Parran kasvatus

Beardindex.jpg

Jos kerran viiksille on oma thread, niin miksei parrankasvattajille.

Itsellä on aikalailla tämän oloinen risukasa leuassa, pitäisi varmaan hieman lyhentää jo:
reed.jpg

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vaiheittan sellanen kokokarvanen tai sitten ei ollenkaan. Riippuu miten jaksaa ajella :D

muutaman kerran viikossa tulee partaa huollettua,koneella ja höylällä.
eli eipä tuo kovin paljon kerkiä sänkeä tuottamaan,onneks,iho on kovilla jo 2krt per viikko ajosta,ja hoitogeeliä kuluu.

Heh, mul on näköjään "Hollywoodian" :) Tai ainakin tällä hetkellä, pidempihän tää yleensä on kun tapana on ollut ajella kaikki pois 1-2 kertaa vuodessa. Viikset pidän lyhyempänä koska karvojen imeskely voileivän päällä on varsin epämiellyttävää.

Tällä hetkellä kokoparta, koska ei jaksa koko ajan ajella. Tarkoitus on ollut ajaa jo muutama päivä, ehkä tänään. Vois kokeilla jotain jänniä muotoiluja tyyliin
lovest2.jpg
:rolleyes:

Eli siis talukon mukaan mulla on Short Boxed Beard varmaankin

itsellä lähes tällainen:
HerraParta_mw01.jpg

Hiukset kun ajoi pois niin olihan sitä pakko jonkinlaista karvaa päähän saada eli kasvatin leukaan tuommoisen risukasan joka on hieman lyhyempi kuin tredin aloittajalla. Välillä tietty lähtee kaikki karvat naamasta, kun mokailee rajauksen kanssa ;)

voiko olla mahdollista, ettei partaa kasva ikinä, ollenkaan?

Voi, jos on nainen.

Itse pidän sänkeä ympäri vuoden. Joskus se on pidempi joskus lyhyempi. Viitisen vuotta sitten oli sellainen kunnon kokoparta, joka näytti näin jälkeenpäin ajateltuna ihan helvetin törkeeltä.

Löytyy tällä hetkellä samanlainen kuin Jarkolla ja Timolla on BB:ssä. :|

Minkäs ikäsenä porukoilla on yleensä parta alkanu kasvaa :D Huolettaa vähän ettei välttämättä ikinä ala kunnolla kasvaa parta, kun toisella broidillaki(26) on vaan sellasta vaaleeta sänkeä, samanlaista mitä mulla nyt alkaa olla. Toisella broidilla(30v) taas on paksu tumma parta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom