paskin bändi/artisti

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Originally posted by Tomi
Yksi Suomen musiikkitaivaan ärsyttävistä "tähdistä" on 69 Eyesin "Jussi69", joka esiintyy Levyraadossa ja MoonTV:n videoraadissa ja joka vitun what not:issa niinkuin olisi maailman arvostetuin ja taitavin muusikko. Varmasti... FOR ME TO POOP ON! Nariseva "tykkään omasta äänestäni -ääni", typerät vaatteet ja Kärcherillä annosteltu meikki saa kyllä sapen kiehumaan.

Juuri näin!!:evil:

Originally posted by Dangerous_Dave
Siis voiko vastenmielisempää musiikkia olla kuin suomi-rap!?

Ei voi olla paskempaa ja se on universaali totuus. Runopiirit erikseen.

Originally posted by Jugi
No kerroppa sitten löytyykö maailmalta ylipäänsä yhtään bändiä tai artistia joka tekee jokseenkin siedettävää musiikkia. Ei voi olla mahdollista että koko maassa ei ole yhtään asiallista bändiä. Tietty jos tykkää pelkästään ketsuppi-tytöistä, niin sille ei suomessa taida vastinetta löytyä.

Ac/dc, rammstein, drowning pool, slipknot, dimmu borgir, dj johan gielen, dj tiesto, arman van helden, finger eleven, Sarah brightman (upea ääni), seb fontaine, dj dan, timo maas, infected mushroom, marusha, dave pearce, mauro picotto, paul oakenfold, dj taucher, talla 2xlc, ferry corsten, dj lars holte, paul van dyk, 666, dj skribble, orbital, celine dion (pari biisiä), js16, iron maiden, lynyrd skynyrd, prodigy, rmb...
Tossa on nyt ne mitä tuli yhtäkkiä mieleen.

Originally posted by Ankka
Yleensäkin kaikkea suomessa tuotettua "musiikkia". Tosin löytyy näitä gurujakin muusikoita joiden tuotantoa en väheksy (esim Sibelius).

Mutta yleensäkin nämä apupaska, eput, pellet, tehosekottimet, gimmelit, himit, irwinit, sillanpää, sirkesalo, nightwish, impaled...
Tarvittaessa jatkan listaa jos haluat.
Minkäs teet kun suomessa ei osata tehdä kuunneltavaa musiikkia. :mad2:

Äh, enpä lukenut loppuun asti. Meinasin kysyä jo kysyttyä..

-Puheohjelmamusiikki, esim. Fintelligens. Ainoan poikkeuksen tekee Tulenkantajat, joka on helvetin hyvä

-Yhtyeet, joiden levyjen kannessa on lohikäärmeitä ja miekkoja. Esim. Manowar

-Ynkkä Malmsteen ja vastaavat yhtä mielikuvituksellista musiikkia tekevät sankarit

-99% radiossa ja MTV:llä soitettavasta musiikista.

Nyt tulee vuodatusta. En yritä kuulostaa kyyniseltä vittupäältä, mutta oon, eli minkäs teet, saa kommentoida vapaasti :)

Paskaa "musiikkia" on aivan saatanasti. Vihaan kaikkea ylituotettua pikkutytöiltä-rahat-pois-meiningillä tehtyä paskaa jota on valittu edustamaan joku "Kuuma" pakkaus, esim britney tjsp.. Hyvä markkinointi plus kaunis naama = Rahaa. Ei todellakaan pitäisi olla musiikki-listoilla tollasen paskan.

Toinen mikä saa vereni kiehumaan on tämä uhoaminen, eli ilmiö joka myös Rap-nimellä tunnetaan, ja kaikki siihen liittyvä yleensäkin. Ollaan vitun viileitä ja heilutellaan käsiä kun apinat ja ollaan tosi OG. Yo! Harmi vaan että tuntuu että joka bändilllä on omat räppivaikutteensa nykyään.. pahin on slip dickshit vai mikä limp bizket olikaan, tai oikeastaan sen keulakuva eli fred durst. Kaikenlisäksi että se tekee paskaa musiikkia, se on vielä ihan umpidorka. Kertoi haastattelussa pitävänsä eräästä bändistä ja vertasi sen jäseniä "jumaliin", "he tietävät jotain mitä muut ihmiset eivät." Kaiken lisäksi on kertonu olevansa harras kristitty ja uskoo jumalaan tosissaan, ja samaan aikaan laulaa tuon jumaloimansa bändi biisiä coverina keikalla jossa mm lauletaan

"My Gods will becomes me. When he speaks out, he speaks through me. He has needs like I do. We both want to rape you. Jesus Christ, why don't you come save my life. Open my eyes and blind me with your light and your lies. "

Oikeastaan vihaan melkeen kaikkea musiikkia mitä telkkarissa ja radiossa soitetaan. Linkin Park, Limp Bizkit, Las ketsupit ym naurettavat hyvään markkinointiin perustuvat tekeleet. Musiikki on taidetta ja ihmiset kyllä löytää hyvän ilman markkinointiakin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Originally posted by Klep
-Yhtyeet, joiden levyjen kannessa on lohikäärmeitä ja miekkoja. Esim. Manowar

Hah, tuollainen levyhän ei voi ikinä olla läpeensä paska. Vastaavasti elokuva ei olla täysin paska, jos siinä on ainakin yksi räjähdys. Tai ninjoja tai Godzilla.

Originally posted by merkkari
Musiikki on taidetta ja ihmiset kyllä löytää hyvän ilman markkinointiakin.

Olen samaa mieltä. Suurin osa 'pinnalla' olevista yhtyeistä saa liian helposti kaupallisen leiman otsaan ja hyvän musiikin teko loppuu siihen. Levy-yhtiö sekä muut vaikuttavat suuret instanssit (massa-yleisö) periaatteessa pakottavat bändin tekemään jotain mitä he eivät oikeasti halua tehdä. Kun bändi on vielä mudassa ja tekee sitä mitä itse haluaa tehdä on se parhaimmillaan. Huomatkaa että paino on sanoilla 'suurin osa', ei kuitenkaan kaikki, josta esimerkkinä MUN MIELESTÄ on Red Hot Chili Peppers. Niiden musa on muuttunut, kuten lähes kaikilla tapahtuu, mutta ei kuitenkaan niin paljon että se menettäisi kiinnostuksensa.

Jos jotakuta kiinnostaa niin pari tälläistä 'ei niin pinnalla' orkesteria kannattaa tarkistaa: Oomph! (Saksa, vuodesta 1991), Moonspell (Portugali), Tool (pinnalla, mutta vain tietyissä piireissä) sekä vaikkapa Taproot (Ameriikka). Nämä ovat sellaisia melkein pinnalla bändejä (paitsi tool) jotka ovat 'vaarassa' tulla suuren yleisön tietoon, jolloin oletettavasti käy kuten yllä mainitsin.

Ja jottei tämä nyt menisi täysin offtopic, niin paskaa on mun mielestä lähes kaikki se 'massa-musiikki' mitä nykypäivänä kuulee liian usein.

Mua taas ärsyttää sellaset jotka leimaa kaiken kaupallisen musan paskaksi. Sama leffoissa: "paska leffa, huomaa että rahalla tehty" Siis mitä v*ttua? Kaikki musa/leffat mitä olen kuullut/nähnyt ovat kaupallisia, jos joku markkinoi tuotettaan paremmin kuin muut tai laittaa tuotekehittelyyn enemmän massia, niin mun mielestä se ei voi olla peruste sen huonoudelle. Tekopyhää hurskastelua sanon mä. :mad2:

Onnex ei kukaan ole vielä haukkunut parasta;REMU ja HURRIGANES
kaikkien aikojen paras suomalainen yhdistelmä...perseestä taas on sillanpäät ja muut ruotsalaisiin verrattavat.....

Miksi kukaan ei ole maininnut J. Karjalaista? Sehän on ihan tosi paskaa ulinaa.

Luulin että Mariskan tarkasta tämä on huono kappale, mutta se a-a-n-t-e-e-x-i on vielä surkeampi. Se on niiiin huono, että ihan naurattaa.

Maailman ärsyttävin jätkä on Elastinen Fintelligenssistä. En tiedä miksi se jätkä ärsyttää mua ihan suunnattomasti. Varmaan siksi, että se näyttää ihan kullipäältä.

Originally posted by meitsi
Mua taas ärsyttää sellaset jotka leimaa kaiken kaupallisen musan paskaksi. Sama leffoissa: "paska leffa, huomaa että rahalla tehty" Siis mitä v*ttua? Kaikki musa/leffat mitä olen kuullut/nähnyt ovat kaupallisia, jos joku markkinoi tuotettaan paremmin kuin muut tai laittaa tuotekehittelyyn enemmän massia, niin mun mielestä se ei voi olla peruste sen huonoudelle. Tekopyhää hurskastelua sanon mä. :mad2:

Se on tietysti surullista että sulle pystytään myymään mitä vaan jos sitä tarpeeksi soitetaan/näytetään. Jos keskellä tietä on samat koiranpaskat monta kuukautta, niin tottakai ihmiset alkaa siitä puhumaan, ja jotkut jopa menee katsomaan sitä paskakasaa sinne tien viereen ja ottamaan valokuvia. Mun mielestä musiikki on vaan niin paljon enemmän kun vaan pomppimista/tanssimista jonkun itseääntoistavan yksinkertasen jumputusbiitin mukana. Toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos - ei ole mun juttu ainakaan.

Ja tottakai rahaa saa käyttää niin paljon musiikin/leffan tekemiseen kun vain haluaa, se ei ole pointtina siinä, mutta jos ydin siitä mitä ollaan tekemässä, sekotetaan kaikella ylimääräsellä tilpehöörillä ja jätetään perusjuoni sen varjoon, niin onko se enää hyvä? Jokainen varmaan yhtyy vastaukseen EI. Tuloksena on sekavaa paskaa mistä ei ota erkkikään selvää.

Mutta nää on niitä ikuisuusjuttuja mistä ei siis voi ainakaan kiistellä, niin monta erilaista makua kun ihmistäkin.

Peace! :cool:

yeah, mä olen sortunut kaikkeen ylikaupalliseen tilpehööriin! *syleilee täydellistä Britney Spears kokoelmaansa* :lol1:

Jos ei olisi AC/DC:tä en olisi koskaan kasvanut...
Jos ei olisi Bluesia n. 600 levyä en koskaan olisi juonut n.600:aa pulloa viskiä/rommia.

Kallista ja epäterveellistä musiikkia...:confused:

Originally posted by Traps
Jos ei olisi AC/DC:tä en olisi koskaan kasvanut...
Jos ei olisi Bluesia n. 600 levyä en koskaan olisi juonut n.600:aa pulloa viskiä/rommia.

Kallista ja epäterveellistä musiikkia...:confused:

Amen to that, brother !

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom