Parran kasvatus

Tuo on läheellä totuutta oman naamakarvoituksen suhteen...
Mulla oli myös pitemmän aikaa tuollainen poikabändiparta kunnes nyt ajoin sen pois. On muuten ikävä särmätä sitä joka toinen päivä.

Parralla ei niin väliä ole, mutta pulisongit on pakko olla, muuten näyttää niin uuvatilta ettei ole tosikaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vois lähtee friendly mutton chops suuntaan, harmi vaan ettei poskiin oikein karva kasva. Tällä hetkellä tommonen normi huuliparta.

Ootteko näyttäny pallikarvoille trimmeriä?

Onnistuu jopa halpismallilla todella hyvin. Jos on lämmin huoneilma/sulla on lämmin ja kassit ei ole niin napakassa pinkeydessä, voi tulla pikku vekkejä, mutta hyvin harvoin.
jos lämpötila on suotuisa ja kassit napakkana pussina, ajo on helppoa kuin heinänteko.

Mulla oli myös pitemmän aikaa tuollainen poikabändiparta kunnes nyt ajoin sen pois. On muuten ikävä särmätä sitä joka toinen päivä.

Tosi, pakko viikottain aina trimmailla. Välillä tekee hyvää leikata kokonaan hetkesi pois, niin pääsee hetken aikaa helpolla.

Meitsillä viritteillä taas perinteinen nokare huulen alle, mutta suosin yleensä George Michael hinttisänkeä koko naamassa.

Enemmän hintti se nokare on.

Melkeinpä kaikista hinttimäisin ja rumin partatyyli ikinä. Ei ihme, että joku Jasper Pääkkönen suosii samaa tyyliä.

Ootteko näyttäny pallikarvoille trimmeriä?

Viime kerralla trimmeri repäs nahat auki varresta, ku sähläsin jotain :-D no verta sieltä tuli ainakin hyvin :kuola::kuvia:

mut joo..tohon leukaan oon yrittäny tollasta snadia pientä partaa yrittäny kasvattaa..ehkä joku 3cm pitkät haivenet jo :P

Mulle kasvaa aika epätasaisesti parta. Esim. jos on sellainen suuparta, eli viikset ja parta silleen kiertää suuta niin oikealla puolella suuta ei kasva oikeastaan mitään ja muutenkin jos muutaman päivän on ajamatta niin aika laikukas lopputulos on.

Jos jaksaisi ajella joka päivä niin vois pitää posliinina.

... sellainen suuparta, eli viikset ja parta silleen kiertää suuta...

Suuparta :)

Mikäs ton nimi on oikeasti ? Melkein 10v. tollasta pitäny, viime kesänä ajoin parran pois ja samalla vedin 3mm sänkitukan...oli muuten "vähän" naurussa pitelemistä, ku katto peiliin... :lol2:

2v. kundi katto vähän ihmeissään, ku menin alakertaan - tytöt kommentoi "isi, kasvata parta takas" ja vaimo repes aivan totaalisesti :jahas:

edit: niin, siis nyt parta taas naamassa...

Parta kasvaa ihan kasvattamatta ja pysyy naamassa yleensä pari kuukautta kerrallaan, jonka jälkeen on sitten taas parin kuukauden parraton kausi.

karvainen ajanjakso on yleensä tämänlainen ja pituinen...
sb033.jpg

Kasvuvauhti on turhankin ärhäkkä (ollut ~16vuotiaasta lähtien), eli parin ajamattoman päivän jälkeen voi jo ruveta miettimään miten sitä "muotoilisi". :D

"Ei parta pahoille kasva... turpajouhet joutaville!"

Joo aika hassun näköinen on kun kalju olen itsekin ja vetäisin kokeeksi nuo karvat leuastakin pois :lol2:

Kasvattanu kesäkuun alusta asti partaa leuan alle, eli 4kk ja nyt on jo huimat 5cm ehkä. Parta sopii kaljun kans, mutta saa nähä kun en enää kaljuakaan jaksa pitää.

Poskiin ja alahuulen alle ei kasva juuri yhtään.

Kasvattanu kesäkuun alusta asti partaa leuan alle, eli 4kk ja nyt on jo huimat 5cm ehkä.

Mäkin oon kasvatellut suunnileen yhtä kauan ja hidasta on. Aika harvassa on noi karvat naamassa. Pikku hiljaa alkaa vähän tiheentymäänkin tosta leuan tiennoilta.

Säällittävää, mutta en perkele luovuta.

Goatee taitaa olla lähimpänä. Intistä päästyä on alkanut parran kasvatus eli n. 1½v on nyt saanut rehottaa. Aina välistä siistien. 8cm näyttäisi olevan pituutta. Hitaasti, mutta varmasti toi kasvaa. Sitten voin lopettaa kasvattamisen, kun kunnon letin saan tuohon :rock:

Huulen alla ollut sitten inttiajoista nokare, tuntuu helkkarin oudolta ilman kun kerran vetäsin pois.

Erinäisien vuosien partakokeilujen jälkeen olen löytänyt oman jutun, mikä tarkoittaa että vedän vain sängelle pari kertaa viikkoon hiustenleikkurilla. Ennen tärkeitä juttuja, juhlat yms tai teinipilluja iskettäessä (nojoo, no näytän silloin 5 vuotta nuoremmalta) sitten höylällä.

Itsellä on nykyään aina jonkinlainen goatee naamassa. Poden samaa vaivaa kuin pari muutakin kirjoittajaa, eli sänkisiilin kanssa on PAKKO olla parta tai näytän 13vee pikkupojalta.

Tietääkö joku Stadista parturin, joka muotoilisi partaa?

Onko täällä kukaan käynyt parturissa parranajossa? Mitä semmoinen maksaa? Olis kiva kokea joskus toi kunnon mafia-tyylinen sheivaus. Voi olla vähän erilainen fiilis, jos vertaa vaik itseään raapiimassa BIC:n höylällä haavoja leukaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom