Paskimmat leffat! :)

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Chump change. Leffan pitäisi olla hauska, mut siinä ei ole mitään hauskaa. Kaikki "hauskat" jutut on väkisin väännettyjä ja kaiken lisäksi mukana on vielä helposti arvattava juoni. Ei kannata katsoa...

AAAeiiiOOGHH!! :eek:

New world *kakoo okennusta* tai mikä onkaa! ihan kauhea. Hyvä tarina pilattu jollain rakkaus tarinalla

AAAeiiiOOGHH!! :eek:

New world *kakoo okennusta* tai mikä onkaa! ihan kauhea. Hyvä tarina pilattu jollain rakkaus tarinalla

Eikös tuo ole se Disneyn Pocahontsa näyteltynä?? Eli jos sen erehtyy katsomaan, niin "sitä saa mitä tilaa". Itse aion pysytellä kaukana, vaikka komeita maisemia varmaan tarjoaisikin.

Paskimmat ovat edelleen Hymypoika ja Levottomat-trilogia.

Paskin leffa minkä mä oon erehtyny kattomaan on Irreversible - Syntiset!
En lukenu ketjua ihan kokonaan joten en tiiä onko tää jo mainittu mut ihme jos joku ei oo kattonu ja pitäny paskana... Jos joku on nähny ja tykkäs ni saa kertoo mikä oli hyvää. Ihan v#&¤n ihme leffa, ehkä vähän LIIAN taiteellinen normi duunarille :)

Paskin leffa minkä mä oon erehtyny kattomaan on Irreversible - Syntiset!
En lukenu ketjua ihan kokonaan joten en tiiä onko tää jo mainittu mut ihme jos joku ei oo kattonu ja pitäny paskana... Jos joku on nähny ja tykkäs ni saa kertoo mikä oli hyvää. Ihan v#&¤n ihme leffa, ehkä vähän LIIAN taiteellinen normi duunarille :)

Tosi hyvä pätkä mun mielestä. Eihän toi nyt mikään liian taiteellinen oo. Hyvää oli mielestäni jännä rakenne, mielenkiintonen äänimaailma ja ahdistava tunnelma. Sekä näyttelijät olivat mielestäni hyviä. Eihän toi tarinaltaan mikään kummonen ollut, että ymmärrän jos ei moneen iske lainkaan. Itte vaan tykkäsin tosta "sairaasta" tunnelmasta ja just tosta käänteisestä rakenteesta. Välillä tosin vitutti se kamerankäyttö, joka oli ehkä liiankin hämärää. Mutta kokonaisuudessan kelpo leffa mielestäni...

laitoin Hohdon tähän vaikka se vois sopia ennemmin yliarvostetut leffat threadiin.... mutta en viittinyt laittaa nä'itä perinteisiä, esim . anacondan katson monta kertaa mieluummin kuin hohdon tai american beautyn... myös woody allenin oikeastaan kokotuotanto aikamoista schaissea. Yritetään olla taiteellisia ja huippuja hommissa ja kaikki komppaa kun halutaan olla kuin muutkin, toisaalta meillä on eri makuja joten toiset tykkää varmaan american beautystä oikeestikkin (mut hei, oikeesti... :D) ja esim noi toxic leffat on tromalta, joten jos toi troma sanoo teille jotain tiiäätte miks se on semmononen leffa kuin se nytte on..

American Beauty on loistava. Mutta samaa mieltä oon, jos tykkää jostain mustavalkoisesta elokuvasta on taidehomo ja jos tykkää american history x:stä on uusnatsi amis. Kivaa kun jotkut yleistää (ei välttämättä täältä) muutaman elokuvan perusteella koko henkilön elämän.

Ei just jaksa lukee kaikkia posteja, ja oikeastaan toivon et tää on jo mainittu; suomalainen Pahat Pojat. Voi vtu, mitä sontaa. Olin ihan valmista kauraa lähteen liitään viiden minuutin katsomisen jälkeen. Ei mitään ideaa koko leffassa, ku et jätkät heittää ihan ihme dialogia ilman paitaa. Ja niin hlvtin huonoa huumoria että ei jumalauta. Vieläkin särkee silmiä ku katsoin loppuun asti. Jos joskus laitan jollekin sinkkupalstalle ilmoituksen aion erikseen mainita et jos satut tykkään kyseisestä leffasta, älä vaivaudu.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ei just jaksa lukee kaikkia posteja, ja oikeastaan toivon et tää on jo mainittu; suomalainen Pahat Pojat. Voi vtu, mitä sontaa. Olin ihan valmista kauraa lähteen liitään viiden minuutin katsomisen jälkeen. Ei mitään ideaa koko leffassa, ku et jätkät heittää ihan ihme dialogia ilman paitaa. Ja niin hlvtin huonoa huumoria että ei jumalauta. Vieläkin särkee silmiä ku katsoin loppuun asti. Jos joskus laitan jollekin sinkkupalstalle ilmoituksen aion erikseen mainita et jos satut tykkään kyseisestä leffasta, älä vaivaudu.

