Paskimman makuinen pulveri?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jussi76
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllähän se nyt niin on että mikään maustamaton tai maustettu hera ei ole yhtä myrkkyä kuin soijaisolaatti. Kuin oksupuuroa. Vaahtoaa saatanasti, imee vettä paremmin kuin pesusieni ja maistuu hyvin oudolle. Ja se paksuus, vettä pitää pistää kunnolla että se tahna edes tulis ulos shakerista.

Kyllä sitäkin silti juo vaikka sinnillä ja itku silmässä, nimim. kerran 10 kiloa ostaneena. :D

Vinkki: Kannattaa ostaa esim. arginiinia (tosi pahaa) ja vetää sitä joka aamu ja ilta vesitilkan kanssa, näin makuaisti karaistuu ja sitten pikkuhiljaa kaikki, mitkä ei oo ennen hyvältä maistunut, alkaa maistumaan hyvältä. Mulla tää toimii :)

Nutriplussan Best 3 protein, sitruunanmakuisena. Ihan kaameeta moskaa, maistuu 2 viikkoo vanhalle sitruunamuffinssille ja vaahtoo ihan liikaa.

soija: yökyökyök.:eek: kaikissa muodoissaan saa yökkimään. paljon fun light mehua, niin saa just just soijaprotskut alas. laktoosi-intolerantikolla ei vaan ole aina varaa valita.

Vinkki: Kannattaa ostaa esim. arginiinia (tosi pahaa) ja vetää sitä joka aamu ja ilta vesitilkan kanssa, näin makuaisti karaistuu ja sitten pikkuhiljaa kaikki, mitkä ei oo ennen hyvältä maistunut, alkaa maistumaan hyvältä. Mulla tää toimii :)

Komppaan täysin. Mulla on latausjuomassa arginiinia, leusiinia ja glutamiinia, voin kertoo että maistuu kohtuu hirveeltä.

Noin 4 vuotta sitten ostanu fastin jonkin valmiiksi sekoitetun palkkarin ja vielä suklaan makuinen. Meni aina noin tunti juoda treenin jälkeen. Enpä oo nähny purnukoita vähään aikaan, ei varmaa ollu kovin suosittuja :D

soija90. Kerran maistoin ja laitoin kaiken kukkuraksi liikaa jauhoa. Tästä seurasi että siitä tuli liisteriä. No join, vai pitäisikö sanoa söin sitä puolet ja sitten alko yököttämään kun katselin sitä mössöä samalla kuin join. Tuli mieleen tapettiliisteri ja loput lensi roskiin. Siis jos olisin koko satsin juonut niin siinä olisi varmaan kestänyt pari tuntia. Mut pitää fiksailla vähän noita suhteita. Laitan kyllä en kerralla paljon vähemmän jauhoja ettei sama kauhunäytelmä toistu enää.:lol2: :urjo:

phase 1 on kyllä hirveimmän makusta mitä tähän mennessä olen vetäny.

Myös saman merkin muut protskujauhot on melkoisia makuelämyksiä. Parasta oli kun mä otin pari säkkiä noita ulkomaille ja sitten kun korkkasin pussukat niin voi vittu, mikä ylläri. Roskiinhan ne lensi sitten komeassa kaaressa.

Hah, tästä tuli mieleen, miten joskus naama irvessä vedin maustamatonta proteiinia napaan. Vittu että maistui paskalta :D Lopulta ymmärsin alkaa maustamaan kaakaolla kyseistä sotkua.

Meikäläisen eka protskupussi oli muistaakseni joku Fastin maustamaton soijaprotsku säkki. Oli kyllä niin kauheeta kuraa, että ensimmäisen huikan jälkeen jo ajattelin että jos nää kaikki on tätä samaa paskaa niin voi olla et jää proteiinihormoonit syömättä meikäläisen osalta. No kävin sitten vielä ostamassa muutaman päivän päästä fastin tonyhalmeen pärställä varustettua palkkaria nii johan alko maistumaan. Löyty muute toi soijaprotsku pussi tuolta kaapin perältä tossa joku aika sitten muuton yhteydessä, kylmät väreet tuli vieläkin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom