parikin tyhmää kysymystä.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja nelkku
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
1) alarinta on oikealla puolella selvästi alempana kuin vasemmanpuolen vastaava. (tyhmän näköistä) oikeastaan ainut liike mitä rinnoille teen on tavallinen penkkipunnerrus ja tuntuu oudulta että vastus on molemmille puolille sama, mutta oikea puoli kehittyy enemmän.. muutenkin yritän pitää sarjat/vastuksen samana niin vasemmalle kuin oikeallekin puolelle. miten voisi rintaa treenata niin että "tasoero" puolten välillä kaventuisi? en oikein keksinyt mitää kun tätä pähkäilin.

2) vähä tälläinen mielipidekysymys mutta kysytään nyt kuitenkin eli mitä mieltä pidempään treenanneet ovat siitä että kropan kävisi läpi 3x viikossa (jalat, rinta,selkä jnejne). henkilökohtaisesti palaudun mielestäni suht. nopeasti ja tämä ei tuntuisi mahdottomalta. tapanko itseni vai oonko ton treenin jälkeen kuin ite arska?

...ehkä oon tyhmä,mutta tiedonjanoinen... :kuola:

Originally posted by nelkku
2) vähä tälläinen mielipidekysymys mutta kysytään nyt kuitenkin eli mitä mieltä pidempään treenanneet ovat siitä että kropan kävisi läpi 3x viikossa (jalat, rinta,selkä jnejne). henkilökohtaisesti palaudun mielestäni suht. nopeasti ja tämä ei tuntuisi mahdottomalta. tapanko itseni vai oonko ton treenin jälkeen kuin ite arska?

En ole kyllä hirveän pitkään treenannut, mutta vastaanpa silti oman mielipiteeni tuohon toiseen kysymykseesi. Eli kokeile ihmeessä tuota koko kroppa 3x viikossa -treeniä! Itse teen juuri nyt niin ja tosi mukavasti menee. Muista vaan aloittaa tarpeeksi kevyesti ja pikkuhiljaa lisäät treenien kovuutta. Itse olen tehnyt nyt jonkun aikaa kaikissa liikkeissä 2 sarjaa 10 toistoa. Noitakin määriä kannattaa vaihdella ja etsiä itselleen sopivimmat määrät. Mutta yli 2 sarjaa en suosittele tekemään lihasryhmää kohden. Muista vaan syödä kunnolla ja levätä tarpeeksi niin olen varma että tulosta tulee. Aluksi treenit saattavat tuntua raskailta, mutta ei kannata luovuttaa. Vähintään muutama viikko treenaa, jos sitten vielä vituttaa niin vaihda ohjelmaa.

Mutta ennen kun alotat tekeen mitään, lue tämä hyvin hartaasti läpi.

Re: Re: Re: parikin tyhmää kysymystä.

Originally posted by Dobermann
:confused:

Siis silloin kun treenaa koko kropan 3 kertaa viikossa läpi, niin ainakin mulle 2 sarjaa lihasryhmää kohti on aika ehdoton maksimi yhdellä treenikerralla.

Niin aivan, jos siis tekee koko kropan läpi 3x viikossa, mutta joo jos sanotaan et vetäs vaik penan kyykyn ja vedon samana päivänä niin ei ehkä tarvi sarjamäärästä tiputtaa, lähinnä ottaisin 2 noista kevyesti ja yhden kovana, eikä mitään apuliikkeitä.

1)
Jos kyseessä on kropan valmistusvirhe niin eipä sille juuri mitään voi. Teoriassa toi voisi kait aiheutua tekniikkavirheestäkin. Pyydä ihmeessä joku pro arvioimaan sun tekniikkaa.

2)
Alkeperäinen kysyjä ei tainnut tarkoittaa koko kroppa kolmeen kertaa viikossa -reenillä hst:ä vaan ihan tavallista reeniä. Onko noin? Kannattaa silti lukea se hst -thread läpi.

Tuollaista tahtia reenatessa ei yksittäisiä sarjoja kannata / voi viedä loppuun asti, eikä sarjamäärä reeniä kohden voi olla iso. Muuten kokonaisrasitus viikkoa kohden on valtava.

Haetaanko nyt pihviä vai voimaa (vai jotain muuta)?

muutenkin yritän pitää sarjat/vastuksen samana niin vasemmalle kuin oikeallekin puolelle. miten voisi rintaa treenata niin että "tasoero" puolten välillä kaventuisi? en oikein keksinyt mitää kun tätä pähkäilin.

Kokeile käsipainoja tankoliikkeen lisäksi.

1) alarinta on oikealla puolella selvästi alempana kuin vasemmanpuolen vastaava. (tyhmän näköistä) oikeastaan ainut liike mitä rinnoille teen on tavallinen penkkipunnerrus ja tuntuu oudulta että vastus on molemmille puolille sama, mutta oikea puoli kehittyy enemmän.. muutenkin yritän pitää sarjat/vastuksen samana niin vasemmalle kuin oikeallekin puolelle. miten voisi rintaa treenata niin että "tasoero" puolten välillä kaventuisi? en oikein keksinyt mitää kun tätä pähkäilin.

1.) Kuulostaa gynolta JOS ROTKOTTAA eli toinen rintarauhasesi/rintasi on suurempi kuin toinen.:arvailua: Hyvin yleistähän tuo on että kätisyyden puoli on aloittelijoilla vahvempi jos nyt olet rightti.

kaks.) Aloittelevalle ihan ok saada lihakset totuttelemaan rasitusta kunhan tekee puhtaita rauhallisia toistoja eikä mitään hetimulle111kg penkkiin lisää rautaa. Silloin olet niin yli(maallisessa)kunnossa että motivaatio voi hävitä kuin planktoninpaska ryhävalaan kiduksiin!

hmm...

elikkäs parikin vastausta mitä tässä on kyselty. juobbo tosa kyseli mihin tuloksella elikkäs tarkoitus olis saada piffiä ku m00n niin pirun pieni ja koko on valtaa! :worship:

tohon rintaan.. niin mielestäni se ei ole mitenkään synnynnäinen vika, tai ainakin vasta hieman aikaa treenattuani olen tämän kokoeron havainnut. vois kyllä varata ajan jolleki iso-arskan kadonneelle kaksoisveljelle joka kattois vähä tota tekniikkaa.

...ja ehkä mä vielä koitan tota hst sydeemiäkin kunhan pääsen siihen jotenkin sisälle...

edit: niin ja righti olen. mut koitetaan taistella..

Suositut

Back
Ylös Bottom