Ja sä oot muija ja et tykkää, kun pojat on vitun kovia?! :eek:

En ole koskaan kuullut kenenkään muijan suusta, et ei olis tykännyt tosta leffasta...

Mä tosin en oikeastaan ole pitänyt yhdestäkään suomalaisesta leffasta...Paha maa oli ihan katsottava. Tosin musta aika paljon elementtejä American beautysta...

Hauska kuulla, et jollain tsirpulla on aivot vielä päässä...

En lukenut koko threadia, joten:

KAIKKI MATERIAALI JOHON VOI LIITTÄÄ NIMEN WOODY ALLEN SAISI POLTTAA JA NOPEASTI! :curs:

En tiedä miksi, mutta joka kerta kun se saatanan kynäniska hermoraunio "wannabe good actor" tipahtaa ruutuun niin meikä raivostuu. En ymmärää miksi kaveri on elokuvanero, enkä pysty millään sulattamaan sen ylimielistä paskantärkeätä naamaa.

Nyt alko oikein hermostuttaa kun sitä täyspelleä ajattelee...

Toinen täyspaska leffa on Coyote Ugly. Vaikka on hyvännäköisiä naisia mukana, se on kliseiden huipentuma, jenkkiliput liehuu takaalalla, ja lopussa kaikki ovat onnellisia. Vituttaa semmoinen.

En lukenut koko threadia, joten:

KAIKKI MATERIAALI JOHON VOI LIITTÄÄ NIMEN WOODY ALLEN SAISI POLTTAA JA NOPEASTI! :curs:

En tiedä miksi, mutta joka kerta kun se saatanan kynäniska hermoraunio "wannabe good actor" tipahtaa ruutuun niin meikä raivostuu. En ymmärää miksi kaveri on elokuvanero, enkä pysty millään sulattamaan sen ylimielistä paskantärkeätä naamaa.

Nyt alko oikein hermostuttaa kun sitä täyspelleä ajattelee...

Toinen täyspaska leffa on Coyote Ugly. Vaikka on hyvännäköisiä naisia mukana, se on kliseiden huipentuma, jenkkiliput liehuu takaalalla, ja lopussa kaikki ovat onnellisia. Vituttaa semmoinen.

Woody Allen! Miten tämä tyyppi pääsi unohtumaan. Pistä tämä tonne yliarvostetuin filmi/näyttelijä- threadiin. Woody sucks!!

Netanttilassa on näköjään Russ Meyer 6DVD Box.

Taattua laatua:D

Supervixens
Vixen
Up!
Mondo Topless
Faster pussycat... Kill! Kill!
Beneath the Valley of the ultravixens

Thirteen. Kauhea varhaisteiniangstileffa! :urjo:
No niinpä. Suoraan kuin omasta elämästäni :david:
Luulin, että koneeseen tuli vikaa, kun siinä loppupuolella värit katos oudosti, mutta tais olla tarkotuksella :lol2:

Yleensä oon tykännyt kaikista teinileffoista, mutta varsinkin tämän loppu oli aivan paska
Ps. En jaksa perustella.

e: Havoc tmv. oli vähän samantyylinen, oli muuten aivan paska sekin.

Aleksi Mäkelä ei ole duunannut mitään muuta kelvollista leffaa, kuin Häjyt. Pahat pojat oli tosiaan aivan kammotus ja Varesta en pystynyt katsomaan loppuun asti, vaikka elokuvakestävyys on aika korkealla tasolla :urjo: . Ja tämän ketjun takia sitten muistin nähneeni mokomat kammotukset.

2 Fast 2 Furious

Niin paska, että itkettää. Kaikille lapsille ja kunnon Toyota amiksille varmasti toimiva leffa..

Hurjapäitä ja sitä uutta 2 Fast 2 Furiousta en ole katsonut enkä katso. Luvassa on kuitenkin sitä samaa paskaa. Meikä laittaa ilokaasut ja ajaa muista ohi, voi vittu. Nigga rap soi, naiset heiluttaa persettä konepellillä ja kaikki on vitun cooleja. Juonta ei tarvitse, kunhan on hienoja autoja ja joku cool hollywood apina ratissa joka saa parhaimman näköiset naiset kunhan vaan ilokaasut toimii, prkl.

Room 6. Oli oikeasti niin huono leffa, että se piti katsoa loppuun. Ihan kauhea käsikirjoitus, b-luokan näyttelijät ja muutenkin kauhea toteutus pistää tämän leffan omalle "paskimmat leffat ever- rankingille" TOP 10.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom