Paris Hilton vapaaksi 3 päivän vankilareissun jälkeen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pexxi
  • Aloitettu Aloitettu
Off-topic:

Huvittaa vähän kun aina puhutaan kuinka esim. Paris Hilton ns. "turha julkkis", jonka asioista kukaan ei oo kiinnostunu. Kuitenkin päässy pakkiksen etusivulle ja keskusteluakin ko. tyypistä tullu jo kuus sivua puolen päivän aikana. :rolleyes:

Tilaappa seiska nii huvittaa vielä enempi se on täynnä näitä ns."turhia julkkiksia".
Itelle tulee seiska ja sitä on hyvä lukea vessassa, vaikka hampaita pestessä. Puoliakaan näistä "julkkiksista" en tiiä, mutta onhan sitä hauska lukea kuinka Seppo Kuka-Lie osti perunoita torilta tai Riitta Mikä-Lie oli baarissa. Nii ja Gene Semmottis osti ruumisarkun.

Nii ja viestin sisältö arvo on aika lähellä 0 ja annan itelle:david:in

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Off-topic:

Huvittaa vähän kun aina puhutaan kuinka esim. Paris Hilton ns. "turha julkkis", jonka asioista kukaan ei oo kiinnostunu. Kuitenkin päässy pakkiksen etusivulle ja keskusteluakin ko. tyypistä tullu jo kuus sivua puolen päivän aikana. :rolleyes:
Niin, olenko minä sanonut, että Paris on turha julkkis eikä siitä kukaan kiinnostunut ole? Vai olenko minä henkilökohtaisesti ottanut kantaa asiaan ja antanut potkua keskustelulle?

Ehkä Paris Hilton ei ole enää turha julkkis. Oma reality kuitenkin jo ilmeisesti kolmatta kautta telkkarissa, pyörii ties missä leffoissa ja puskenut levynkin jo ulos. Täyttä paskaahan noi on, mutta niin on moni muukin julkkis tehnyt vaan paskaa. Mutta eikö tuo noussut julkisuuteen vaan sukunimensä takia?

Melkosta paskaa tommonen.. Tosin jenkkilän oikeuskäytäntö on ollu aina ihan perseestä, että en yhtään ihmettele..

"itQ parQ nyyhgy, vedän ranteet auki luottokortilla jos en pääse pois täältä.." varmaan sanonu..

Niin, olenko minä sanonut, että Paris on turha julkkis eikä siitä kukaan kiinnostunut ole? Vai olenko minä henkilökohtaisesti ottanut kantaa asiaan ja antanut potkua keskustelulle?

Kommenttini ei liittynyt mitenkään sinuun tai pakkikseen, vaan lähinnä siihen tapaan, että julkisesti dissataan kaikki juorulehdet maanrakoon (ikinä en oikeastaan oo kenenkään kuullut kehuvan esim. seiskaa, tai myöntävän lukevansa ko. lehteä) ja sitten yht'äkkiä jollain seiskalla on satoja tuhansia asioita.

Ärsyttää vaan lähinnä se, että joillain on tapana aina julistaa, ettei ole kiinnostunut julkkiksistä hevonvittuakaan, ja sitten mennään kotiin ja istutaan siinä sohvassa loppuilta perse ruvella lukemma sitä seiskaa. Itse voin ainakin ihan suoraan myöntää, et mua kiinnostaa noi asia.

Mikä on turha julkkis?:confused: Eikös ne julkkikset ole vähän sitä ja tätä, mutta julkkiksen perusfunktion toteuttaa, kun vaan on julkisuudessa.

Kuka sitten on tarpeellinen, ei-turha-julkkis?;)

Paris on mun idoli, sillä rahan tienaaminen on ihan selkeästi jees juttu. Pääsee vankilasta ulos, voi kusta oikeusjärjestelmääkin silmään mennen tullen ja pieraista tukun lisää rahaa koko farssista.:thumbs:

..Pitääpä keksiä, miten tekisi sen ensimmäisen miljuunan$$...

Mun mielestä Paris Hilton pitäisi rangaistukensa värvätä USA:n merijalkaväkeen ja lähettää sotimaan Irakiin. Tästä pitäisi tehdä myös tosi-tv-sarja.

eipä yllättäny sitten pätkääkään tämäkään ... ihme on että neiti joutui olemaan telkien takana "jopa huimat" 3 päivää... tässä nähdää mitä eroa on julkimoilla ja tavallisilla tallaajilla..jopa maasta riippumatta... ei jumankauta mitä meininkiä

Mikä on turha julkkis?:confused: Eikös ne julkkikset ole vähän sitä ja tätä, mutta julkkiksen perusfunktion toteuttaa, kun vaan on julkisuudessa.

Kuka sitten on tarpeellinen, ei-turha-julkkis?;)

Paris on mun idoli, sillä rahan tienaaminen on ihan selkeästi jees juttu. Pääsee vankilasta ulos, voi kusta oikeusjärjestelmääkin silmään mennen tullen ja pieraista tukun lisää rahaa koko farssista.:thumbs:

..Pitääpä keksiä, miten tekisi sen ensimmäisen miljuunan$$...

Hiltonhan alotti ihan perustallaajana... :rolleyes:
Noilla "taidoilla" ei normityyppi pääsis mihkään.

Hahah sattuko kukaan kattoon äskön subilta simpe lifee (siis sitä mis nää kaks blondia seikkailee maalla)? Aika ironista kun siinä poliisi pysäytti parisin ja nicolen ja valitti valoista. Meni sit kirjottaan sakkoo niin nää nauraa autos ja puhuu "...ketähän pitäs panna et pääsee vapaaks?" "...flirttaa sille vähän paris niin selvitään varotuksella.." ... ja varotuksellahan ne selvis siin. Oli kyl jakso valittu hyvälle päivälle :D

Ootte te kaikki kyllä ihan ajastanne jäljessä =). Meinaan nyt on tuomarin määräyksestä tapahtunut seuraavaa:

Paris Hilton määrättiin tuomioistuimen eteen (puhelinkeskustelu ei käynyt tuomarille)

Paris ei mennyt paikalle

Poliisit piiritti Parisin asunnon ja haki sen sieltä käsiraudoissa

Fox news ja nbc lähetti suoraa kuvaa tapahtumapaikalta.

Nyt kohta tuomari kertoilee pikku prinsessalle elämän tosiasioita.

Mun veikkaus on, että kohta häkki heilahtaa ja jos mielenterveydellisiä ongelmia on jatkossa, niin Paris löytää itsensä vankimielisaiiraalasta. Siellä kohtelu on varmasti priimaa eikä joudu oikeiden hullujen kanssa tekemisiin, mutta on se paskempi paikka olla kuin kotihuvila.

AMERIKASSAKIN ON SIIS OIKEUTTA (mutta vain kun media älähtää...)

HAHAHAAHAHAHHHAAHAHAHAHAHHAHAHSSAHAHHAHAAHHAHAHAAHAHAHAHAHHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH!!!!!!!!!!!!! :lol2: :lol2: :D:D:D:D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom