paskin bändi/artisti

HYviä bändejähän on melko rajattomasti, mutta valitettavasti paskoja onkin jo aivan äärettömästi. Omat suosikki tällä saralla ovat mm....

1. mamba(kuinka aikuinen mies voi inistä kuin päästäinen)
2. tiktakit ja ketsupit
3. bon jovit
4. kaikki jari sillanpäät ja läntiset.....ei saatana, liian laaja aihe.

Mikä muusikko sellainen on joka ei tee itse edes omaa musaa, vaan vallan muut...

:kippis1:

Elviskään ei säveltänyt omia kappaleitaan...

Mutta aiheeseen. Varmasti suurin osa MTV:llä pyörivistä biiseistä/bändeistä on täyttä p...aa.

Kotimaisista tulee ensin mieleen Apulanta, Tehosekoitin ja Anna "Huudan täysiä, koska en osaa laulaa" Eriksson. Miten se Annan uus biisi menikään? "Kuka auttaa vois? Kuka prostataa hieroo vois? Kuka karppia lyödä vois, vanhan jääkaapin hakis pois?"

"Meille vai teeille, ihan miten vaan, meille vai teeille, ihan sama kunhan karvaista persettä saan..."

Minähän siis olen lähes kaikkiruokainen musiikin suhteen, tarkoittaen että oksennan tosi harvoin minkään artistin musiikin takia. Poikkeuksen tekee kuitenkin "Tarkista-Tämä-Mariska" :urjo:
Muuten vain ällö -äänestyksen voittaa ylivoimaisesti Danny the Iso Apina. Kun pari talvea sitten tuli telkkarista se ohjelma, jossa Danny laulatti niitä matkijoita laivalla, niin miehen kummityttö 2v. tokaisi kun Danny ilmestyi kädet levitettynä portaiden yläpäähän. "Kato, apina!" :D

Originally posted by kannibaali
1. mamba(kuinka aikuinen mies voi inistä kuin päästäinen)

Buahhahhaa... TÄYSIN samaa mieltä! Älä jätä minua-biisi saa joka kerta aikaan välittöman pahoinvointireaktion :urjo:

Ja sitten GIMMEL!!! Jos sitä nyt voi yleensä bändinä pitää...:evil:

Suomi-iskelmä/tango á la Sillanpää, Koriseva ja keitäkaikkianiitänytolikaan kuuluu myös meikäläisen inholistalle.

Taas hiukan offtopic, mutta ärsyttää kun kaikkia uusia artisteja aina moititaan että matkii __(tähän uuden artistin nimi___ säälittävästi ____(tähän matkittavan artistin nimi)____ joka teki saman jo aikaa sitten.

Jos oikein pilkkua nus----aan, niin Al Jolson valloitti laulamalla maailman jo vuonna 1927 ensimmäisessä äänielokuvassa The Jazz singer. Ja se kuohittu italialainen (?) sopraano jo 1800-luvun puolella. Joten kaikki jotka valloittavat maailmaa laulamalla ovat tarkkaan ottaen säälittäviä matkijoita.

Sitä paitsi, kukaan meistä ei ole ruudinkeksijä. Kiinalaiset hoitivat senkin homman jo aikaa sitten.

prkl....

:D

Re: Re: paskin bändi/artisti

Originally posted by Gillyanne
Ja sitten GIMMEL!!! Jos sitä nyt voi yleensä bändinä pitää...:evil:

Juuri näin. Koko prkln ilmiö vituttaa kyllä aika lahjakkaasti. Muijilla sata henkeä taustalla tekemäs biisit, sopimas keikat ja pyyhkimäs perseet, silti kehtaavat rinta rottingilla puhua tyyliin "mehän se kimmeli ollaan ja ilman meitä ei olisi mitään..." Joopajoo...Eipä sillä etteikö esim. isommilla hevibändeillä olisi palkkalistoillaan teknikoita, roudareita jne. väkeä vaikka huru mykket, mutta ne on silti omalla työllään kuuluisuutensa ansainneet.

Originally posted by Ankka
Suomipop/-rock/jne. vittu mitä paskaa!
Et sitten viitsinyt miettiä sitä kaikkein huonointa vai? Aivan kaikki suomirock on mielestäsi siis täyttä paskaa?

Yleisesti ottaen suomiräp ja tää uus popstars bändi Gimmel:mad2: Ei vittu voi aikuiset ihmiset haluta tehdä itsestään koko kansan edessä pelleä

Originally posted by mho
Et sitten viitsinyt miettiä sitä kaikkein huonointa vai? Aivan kaikki suomirock on mielestäsi siis täyttä paskaa?
Yep. suomirock = :urjo:
Oliko tuossa lauseessa jotain mitä et ymmärrä?

MTV:ltä tulevasta musiikista noin 95% täyttä paskaa, pistää miettimään että oonkohan mä tullu vanhaks vai onko musiikki huonontunu :evil:

Mua vituttaa se, että Suomen teinit äänestää samaa ärsyttävää Apulantaa jossain Bänd-X:ssä ykköseksi n. vuoden putkeen. Tekee mieli heittää telkkari parvekkeelta alas kun Wirtasen Toni rääkyy telkkarissa että "...reuuuuuuuuunaaaaaallaaaaaaaaa!!!" Siisti naamari muuten. Toni voisi pitää naamaria päällä koko ajan, sillä on paljon komeampi kuin Tonin oma naamataulu.

Originally posted by Tomi
Mua vituttaa se, että Suomen teinit äänestää samaa ärsyttävää Apulantaa jossain Bänd-X:ssä ykköseksi n. vuoden putkeen. Tekee mieli heittää telkkari parvekkeelta alas kun Wirtasen Toni rääkyy telkkarissa että "...reuuuuuuuuunaaaaaallaaaaaaaaa!!!" Siisti naamari muuten. Toni voisi pitää naamaria päällä koko ajan, sillä on paljon komeampi kuin Tonin oma naamataulu.

Melkein herättää ihmetystä että mistä sä ammennat tän kaiken vimman Apulantaa vastaan :D

Mun mielestä ihan OK musaa paitsi nyt kun ne mitä lie yrittää maailman vallotusta *lol* laulamalla viisunsa lontooksi. Hirveen kuulosta. Monen härmäläisen laulajan kannattas pitäytyä ihan suomenkielessa. Aksentti kun on liian usein luokkaa Tommi Mäkinen.

Gimmel, Mariska ja tietenkin Shakira on ihan pirun kovia artisteja!!!

Pakko päästä gimmelin keikalle, kuka tietää koska seuraava live esiintyminen???

Paskoista jos puhutaan, niin kyllä ARK (ruottalainen homojeesushihhuli-bändi) vetää pisimmän korren!!!

Kuka on sun Gimmel suosikki? ...Mulla on se isohampainen blondi.

:hmmm:

Originally posted by Jortsu
Melkein herättää ihmetystä että mistä sä ammennat tän kaiken vimman Apulantaa vastaan :D

Minä ihmettelin ihan samaa, mutta asia valkeni minulle, kun vierailin Tomin "Minä olen parempi kuin Toni Wirtanen ja Suomen teinit - I'm better than Toni Wirtanen and Finnish teens"-sivuilla.

:p

Back
Ylös Bottom