FIGURE PRO Paula Ranta

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mä kysyin eilen Paulalta, että pystyykö se poikkeamaan siitä omasta treeniohjelmasta yhden treenin verran. Jos ei, niin teen sitten seen treenin, olis toki mielenkiintoista itelle. Mutta noin niinkuin katsojille saattais olla mielenkiintoista miten Paula sitten suorittaa treenejä joita tehdään yleensä Suomen kovien mieskisaajien kanssa. Mä uskon ettei Paula paljoo siinä ihmettelis, vaan tekis hienosti.

Mua ihan puhtaasti kiinnostaa miten kova se on treenaamaan kun niin jumalattomasti treenaa. Siinä pitäis olla kehittynyt automaattisesti kyky palautua sarjojen välissä ja yleinen suorituskyky. Samalla mua kiinnostaa kysellä miten se palautumiskapasiteetti on noussut, se nousee tiettyyn pisteeseen asti ajan saatossa, mutta ei volyymia voi ikuisesti kasvattaa, siinä ei jossain vaiheessa ole enää aikaa palautua ja syödä.

Harvoja suomalaisia mieskisaajia on, jotka ovat tommoisia määriä suorittaneet ja niitä yhdistää kyllä kaikkia menestys. Heinosen Tommin työmäärät oli hirvittäviä, samoin Peter veti aika utopistisia treenikokonaisuuksia. Kun taas ääripäässä Savolainen ja Leskinen treenas tyyliin 4 kertaa viikossa. Joka on kiva tietää, teitä lopputulokseen on monia.

Parhaiten Paulan suorituskykyä olis testata isossa lihasryhmässä soveltaen ikäviä ja haastavia SST-sarjoja, eikä niinkään paukuttaa maksimisarjoja kovilla kuormilla. SST-seteissä se suoritustekniikka ja TUT on tasolla, jossa pitää olla jotta se edes toimis ylipäätänsä.

Harvoja suomalaisia mieskisaajia on, jotka ovat tommoisia määriä suorittaneet ja niitä yhdistää kyllä kaikkia menestys. Heinosen Tommin työmäärät oli hirvittäviä, samoin Peter veti aika utopistisia treenikokonaisuuksia. Kun taas ääripäässä Savolainen ja Leskinen treenas tyyliin 4 kertaa viikossa. Joka on kiva tietää, teitä lopputulokseen on monia.

Parhaiten Paulan suorituskykyä olis testata isossa lihasryhmässä soveltaen ikäviä ja haastavia SST-sarjoja, eikä niinkään paukuttaa maksimisarjoja kovilla kuormilla. SST-seteissä se suoritustekniikka ja TUT on tasolla, jossa pitää olla jotta se edes toimis ylipäätänsä.
Mulle ei ole vieläkään auennut mikä tää sst on ja mistä sanoista tuo lyhenne tulee? Pahoittelen jos oli tyhmä kysymys.

Mulle ei ole vieläkään auennut mikä tää sst on ja mistä sanoista tuo lyhenne tulee? Pahoittelen jos oli tyhmä kysymys.
Sarcoplasm stimulating training. Perustuu siihen lihaksen sisäiseen massaan, ja sen kautta sitten pumppiefektiin ja nesteisiin. Täysin lukittuihin rest-pause sarjoihin perustuvaa treeniä, jossa ATP tuotannolla on iso vaikutus. Eli esim 10 toiston maksimilla tehdään 20 toistoa rest-pausen avulla.

Mä kysyin eilen Paulalta, että pystyykö se poikkeamaan siitä omasta treeniohjelmasta yhden treenin verran. Jos ei, niin teen sitten seen treenin, olis toki mielenkiintoista itelle. Mutta noin niinkuin katsojille saattais olla mielenkiintoista miten Paula sitten suorittaa treenejä joita tehdään yleensä Suomen kovien mieskisaajien kanssa. Mä uskon ettei Paula paljoo siinä ihmettelis, vaan tekis hienosti.

Mua ihan puhtaasti kiinnostaa miten kova se on treenaamaan kun niin jumalattomasti treenaa. Siinä pitäis olla kehittynyt automaattisesti kyky palautua sarjojen välissä ja yleinen suorituskyky. Samalla mua kiinnostaa kysellä miten se palautumiskapasiteetti on noussut, se nousee tiettyyn pisteeseen asti ajan saatossa, mutta ei volyymia voi ikuisesti kasvattaa, siinä ei jossain vaiheessa ole enää aikaa palautua ja syödä.
Eikö möykky olis kova tuossa sst?
Taitaa 1 jakosella mennä vieläkin ilmeisesti 3-4x vko

Eikö möykky olis kova tuossa sst?
Taitaa 1 jakosella mennä vieläkin ilmeisesti 3-4x vko
Möykky on vahva, mutta hyytyy sitten kun treeni etenee. Leskinen kanssa vahva ku perkele, mutta sitten se teho lopahtaa vaan nopeempaa.

