Pari uutta artikkelia

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hieman offtopic, mutta olen ajatellut hakea jyväskylän yliopistoon liikuntatieteelliseen lukemaan joko biomekaniikkaa, liikuntafysiologiaa tai valmennus ja testausoppia, kun tää teknillinen ala ei oikein nappaa. Pystyttekö suurpiirteisesti kertomaan mikä ero näillä kolmella suuntautumisvaihtoehdolla on toisistaan? Olen katsonut JyO:n sivuilta tietoja mutta pelkistä kurssien nimistä ei oikein vielä käsitystä saa.

PanaSync sanoi:
Hieman offtopic, mutta olen ajatellut hakea jyväskylän yliopistoon liikuntatieteelliseen lukemaan joko biomekaniikkaa, liikuntafysiologiaa tai valmennus ja testausoppia, kun tää teknillinen ala ei oikein nappaa. Pystyttekö suurpiirteisesti kertomaan mikä ero näillä kolmella suuntautumisvaihtoehdolla on toisistaan? Olen katsonut JyO:n sivuilta tietoja mutta pelkistä kurssien nimistä ei oikein vielä käsitystä saa.

Sun kannattaa tsekata: http://www.jyu.fi/liikunta/liikbio/StudyFin.html

Toi auttaa varmasti.

Mä valmistuin liikuntafysiologian puolelta reilu viikko sitten ja nyt oon aloitellut jatko-opintoja samasta aiheesta. Noilla vaihtoehdoilla on paljon eroa keskenään, mutta yleensä kaikki opiskelee kaikkia noita kolmea jonkin verran ja oikeestaan se on myös vaatimuksena. Sä saat jonkinlaisen käsityksen aiheista kun tsekkaat tosta mun signaturesta juttuja mitä mä esim. oon tehnyt eri aiheista.

Suositut

Back
Ylös Bottom