Paskimman makuinen pulveri?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jussi76
  • Aloitettu Aloitettu
nutri plussan whey 8100 vanilja ja salmiakki, molemmat täys paskoj !! hyi v**** ku meinas yrjöö joka annoksen jälkee:urjo: mut tosiaanki maistu silt et vaikuttaa johonki:evil:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tällä hetkellä pakkiksen kaupasta ostettu HardCore CreaStack. Jota on 4 pussia jäljellä "kun se oli nii halpaa".

Mutta pakosti tuota silti huitasee irvistellen naamaan ennen salille menoa, niinku se muka jotain auttaisi. :)

Hyvänä kakkosena tulee maustamaton Fast Soija90.

paskinta ehdottomasti Wrangen riisiproteiini, ei liukene ja maistuu aivan törkeelle. Edullista kylläkin mutta liekkö vaivan väärti.

Kammottavin puluveri: Leader Sports Nutrition 100% Whey:n "laadukas"....Päätin sitten rahanpulan iskiessä nohevana miehenä ostaa tota halpaa Neutraali jauhoo pari säkkiä (1,6Kg)..Kuppiin sekaisin pulverii,vettä ja kaakaojauhoo+ kreaa, kulaus kaasariin niin voi ruveta miettimään että jopa ketun pari vuotta käynyt kusi voi maistua paremmalta:urjo: :hyper: :urjo: :itku: :itku: :down: ...1580grammaa leaderiä pöntöstä alas. Olis pitäny sittenkin uskoa ja pysyä Fastin tutuissa jauhoissa

Ainakin mun maistama Recopower-palkkari minttusuklaan makuisena oli ihan perushyvää, en todellakaan irvistellyt, vaan sopivan makeaa mun makuun. :)

Noi Recopowerit on kaikki ihan hyviä, mut eipä niis ookaan prodea kovin paljoa /100g...

Kauheinta mitä oon tähän asti vedelly on HCn CreaStack, ihan kuin nestemäistä oksennusta vetäisi. Totesin ekan kerran jälkeen, että tuota ei voi sekoittaa veteen, ja vedin sen jatkossa appelsiinimehun kaverina (eikä hyvää ollut silloinkaan). Onneksi loppui.

FAST Maito90 maustamaton (ei taida maustettua ollakkaan?) Maku puskee läpi vaikka mihin sekottaisit.

Se on nutriplussan vaniljan makuinen hera. Koko pussin sisältö piti juoda nenää kiinni pitäen :D
Yhden kerran en pitänyt ja lenti yrjö. Onneksi lavuaari oli ihan vastapäätä.

Leaderin GNP. Kuuluu samaan sarjaan ku muutkin Leaderin tuotteet, joita olen maistanut, eli maistuu jätteelle ja oksu on lähellä.

kirsikan makuinen proteiini juoma

Eri merkkisiä tuotteita oon itekki kokeillu ja hirveintä on kyllä ollu toi Whey:n kirsikan makuinen.
Nutriplussan maustamatonta oon vetänny ja se maistuu ihan lehmien vasikoille juotettavalta maitojauheelta. :D
Muista nutriplussista ei oo kokemusta mutta serkku kertoi että sen nutriplussan salmiakki oli ollu niin hirveetä että aina oli oksennus käyny kurkussa ku oli juonu. Ja sen veli oli samantien laatannu ku oli sitä maistannu. Varmaan aika hirveää... :rolleyes:

Mutta nehän tosiaan on makuasioita ja jokaisella on oma suosikkinsa.

evolutionin caseiinikin maistui eka pahalta mut siihenki tottuu... nykyään menee ilman mehuja yms maku juttuja naamariin.

Tällä hetkellä pakkiksen kaupasta ostettu HardCore CreaStack. Jota on 4 pussia jäljellä "kun se oli nii halpaa".

Mutta pakosti tuota silti huitasee irvistellen naamaan ennen salille menoa, niinku se muka jotain auttaisi. :)

Vinkki: sekoita creastack pieneen määrään nestettä x, ota viereen parin desin lasillinen mehua. Creastacklitku eka suuhun ja samalla sekunnilla mehut perään ja kurkku suorana alas.

En ainakaan itse kerkiä maistaa minkään pahan nesteen makua noin ja tuota tekniikkaa käytänkin pahimpien litkujen alas saamiseksi. Funlightikin toimii mehuna, mutta paras on joku täysmehu. Onhan siinä joo hiilareita, mutta so not.

edit: Timse, jos haluat myydä ylimääräisiä creastackejas pois, niin pistä pmmää :)

Tribulukset maistuvat melko pirteälle merkistä riippumatta. Pahimmat sotkut löytyvät silti mielestäni halvoista soijaproteiineista. Mikään ei aloita päivää kuten vedessä paakkuuntunut harmaa soijasose!:kuola:

Pakko liittyä Nutriplussan mollaajien iloiseen joukkoon. 800g säkin kyljessä luki makuna joku sweet vanilla, ja voe helevettiläine kun sitä ei saanut irvistelemättä alas! Mieleen juolahti kuitenkin välittömästi, että maku ja haju on jostain käsittämättömän tuttu, varmasti lapsuudesta. Olin aivan 110% varma että olen naperona laittanut jotain samankaltaista suuhuni... noin viikon pohtimisen jälkeen koin ahaa-elämyksen ja muistin: muovailuvaha :)

Myös joku Leaderin ananaksen makuinen protskujauhe muistuu mieleen. Kaveri yritti kaupata moista, raukka oli ostanut oikein kunnon ämpärin. Näytti oikeasti aivan kuselta eikä makukaan hirveästi pissasta poikennut. Lisämiinuksena vielä aivan tajuton vaahtoaminen. En suosittele.

edit: Timse, jos haluat myydä ylimääräisiä creastackejas pois, niin pistä pmmää :)

mäkin voi ostaa parit creastackit jos jollakin tekee tiukkaa (sellasella sopuhinnalla).niitä kun ei pakkisshopista saa,ainakaan tällä hetkellä.

itsellä tuo menee ihan appelsiinituoremehun kanssa alas ilman ongelmia

Leaderin GNP. Kuuluu samaan sarjaan ku muutkin Leaderin tuotteet, joita olen maistanut, eli maistuu jätteelle ja oksu on lähellä.

Maistoin muuten juuri jotain Leaderin tölkkijuomaa, kun kaupassa oli. On pyörinyt telkkarissakin mainoksia siitä, makuna granaattiomena. No hyi hitto. Ihan kauhean makuista, enää ikinä Leaderin juotavia. :jahas:

Yksi ääni fastin soijalle. Tosin en usko että merkillä on juurikaan väliä tuon soijan osalta. Ainoa jauhoa joka multa on jäänyt syömättä. Ei tuo edes sekoitu mihinkään vaikka kuinka yrittäisi. Muutenkin turha tuote koko soija.
:urjo: :itku::whip:

Mulla on tuota soija90:stä 5 kg:n säkki. :D Pelkiltään maku on karsea, mutta leivonnassa kuningastuote! -Ja naiselle soija on vaan hyvästä. :worship:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom