Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No 72 kiloisen nyt ainakin. Harvoin oli nälkä. Mulla oli tosi lepi intti. Ja pakkoko on jotain kananrintaa olla? Helposti siellä leirillä pystyi pitämään vaikka minkälaisia eväitä. Säilykkeitä tms. Suklaata nyt oli aivan turha muuten syödä kuin vitutukseen ja tylsistymiseen. Yhdellä kaverillakin oli yleensä tetsari täynnä eväitä. Mitään oikeaa tavaraa siellä ei ikinä ollut.RRKalle sanoi:joo, quiz, niin se on. Ei intissäkään kande muuta kun painaa naamaan ruskeaa riisiä ja kananrintaa sekä kalaöljyä kolmen tunnin välein. Sehän on helposti hoidettu, kannattaa myös muistaa leireillä että ottaa pikku päiväunet ja nukkuu yössä ainakin 8 tuntia.
Intissä on siis mielestäsi helppo 100-kiloisen miehen saada tarpeeksi ruokaa etää jaksaa leirillä olla hereillä ja joko touhuta tai olla vitun kylmässä odottamassa 16-24 h päivässä? Ja kaikki noin 5000-6000 kaloria vielä hyvistä lähteistä? Hieno homma, minä kun luulin että minulla oli kohtuu lepi intti mutta teillä oli näemmä vielä hienommin asiat.
keijo s sanoi:Ja jos joku kalorihuorausta optimoiva tornin00b ei vielä tiennyt, spollet syövät päävartiossa koko ajan lihapiirakoita, makkaroita ja pizzaslaisseja. Spol AU:t reenaavat milloin huvittaa ja pelaavat korttia. Jos ei nappaa olla leirillä nin ei tarvi olla, se vaan tietääkin sitten tuhnujen täyttämää elämää päävartion pahnoilla.
Mistäs sä sen nyt jo tiedät mihin ne sut intissä heittää?kpsk sanoi:Kuulostaa paremmalta kuin loistavalta
Nim. Spol 07/kesä
Heh, mä oon tehnyt näin, paino laskenut 105:stä 80 kiloon.Mike sanoi:Mun vinkki inttiläisille. Unohtakaa koko ajaksi salillakäynti ja keskittykää aerobisen kunnon parantamiseen. Siellä ollaan kuitenkin kokoajan paskalla safkalla, joten treenaaminen vain huonontaa tilannetta. Itse treenasin koko inttiajan ja tulin muistaakseni 8kg kevyempänä pois.
Vartiostolla on kyllä munkkeja ym soden kivaa, mutta muuten tuo viestis onkin aika paskaa. Spol AU:illa on samanlainen vartiokierto, tietenkin eri tehtävät, kuin normaalijääkärillä ja osallistuvat samallalailla koulutukseen ja leireille kuin normijääkärikin.keijo s sanoi:Ja jos joku kalorihuorausta optimoiva tornin00b ei vielä tiennyt, spollet syövät päävartiossa koko ajan lihapiirakoita, makkaroita ja pizzaslaisseja. Spol AU:t reenaavat milloin huvittaa ja pelaavat korttia. Jos ei nappaa olla leirillä nin ei tarvi olla, se vaan tietääkin sitten tuhnujen täyttämää elämää päävartion pahnoilla.
Janne sanoi:Mistäs sä sen nyt jo tiedät mihin ne sut intissä heittää?
Mike sanoi:Mun vinkki inttiläisille. Unohtakaa koko ajaksi salillakäynti ja keskittykää aerobisen kunnon parantamiseen. Siellä ollaan kuitenkin kokoajan paskalla safkalla, joten treenaaminen vain huonontaa tilannetta. Itse treenasin koko inttiajan ja tulin muistaakseni 8kg kevyempänä pois.
Saapas sanoi:Vartiostolla on kyllä munkkeja ym soden kivaa, mutta muuten tuo viestis onkin aika paskaa. Spol AU:illa on samanlainen vartiokierto, tietenkin eri tehtävät, kuin normaalijääkärillä ja osallistuvat samallalailla koulutukseen ja leireille kuin normijääkärikin.
Missäköhän säkin oot palvellu..
keijo s sanoi:Sodankylässä, JPr. Kyllä me sumplittiin AU:n vartiovuorot poikien kesken, ne meni leireille jotka halusivat. Tosin aikaa on vierähtäny jo lähes vuosikymmen.
Lomaryhmittäin nykyisin, mutta on tuossakin joustoa.keijo s sanoi:Sodankylässä, JPr. Kyllä me sumplittiin AU:n vartiovuorot poikien kesken, ne meni leireille jotka halusivat. Tosin aikaa on vierähtäny jo lähes vuosikymmen.