Paskimman makuinen pulveri?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jussi76
  • Aloitettu Aloitettu
Päivitystä edelliseen. Nutriplussan maustamaton Whey 8100 on vähän eriskummallisen makuista. Suoraan sanottuna pelkiltään yököttävää. Vaatii jotain makeuttajaa. Lisäsin ite Fastin Dextroa ja heran "maku" hälveni vähän, että pysty juomaan. Menisi se tietysti suoraan :kippis1:ykkösellä maistamatta.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Annan ääneni Leaderin T5 Stakille (cola), johon luonnollisesti lisään aina leusiinia maun parantamiseksi. Enkä edes osaa sanoa, nopeuttaako toi palautumista tai tuoko jotain lisävoimaa treeniin.. Kreatiini siinä varmaan jonkin verran vaikuttaa.

Monenlaista eri maustamatonta olen maistanut ja kaikki ne ovat olleet aika hirveetä paskaa. Pakko lisätä jotai omaa makuainetta.
Mutta jos maustetuista pitää joku valita, niin ehkä NutriPlussan sitruunanmakuinen proteiinijauhe. Tai ainaki aluksi se maistui aivan kamalalle, ihan kuin Fairylle. Mutta yleensä muutaman kerran jälkeen oppii sitä sitten juomaan ilman irvistystä.
Maustamatonta en ole edes viitsinyt yrittää opetella juomaan ilman kaakaota tai muuta parempaa makua tuovaa ainetta :D.

Prolabin Pure Soy Vanilla. Tässä samalla popsin sitä rahkaan sekoitettuna :D. Joka lusikallisen jälkeen meinaa yökkää. Ihan kohtalaista tä oli sekoitettuna vedessä suureen määrään toista protskujauhoa, mutta tälläisessa muodossa HYIH

QNT-recovery, vadelmanmakuinen. Ostin pönikän paikallisesta prismasta kun oli -50% alessa.

Haisee talomaalille veteen sekoitettuna. Ensivaikutelma maussa ihan ok, mutta jälkimaku aivan karmea. Kyllä se nyt menee kun kaataa kurkkuun eikä maistele - fast/american -tuotesarjoja voi luonnehtia herkullisiksi tähän verrattuna.

Kukaan maistanut fastin acc:tä limen makuisena? Oli vaan jotenki niin paskan makuista ja hajuista....No ainakin sai kovat agret ennen treeniä kun sitä veti...

Soijaisolaatti maustamattomana. En ole syönyt kuin Fastin ysikymppistä mutta se riittikin sitten siltä erää. Appelsiinituoremehun kanssa meni kyllä ihan hyvin.

Evolutionin Whey 1 Mansikka. Hyi perkele, mutta pakko se on juoda kun suklaa oli loppu ja onhan se niin halpaakin.

Vanilijamakuinen ensimmäinen ostos hera oli kyllä kauheeta. Sitten yhteen aikaa oli s-marketeissa sellaista jotain palutusjuomaa se oli kyllä tosi pahaa. muuten yleensä kaiken saanu alas.

Wrangen soija on ollut ylivoimasesti kaikkein pahinta proteiinia mitä olen käyttänyt. Jauhe ei sekoitu millään ja maistuu aivan kauhealle. Siltikin sen viiden kilon pussin urhoollisesti vedin kun ei kehdannu "kalliita" soijaprotskuja hukkaan heittää.

Soijaproteiinia en pysty sitten veden kanssa millään juomaan, yleensä maustamattomista proteiineista on saanut hyvänkin makuisia lisäämällä itse mehutiivistettä sekaan, mutta soijaan se on ihan sama miten paljon sitä tiivistettä laitat niin hirveän makuista se on silti. Hyvin oon kuitenkin saanu sen soijan alas menemään sekoittamalla sen maitorahka+ananas+mysli settiin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom