Paskimman makuinen pulveri?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jussi76
  • Aloitettu Aloitettu
5 kiloa soijaa! :D :rock:

En tullutkaan ajatelleeksi tota leivontahommaa. Jos muut ainekset jotenkin onnistuu peittämään soijan maun niin ehkä sittenkin................

Pistän paremmaksi. syöny viitisen kiloa soijaa ja 5kilon säkki kaapissa odottamassa. pelkkään veteen sekottaa ja hyvin menee alas

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei se soijan maku minusta paha ole. Mutta se että se ei sekotu mihinkään ja siitä tulee aiva helvetin paksua.

Kyllä tää Fast Soija 90 on kyllä aika karseaa kamaa, kelpais kyllä tapettiliisteriksi paremmin kuin proteiiniksi :D En tiedä mitä tuolle loppupussille pitäis tehdä, ei se kallis ollut mutta pakko se on syödä jollakin konstilla...

Veikkaan että vika ei ole valmistajassa vaan siinä että soijasta ei taida saada hyvän makuista mitenkään jos lukee kommentteja soijapulvereista yleisesti...

Täältä ny kysyn palarin ottamisesta salin jälkeen..Luin yhdestä sivustolta jossa sanottiin näin:
"Harjoitusten jälleen heti palautusjuomaa (hiilihydraatteja 60 g esim. 6 dl täysomenamehua) 30...60 minuuttia salin jälkeen proteiinijuoma 40...60g proteiinia."
"On turhaa ottaa proteiinia heti salin jälkeen, koska elimistö vain muuttaa kalliit proteiinit energiaksi ja palautuminen on hitaampaa. Jotta lihaskasvua saataisi aikaan, on saatava energiaa pian proteiinijuoman jälkeen."

Eli siis eikö salin jälkeen voi ottaa palaria, joka sisältää hilareita että protskuu??:jahas:

Joo kyllähän toi nutri plussan soy 92 amino pelkästään on pahinta mitä tiiän ja näköjään moni muukin on sen huomannu. Mutta mulla on ratkaisu siihen. Laita tehosekoittimeen (on niin paskaa ettei sekotu sheikkesril normaalistikkaan kunnolla :D ) maitoa noin 300 ml, ko. protskua 1dl, jonkin verran kaakaojauhetta ja yks kokonainen banaani. Banaani neutralisoi iihaanasti ton alkuperäisen maun ja kaakao tuo oman makunsa siihen... NAM! Samalla siinä tulee hiilaritki. ;) Ihan ite olen tän kokeilujen kautta löytäny ja kylläpä itelläki on kivasti kaapissa lojunut kyseinen protsku vähentyny tän jälkeen. Pelkästään kaakaojauheella tai banaanil maku on edelleen karmaiseva :urjo: Jos jollaki vielä on tota soijaa kaapin kätköissä nii ei muuta ku testamaan reseptiä. Et tule pettymään! :rock:

Muahah..totean tähän ikivanhan ja kuluneen lauseen: Ei sitä maun takia juoda ;)

Joo, mut on täällä 300 kommenttia, joissa puhutaan kuinka pahaa jotkut proteiinit on.. Nii aattelin nyt antaa neuvon ku monessa viestissä haukuttiin soija protskuja ja tota soy92.. nii et ei kellään jäis käyttämättä kelpo protskut.. :piis: Ja ite en ainakaan voi juua tuota paskaa ilman tota reseptii.. :D mut kyll monetki maustamattomat menee ihan hyvin.. Mutku tos lentää lerva ku tota juo nii ei se enää oo kiinni siitä et kuinka kova äijä on.. :rolleyes: elimistö laittaa jo vastaan :(

Riisiproteiini on pahinta protskua mitä olen syönyt (Ainakin ne ensimmäiset erät). Maku ei ole mitenkään voimakas, mutta sitä ei saa peitettyä millään ja lisäksi protsku tuntuu suussa samalta kuin hiekka.

nosto...
Nyt kun tuolla prismas olis tarjouksessa tommonen mass blast mintun makunen 4kilon pönikkä nii tahtosin tietää et onks kukaan maistanu sitä ja et mitä mieltä on siitä...ku en tahtos ostaa neljän kilon purnukkaa turhaan jos se sit onki paskan makusta....:urjo:

nosto...
Nyt kun tuolla prismas olis tarjouksessa tommonen mass blast mintun makunen 4kilon pönikkä nii tahtosin tietää et onks kukaan maistanu sitä ja et mitä mieltä on siitä...ku en tahtos ostaa neljän kilon purnukkaa turhaan jos se sit onki paskan makusta....:urjo:

Osta ja maista, ostan sulta loput pois jos et tykkää :)

kananmunanvalkuaisproteiini, myproteinilta

HYI SAATANA!

Siis ton jälkeen mikään ei maistu pahalta. Maun miettiminen vetää suupielet alaspäin.

Mulla ei mee alas toi Forcen whey pro metsämarja... En tiedä mikä siinä ällöttää, mutta aivan hirveetä mun mielestä :urjo: Sama tuote suklaaversiona sitten onkin jo menettelevää...

Kyllä mun ääni menee Leader Whey protein+ mansikalle. Tuo mansikka on ihan järkyttävää kuraa (muut maut kuten päärynä ja vanilija ovat ihan ok).

wrangen Prime Whey-81 aivan kauheeta kuraa, ei sekoitu kunnolla ja maku/haju yököttää.

Nutriplus whey 8100 -minttusuklaa! Hyi helvetti! Noin 3dl käytetty siitä ja pari viikkoa sitten ostettu. Lähtee halvalla!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom