Parran kasvatus

Lyhyt täysparta ollut jo vuosia.
Ihan näppärä kapistus, jolla olen pyrkinyt edes vähän muotoilemaan rumaa perunapäätäni särmikkäämmäksi.

Tuollainen "Franz Josef"-mallinen olisi jokseenkin äijän näköinen, mutta ei riittäisi rohkeus ja eikä sovi naamaanikaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllähän tuolta leuanalta joku risukasa löytyy.
Harmi vaan kun ei parta kasva kunnolla oikein muualla kuin leuan alla ja viikset, niin ei saa kunnon partaa kasvatettua :(

Minkäs ikäsenä porukoilla on yleensä parta alkanu kasvaa :D Huolettaa vähän ettei välttämättä ikinä ala kunnolla kasvaa parta, kun toisella broidillaki(26) on vaan sellasta vaaleeta sänkeä, samanlaista mitä mulla nyt alkaa olla. Toisella broidilla(30v) taas on paksu tumma parta.
Tällä hetkellä ikää 19v ja vaaleaa sänkeä juuri kasvaa, tosin johtuu varmasti myös siittä että hiukset on vaaleat. Kovinkaan pitkäksi ei kasva, mutta heti kun ajaa niin jo puoli päivää siittä on jo pientä sänkeä havaittavissa leuassa. Toivottavasti alkaisi pikkuhiljaa enemmän tuo kasvamaan.

Minkäs ikäsenä porukoilla on yleensä parta alkanu kasvaa :D Huolettaa vähän ettei välttämättä ikinä ala kunnolla kasvaa parta, kun toisella broidillaki(26) on vaan sellasta vaaleeta sänkeä, samanlaista mitä mulla nyt alkaa olla. Toisella broidilla(30v) taas on paksu tumma parta.

Sekin riippuu minkäikäisenä alkaa kasvamaan. Tummempi kaveri niin yleesä aiemmin ja sen näkee taas. Itse tälläinen perusvaalea äijä, niin parta alko siinä 17. vuotiaana muistaakseni kasvamaan pikkuhiljaa. Mutta eihän kaikilla tosiaan edes kasva muutamaa haiventa enempää.

Pitäisin partaa, jos olisi tasaisemman värinen. Leuan alta ja poskien sivuilla parta on aika tummaa, mutta leuassa ja viiksissä on sitten seassa vaaleampaa partaa. :curs: Melkeen yleensä kyllä on joka tapauksessa päivän tai parin sänki, ellei nyt toimistolla mene käymään.

Karvainen kaveri muuten kyllä olen, mutta jännä kyllä partaa ei kasva. Olisi itse asiassa ihan mukava jos kasvaisi, mutta minkäpä teet. Rintakarvojakaan ei, mutta se ei nyt haittaa ollenkaan. Kädet, jalat, vatsa ja perse on sitte asia erikseen :david:

http://beards.org/
omat sivut parroille..
Ite en pysty elämään enään ilman partaa. Joskus siistimisessä tulleen vahingon jälkeen oon ajanut kokonaan pois ja alkanut harkitsemaan ranteiden viiltelyä :itku:

Yllättävän äkkiä tähän omaan partaankin on tottunut, pari vuotta antanut kasvaa ihan poskillekin asti. Vähän välimallin parta mulla tosin, kun viikset ja leuanalus on ajeltu, mutta kuitenkin.

Ostin tänään 200 euron partakoneen. Tuon pitäisi keittää jo kahvit ja viedä töihin. Ostin oikeastaan pelkästään trimmin vuoksi, saa trimmattua leukaparran siistiksi.

Moserilla on hyvä rajata. Samalla kun vetää parran voi vetää hiuksetkin pois.

Olis ihan helvetin asiallinen jos olisi letit parrassa, mutta se vaatisi, että leukaparta olisi koko leuassa, koska ei mulla niin tiuhaa puskaa kasva.

Muutenkin voisi antaa leukaparran kasvaa alemmaksi, olen sen trimmannut kohtuu ylös. Liian leveä se ei kyllä saa olla, koska näyttää kohtuu pitkänä hirveältä.

Vinkkejä millä saisi leukaparran kasvamaan oikein mallia joulupukki.
Nyt kasvattanut jo moonta vuotta, välillä kaikki pois, mutta ei tule kuin monihaaraisia, lyhkäsiä nysiä.
Mikä mahtais auttaa tohon haaroittumiseen.
Hoitoainetta kayttäny melkein jokapäiä mutta ei paskanka hyötyä...

Tuo on läheellä totuutta oman naamakarvoituksen suhteen...

caskd001.jpg

Ostin tänään 200 euron partakoneen. Tuon pitäisi keittää jo kahvit ja viedä töihin. Ostin oikeastaan pelkästään trimmin vuoksi, saa trimmattua leukaparran siistiksi.

Missä koneessa on hyvä trimmeri? Itellä on 200e Philishave ja sen trimmeri on melko onneton. Hiustenleikkuukoneella sänkeni trimmaan mieluummin, saa siistimmän lopputuloksen.

Pitkää viikinkiosaston leukapartaa pidin jokusen vuoden kunnes kyllästyin siihen että karvat tuntui jäävän joka väliin vaikka oli kuinka palmikkoa tai ponnaria. Varmaan kaikki mallit on tullut käytyä kutakuinkin tässä männä vuosina läpi.

Nyt on sellainen muutaman sentin "söpö" pukinparta. Talveksi vois ehkä kasvattaa kunnon Allahmullah-kokoparran pakkasen pidikkeeksi, heh.

Missä koneessa on hyvä trimmeri? Itellä on 200e Philishave ja sen trimmeri on melko onneton. Hiustenleikkuukoneella sänkeni trimmaan mieluummin, saa siistimmän lopputuloksen.

Paras tulos varmaan tuollaisella muutaman kympin hintaisella oikealla trimmerillä. Mulla on Pilishaven joku perustrimmeri, olikohan 9 eri asentoa korkeudensäädölle. Tämmöinen vekotin: http://www.shavers.co.uk/shopping.php?product_id=498

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom