pari kysymystä...

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
1. Lähes kaikki liikkeet on hyviä, teen mielellään enkä malta odottaa että pääsee tekeemään uudestaan.
Paitsi forkut, niitä ei viitteis tehä.

2. 33.4

(3 viikkoa flunssassa ja kuumeessa, pakko päästä jo treenaa ):mad2:

Originally posted by S225T
2: 32.0

Onneks olkoon vaan sulle!
Mulla on toi painoindeksi noin 27

vittumaisin on ylätalja, kun painot on niin pieniä, mukavin on varmaan joku ranskalainen tai kulmasoutu laitteessa, kun niissä painot taas nousee.

pi: 22.7

1. takareisilaitteet on yökköjä.. kivaa en osaa sanoa..

2. tätä ei kehtaisi kertoa.. 18.7 (157/46).. Oon aivan salettiin tän paikan pienin tapaus :cool:

1. Kyykystä oon alkanu tykkään entistä enemmän ja se kehittyy hyvin, penkki taas on vihattu. Siinä olen selvästi heikompi, kuin mitä kuvittelisi, tosin sitäkin tykkään tehdä.. ehkä se haaste.

2. PainoIndeksi oli 22.3

1. Kaikki liikkeet on parhaita, paits jotkut jalkaliikkeet. Kyl mä tykkään kaikkee veivata

2. 22.5 noin.

1. Mukavimpia on ehkä nämä perusliikkeet: penkki, kulmasoutu, pystypunnerrus tangolla, maastaveto. Kyykky ei ole niin kiva kun vasemman nivusen kanssa on liikkuvuusongelmia => asento on vähän hakusessa.

2. 27,8

1. Mukavin liike: nukkuminen omassa sängyssä. Epämukavin (ja samalla tehokkain) liike: syväkyykky.

2. Ei perkele, olin kasvanut pituutta sentin aivan varkain, nyt täytyy painaa paljon enemmän että painoindeksi pysyy aiemmalla tasolla: 29,4 -> 29,1. Tavoitteena olla joskus samoilla rasvoilla kuin nyt 33,6.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom