Oon lukenu juttuja että jopa 65-kiloisella on tippunut painoa ensimmäisen ketodieettiviikon 5 kiloa. Itse olen kiristellyt hiilareiden ollessa 150-180g / vrk, ja oma paino on tipahtanut n.3 kiloa hiilaripäivästä, ensimmäisen viikon aikana. Olo kuitenkin tuntuu todella nesteiseltä, ja jos vaikka painoa sais sellaset 5-7kg pois niin lopputulos vois olla hieman silmää miellyttävämpi, painoa mulla on sellanen 95-97kg. Sellaista tilannetta hahmottelin mielessäni että tiputtaisin hiilarit max 30-40 grammaan / vrk.
1. Käsittääkseni runsas painonpudotus lihasglykogeenien tyhjentymisen ansiosta ei kuitenkaan korreloi voimatasojen laskuun. Ensimmäisen viikon aikana voimatasot eivät laske. Vasta toisella ketoosiviikolla voimatasot laskee. True or not?
2. Kärsiikö aerobinen suorituskyky nesteiden poistumisen takia (pidemmät lenkit, tai vaikkapa HIIT)?
3. Voiko nesteiden poistumista nopeuttaa muillakin tavoilla kuin jättämällä hiilarit pois, tai vetämällä ananaksia ja kofeiinia?
1. Käsittääkseni runsas painonpudotus lihasglykogeenien tyhjentymisen ansiosta ei kuitenkaan korreloi voimatasojen laskuun. Ensimmäisen viikon aikana voimatasot eivät laske. Vasta toisella ketoosiviikolla voimatasot laskee. True or not?
2. Kärsiikö aerobinen suorituskyky nesteiden poistumisen takia (pidemmät lenkit, tai vaikkapa HIIT)?
3. Voiko nesteiden poistumista nopeuttaa muillakin tavoilla kuin jättämällä hiilarit pois, tai vetämällä ananaksia ja kofeiinia?