Näinhän se väistämättä internetissä menee, eikä kukaan ole niin puhdas että sen kiven voisi heittää. Pakkotoistolla on kovin vähän sensuuria ylläpidon puolelta, kaikki saa sanoa sanottavansa, mutta aika tehokkaasti sensuuri toimii vähän nurinkurisesti kun esim monet savustetaan ketjuista ulos henkilökohtaisilla hyökkäyksillä, heidän mielipiteitä ei sallita ellei ne ole just ja oikealla tapaa kirjoitettu. Mä annan täällä kaikkien keskustella ja toivoisin muiden ajattelevan samoin.

”Mä annan täällä kaikkien keskustella ja toivoisin muiden ajattelevan samoin”

Jos sun mielestä keskustelu tarkoittaa täydellistä uhriutumista ja haukkumisen aloittamista ASIALLISEEN pohdintaan, niin kelaappas parit sivut taaksepäin, miten mullekin vastasit asiaan, joka ei millään tapaa koskenut sinua. Tuo on se tyyli, joka saa ihmisissä aikaan ei niin positiivisia reaktioita. Eikä tämä tarkoita, että olisi viha sua kohtaan, Pakkista kohta 15 vuotta aktiivisesti seuranneena.

…myöhässä edellinen postaus muiden käymään keskusteluun.

Itse paulaan: olispa mahtava nähä koko reeni kuvattuna erilaills kuormittavalla tavalla, eli voisi nähdä kropan keston erilaills kuormittavassa reenissä kuin suorat sarjat isolla painolla ja pitkällä palautuksella

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Loistavaa, @Mike, peukku ja paukku videolle! Oma toiveeni videon sisällöstä olisi juurikin perinteinen treenivideo joita teet. Introineen ja outroineen, jossa voi sitten haastatella ja kysellä vähän ajatuksia treeni- ja ravintopuolesta, palautumisesta yms. aiheeseen liittyvästä.

Olisikohan Paula suostuvainen, jos pakkikselle laittaisi kysymyksiä tulemaan joita kävisitte läpi? Asiallisia tietenkin ja aiheeseen liittyen.

Milloin aloitti kuurittamisen, millä litkuilla aloitti ja mitä kaikkea on kierrossa atm? Tossa kolme ekaa kyssäriä, joihin jokainen haluaa saada vastauksen.
Vastaisitko ite? En usko.
A: Kukaan ei usko kuitenkaan, vaan väittää että enemmän.
B: Jokainen joka ei ole koskaan lääkkeisiin koskenut, alkaa opettamaan miten niitä käytetää.
C: Pieni osa sanoo, että miksi noita edes pitää kertoa.

B: Jokainen joka ei ole koskaan lääkkeisiin koskenut, alkaa opettamaan miten niitä käytetää.

Ainahan se kiinnostaa, vaan ei se loppujen lopuksi oo meidän asia. Spekuloida voi jokainen, mutta Paula tekee niinkö itse tykkää. Siitä onko järkeä vai ei voi olla montaa mieltä, tai siitä miltä tuntuu vuosien päästä Paulasta. Nyt hän haluaa tuota elämää kuitenki ja se hänelle suodaan.

Valtavan monethan noita lääkkeitä käyttää. Harva vaan kehittyy kovaksi kilpailijaksi kuten Paula. Enemmän kiinnostaa mitä tekee erilailla kuin muut.

Valtavan monethan noita lääkkeitä käyttää. Harva vaan kehittyy kovaksi kilpailijaksi kuten Paula. Enemmän kiinnostaa mitä tekee erilailla kuin muut.
Kyllä tässä ketjussa on käynyt ilmi, mitä Paula tekee eri tavalla kuin muut. 95% viesteistä käsittelee sitä, mitä Paula tekee eri tavalla. 😂

Vastaisin. Testolla aloitin, kolmannella kieroksella otin trenin käyttöön. Nappeja en oo koskaa käyttänyt. Nyt menee vain testoa. Vitun säälittävää jos ei voi vain sanoa, että mitä käyttää.

Suositut

Back
Ylös Bottom