Paska ruokavalio kuntoon

Hei!
Olen vuoden ajan haaveillut treenaamisen aloittamisesta (olen nyt 15v), ja nyt ajattelin hommata painot ja penkin kotiin jotta saa aloitella touhua..

Ruokavalioni on aivan suolesta, joten se pitäisi saada kuntoon, tämän hetken ruokavalioni näyttää suunnilleen tältä:
Aamupalaksi ei mitään
Kouluruoka
Joskus harvoin kunnon kotiruoka koulun jälkeen
Iltapalaksi dukes pitsa tai hampurilainen (:down:)
+mässyt ja colat, energiajuomat (:urjo:)
Onkohan energiajuomilla negatiivisia vaikutuksia koska niiden juonnista en haluaisi luopua..?

Eli syömiset pitäisi saada järjelliseen kuntoon, jotta treenauksen aloittamisessa on mitään järkeä.

Ja vielä kysymys noista heraproteiineista, kannattaisiko ostaa esim tätä paljon mainostettua: http://www.p-store.fi/product_info.php?products_id=419
Ja kuinka paljon tota pitäs sit syödä?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hei!
Olen vuoden ajan haaveillut treenaamisen aloittamisesta (olen nyt 15v), ja nyt ajattelin hommata painot ja penkin kotiin jotta saa aloitella touhua..

Ruokavalioni on aivan suolesta, joten se pitäisi saada kuntoon, tämän hetken ruokavalioni näyttää suunnilleen tältä:
Aamupalaksi ei mitään
Kouluruoka
Joskus harvoin kunnon kotiruoka koulun jälkeen
Iltapalaksi dukes pitsa tai hampurilainen (:down:)
+mässyt ja colat, energiajuomat (:urjo:)
Onkohan energiajuomilla negatiivisia vaikutuksia koska niiden juonnista en haluaisi luopua..?

Eli syömiset pitäisi saada järjelliseen kuntoon, jotta treenauksen aloittamisessa on mitään järkeä.

Ja vielä kysymys noista heraproteiineista, kannattaisiko ostaa esim tätä paljon mainostettua: http://www.p-store.fi/product_info.php?products_id=419
Ja kuinka paljon tota pitäs sit syödä?

Jos on ruokavalio tossa kunnossa niin heraproteiineista ei ole vielä pitkään aikaan mitään hyötyä/nissä ei ole järkeä. Unohda mässyt, vaihda energiajuomat "energiajuomiin", eli sokerittomiin. Syö aamupala. Syö välipala. Syö kouluruoka. Syö kotiruoka. Ja colat jos et pysty lopettamaan kokonaan niin sokerittomaan.

Syö aamulla esim muroja tai mysliä, maidossa tai jugurtissa. Niissä sama juttu eli mahdollisimman vähäsokerisia. Ruoaksi nyt aluksi käy mitä on tarjolla. Ja älä syö kotona mitään valmispaskaa. Jos kotona ei ruokaa tehdä niin joko valita että tehdään (:hyper:ja soita lastensuojeluviranomaisille jos ei ala tippua:hyvä:) tai pyydä että ostavat jotain jota voit itse tehdä: paistaa jauhelihaa/kanaa ja keittää riisiä/jotain muuta. Välipaloiksi esim leipää jossa päällä normi täytteet. Jos pystyt noudattamaan aluksi säännöllistä ja jossain määrin järkevää syömistä sen pari viikkoa niin sitten kannattaa alkaa katsomaan tarkemmin ruokailuja. Pyri syömään kolmen, neljän tunnin välein viisi tai kuusi kertaa päivässä.

Noilla liikkeelle ja samalla etsi lisää tietoa foorumilta käyttäen SEARCHIA jolla löytyy 10000n+120x threadia aiheesta.

Edit: Ja en pysty painottamaan sitä tarpeaksi että lisäravinteilla et tohon tilanteeseen tee mitään parannusta. Lisäravinteilla pystyy hyvin täydentämään hyvää ruokavalioa. Ei missään nimessä korjaamaan paskaa.

Suositut

Back
Ylös Bottom