tosissaan tehdäänkin. Varmasti sekin tekee paljon kisaamiseen että Paulalla pysyy fiilis korkealla koko ajan.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Kyllä sua selvästi ärsyttää mitä Paula tekee tai ei tee.
Ei mennyt ihan nappiin tuo tulkinta. Olen pyrkinyt poistamaan elämästäni ärsyttäviä asioita niin paljon kuin mahdollista, kaikkea ei toki pysty. Esim. tämäkin foorumi muuttui paljon paremmaksi sen jälkeen, kun laitoin muutaman ryssäbotin ignoreen. Mutta Paulan elämä ei minua ärsytä, jos ärsyttäisi, niin miksi ihmeessä seuraisin tätä ihmiskoetta? Sehän on nimenomaan mielenkiintoista nähdä mihin asti noilla erikoisilla metodeilla pääsee. Myös koutsi Arto on mainio tapaus, etenkin kisareissuilla. 🙂

Kuten jo aiemmin kirjoitinkin, niin niitä toistuvia puurovideoita en ymmärrä ollenkaan, mutta eivät nekään ärsytä, swaippaan niistä aina ohi, koska niissä ei ole mitään uutta.

Ei mennyt ihan nappiin tuo tulkinta. Olen pyrkinyt poistamaan elämästäni ärsyttäviä asioita niin paljon kuin mahdollista, kaikkea ei toki pysty. Esim. tämäkin foorumi muuttui paljon paremmaksi sen jälkeen, kun laitoin muutaman ryssäbotin ignoreen. Mutta Paulan elämä ei minua ärsytä, jos ärsyttäisi, niin miksi ihmeessä seuraisin tätä ihmiskoetta? Sehän on nimenomaan mielenkiintoista nähdä mihin asti noilla erikoisilla metodeilla pääsee. Myös koutsi Arto on mainio tapaus, etenkin kisareissuilla. 🙂

Kuten jo aiemmin kirjoitinkin, niin niitä toistuvia puurovideoita en ymmärrä ollenkaan, mutta eivät nekään ärsytä, swaippaan niistä aina ohi, koska niissä ei ole mitään uutta.

HSss Paulan tekemisiä ei saa kommentoida! Pitää vaan lähetellä liekki emojia ja kehua!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kärpäsenä katossa olis kiva olla lääkärillä, se on varmaan semmoista moralisointia ettei mitään järkeä. Miehiäkin katotaan lihaksineen kuin koiria.

Juu pitäis löytää sellanen lääkäri joka ymmärtäis kupletin juonen, pysyis sitten sillä lekurilla.

Yskökin johtuu sitten hormoneista ja kysellään paljoko testo ampuli maksaa kadulla...

Mulla oli s-testo 6.8 ja endrologi kysyi vedänkö steroideja,sanoin että en käytä,hän kysyi että olenko häneltä kuuria hakemassa,vastasin ettei hän edes pysty kuuria kirjoittamaan,mumisi jotain paskaa siihen.En mene kyseisen miehen vastaanotolle koskaan.
Iso koko tai/ja lihakset provosoi.Ei tietenkään kaikkia,joitain luusereita kyllä.

Miksei siitä horkasta saisi kysyä jos on relevantti tieto? Toki nyt jos korva kipeä niin ei mitään merkitystä, mutta esimerkiksi tietyt lihas/jännevammatyypit esiintyvät yleensä roinan käyttäjillä, ja sitten monesti esim sydän-, munuais- tai maksajuttuja selvitetellessä on ihan olennainen tieto. Ei se asiasta kysyminen ole mitään moralisointia yleensä. Kyllä ainakin itse ymmärrän roinan käytän olevan realiteetti tietyissä lajeissa pärjäämiseen yms. Se, mitä en ymmärrä, on kun joskus potilaat kiistävät roinan käytön, vaikka sitten labroista selkeästi näkyy että aktiivista käyttöä on. Toki nyt nykyään ei saisi potilaalle kertoa myöskään, että mikään vaiva johtuu vaikeasta ylipainostakaan tms kun voi tulla paha mieli. Lääkärinkin pitäisi nykyään olla lähinnä asiakaspalvelija, joka tekee niinkuin potilas sattuu haluamaan, eikä niinkään hoitoa ja tutkimuksia määräävä asiantuntija. Luulen että pääosa lääkäreistä ei varsinaisesti kadehdi jotain itseään isompaa roinaavaa kaveria…

Zone-sarja -42%
Entä jos ei ole?
Se on tietysti lääkärin arvioitava asia onko vai eikö ole relevanttia, mutta kuten sanoin, jos jotain korvakipua menee valittamaan niin ei ole relevantti tieto enkä nyt millään usko, että kukaan sitä on laittamassa horkan piikkiin myöskään. Harvoin tulee kysyttyä, toki yleensä silmäkin kertoo jo sinnepäin käyttääkö selkeästi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom