Parkkipaikka toilailua (tunnista kuski)

Oli kyllä aika herkku peruutus pakko myöntää.

Voin kuvitella tämän haloon seurauksena talkoovoimaista webbikamera valvontaa parkkipaikoille. :evil:

[Pakkoavautuminen]
Viime talvena peräti toisen auton omistamisviikon jälkeen joku kolhi multa pelkääjän oven sisään parkkipaikalla. Lumimyrskyn jälkeen kun lumia pyyhin niin oli mukava yllätys piilossa. Kiitosta vaan vitusti. Hymyillään jos tavataan.[/Pakkoavautuminen]

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vittu mitä toilailua. :lol2:

Jos tosiaan kuski ei huomannu että se kolhas toista autoa, niin sitten kortti pois. Jos taas lähti muina miehinä pois niin toivottavasti jää kiinni.

Vittu mikä urpo... ja selvästihän se kääns päätään kun lähti tosta paikalta pois. Tasan tarkkaan tiesi, että nyt osui.

Jeesus mitä salapoliiseja tuolla motorsportinsivuilla on. :) Jos mun/kaverin/tutun autolle käy jotain niin tonne kyllä laitan threadin:thumbs:

Kohtuu perseestä paeta paikalta. Sitä varten ne vakuutukset on ettei itse tarvi maksaa. Vittu mikä idiootti.

Kaverille kans viime kesänä joku homo teki reilut. Oli hyppinyt yöllä nokkapeliin päällä. Auto oli ollut parkissa jyväskylän assalla. Nissan 200sx kyseessä. Tekiästä ei mitään tietoa.... Jos joku sattuu muistamaan nähneensä tapauksen niin kerro ihmeessä.

hehe, tosta tuli mieleen kun tossa taannoin aikasin aamulla isolla parkkipaikalla eräs suht iäkäs äijä ajoi autonsa päin terästolppaa. Ei siinä mitään, vahinkoja sattuu, mutta kun se parkkipaika oli siihen aikaan muuten täysin tyhjä. Vois kuvitella että jos on parikymmentä metriä vapaata pätkää tolpan molemmin puolin niin ei ajaisi suoraan päin sitä pylvästä :D

tämäkin henkilö poistui autoineen muina miehinä paikalta.

Niinkuin hyvä ystäväni on kuolemattomasti sanonut: "jos naisen olisi tarkoitettu ajaa autolla, olisi hällä pyörät alla."

Nainen ratissa... nonoh, ei pidä yleistää vaikkei naiset kyllä osaakaan ajaa ;)

Muutaman kerran kun tuon oon katsonut niin saattaapi tosiaan olla niin että ääliö ei ole huomannut koko kolaria. Lähtenyt tosta sitten ostoksille tms ja palattuaan huomannut että joku on rutannut hänen autoansa. Siitä sitten kertomaan miehellensä/isukille että näin pääsi käymään :curs:

"hauska" video, ei siinä mitään, mutta vähän ihmetyttää noiden kotisalapoliisien innokkuus. Toivottavasti mikään oma toilailu ei päädy tuolle voorumille. :rolleyes:

Fennian sivuilta löytyi hyvää juttua, joka sopii ainakin tähän trediin

Naisilla kolareiden syynä on useimmiten ajokokemuksen puutteesta johtuva huono ajotaito. Paremmiksi kuskeiksi tullaan yksinkertaisesti ajamalla enemmän. Varsinkaan huonolla kelillä ajoa ei kannattaisi vältellä, sillä Suomessa voi koska tahansa joutua ajamaan autoa vesisateessa tai lumipyryssä.

Moni mies huokailee, ettei nainen muista vilkaista peiliin edes peruuttaessaan autoa. Tässä on pieni totuuden jyvä, sillä naiskuljettajille sattuu mieskuljettajia enemmän peruutuskolareita parkkipaikalla. Tähänkin taitoon purevat kuitenkin vanhat opit: harjoitus tekee mestarin.

Onnettomuuksia aiheuttaa myös tarkkaavaisuuden puute. Naisella on usein lapset mukanaan, esimerkiksi ostosreissulla tai kotimatkalla päiväkodista. Jos joudut katsomaan, mitä takapenkillä tapahtuu, älä käännä päätäsi ympäri, vaan katso peilin kautta. Ja jos joudut puuttumaan lasten toimintaan, pysäytä auto!

Eikä sitten tietenkään yleistetä kaikkiin naisiin. Omien kokemuksien perusteella ylläoleva teksti ei kuitenkaan ole paskapuhetta.

P.S. Miehet ajavat naisia huomattavasti enemmän kolareita.
Ajokortin omaavia miehiä on huomattavasti enemmän kuin naisia.

Johtuisko siitä, että miehillä on naisia useimmin ajokortti taskussa? Eli toisinsanoen miehiä on enemmän liikenteessä.
Edit: H.I.D.A.S

Anteeksi kun lisään :offtopic: tähän, mutta tuo aiemmin kirjoitettu juttu siitä että miehet kolaroivat enemmän on FAKTA. Itse olen useammankin kerran lukenut tutkimuksia ja juttuja, niin lehdistä kuin telkustakin nähnyt [toivottavasti joku löytäisi näitä lähteitä jos muuten ei uskota] jossa todetaan miesten ajavan kolareita enemmän kuin naisten, ja se ON suhteutettu siihen että kuinka paljon ajokortteja on jne. Eli tulokset olivat kyllä hyvin realistisia, mutta syyt kolareihin olivat erilaisia miehillä ja naisilla, ja samoin ikäluokat vaikuttivat siihen, ja myöskin automerkit [toisilla ajetaan enemmän kolareita ja tämä näkyy myös merkkien vakuutusmaksuissa].

Tästä puhuttiin jo silloin kun itse olin autokoulussa, joten jännä juttu jos on monilta mennyt moinen tieto ohi korvien, vai olisiko kyseessä se 'valikoiva kuulo' koska on kiva ylläpitää tietynlaista asennetta siitä että naiset olisivat huonoja kuskeja.

Oma kantani ajotaitoihin ei ole sukupuolisidonnainen vaan yksilöllinen, kaikenlaista sakkia löytyy molemmista sukupuolista.

Kyllähän tuolla vauhdilla kun peruuttaa ja auto osuu toiseen niin sen takuulla huomaa.
Tais tyttö säikähtää ja kuvitteli selviävänsä helpolla pakenemalla paikalta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom