Parhaimmat ostoksesi (näitä ostoksia et kadu)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jonny
  • Aloitettu Aloitettu
Pari vuotte sitte hommattu nahkatakki ja varmaankin rillit, joita ilman ei lukeminen oikeen natsaa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Acer Ferrari 4005 läppäri, Nokian 3g luuri+matkakaista.Ilman noita olisin tullut täällä töissä hulluksi.Vähän aiheuttaa kavereissa kyllä kitinää , mutta sanoo vaan että itte sitä työpaikkansa ovat valinneet :)

Yamahan RBX170.

Maksoin naurettavan varttitonnin tuosta ja ikinä en ole kokeillut helppkäyttöisempää peliä. Vuosi tuolla on paukuteltu menemään, ja luultavasti pysyy melko kauan aikaa meikän ykkössoittimena.

Peavey TNT100

Noin ~700€ vahvari, jonka tingin rahapulassa olevalta bluesmuusikolta(Jolla oli elatusmaksut myöhässä) 160 egeen. Loistovehje.

Fiskarsin Functional Form valkosipulipuristin, puristaa kynnestä kaiken irti ja josta saa sen metalliritilän irrotettua käytön jälkeen ja putsattua tosi kätevästi. Paras keittiöväline minkä olen koskaan hankkinut.

Tyggis sanoi:
Oon itse kauan miettinyt kyseisen laitteen osto, miksi se on juuri erittäin hyvä?

Miellyttävä ulkonäkö ja hyvä, rasittamaton, bassokas ääni, joka täyttää isonkin tilan vaivattomasti. Bonuksena mahdollisuus liittää purkkiin esimerkiksi cd-soitin. Tivolin kautta kuuntelee radion surkeaa (kompressoitua) ääntä paljon mieluummin kuin stereoista. Eihän tuo nyt tietenkään cd-kuuntelussa pärjää isommilleen, lukuun ottamatta pakettistereoita, mutta jotain taikaa tuon laatikon äänessä on. Se vain on niin miellyttävä. :)

Kolaroimaton Suomi-Mersu. 180 C, -95. Ostohetken ajokilometrit (todelliset) 51 000, 1 om: suomalainen sotaveteraani, joka siirtyi viime vuonna viimeiseen iltahuutoonsa. Etsin tällaista yksilöä lähes puoli vuotta ja ilme oli -> :( . En uskonut löytäväni. Ja sitten kun löytyi, niin :D . Ei ole mersumiehellä nimittäin niin synkkää päivää, ettei ainakin yksi tähti loistaisi. Suosittelen. :)

Kielimies sanoi:
Miellyttävä ulkonäkö ja hyvä, rasittamaton, bassokas ääni, joka täyttää isonkin tilan vaivattomasti. Bonuksena mahdollisuus liittää purkkiin esimerkiksi cd-soitin. Tivolin kautta kuuntelee radion surkeaa (kompressoitua) ääntä paljon mieluummin kuin stereoista. Eihän tuo nyt tietenkään cd-kuuntelussa pärjää isommilleen, lukuun ottamatta pakettistereoita, mutta jotain taikaa tuon laatikon äänessä on. Se vain on niin miellyttävä. :)

Ja tärkein unohtui: viritin toimii erittäin hyvin ilman ulkoista antennia melkein missä vain (tai ainakin siellä, missä minä olen Tivolin kanssa liikkunut, siis Kehä III:n sisällä :D )

Nykyinen asuntoni. Sain halvalla juuri putkiremontoidun asunnon, jonka arvo nousi huoneiston täysremontin jälkeen aika mukavasti kiinteistövälittäjän arvion mukaan vaikka ostohintaan lisätään vielä remontin hinta. Tosin en ole myymässä sitä.

- Elacinin korvakäytävän valoksen mukaan tehdyt korvatulpat. Pelastaneet varmaan mun kuuloaistini ja lieventäneet tinnitusta. Taannoin kun tuli ravattua enemmän kuin usein konemusiikkitapahtumissa.. Lisäksi mun herkät korvani (aistin hyvin herkästi kipua voimakkaiden äänien takia) ovat monesti pelastaneet elokuvissa ja mitä kummallisemmissa paikoissa, missä meteli on ollut mulle liian kova. En kadu yhtään tuota 140€ sijoitusta neljä vuotta sitten. Tulpat kulkevat aina laukussa mukanani. :thumbs:

- Hyvät aurinkolasit voimakkuuksilla. Halvalla Thaimaan matkalta 2004 tammikuussa :D Töissä käytän niitä lähes aina päiväsaikaan, ja muutenkin ympäri vuoden. Säästyy monelta siristelyltä ja päänsäryltä.

- Dieselin kirkkaan pinkit lenkkarit Stockmannin alennusmyynnistä kesältä 2002. Maksoivat alennusmyynnin loppurysäyksen viimeisinä päivinä henkilöstöalennuksen kera huimat 5€. Parhaat peruskengät, mitä olen ikinä omistanut. Istuvat hurjan hyvin, ovat hyvännäköiset ja sopivat mun tyyliin hyvin. Nyt alkavat olla niin riekaleina, ettei enää kehtaa joka paikassa pitää :( Olen jo pari vuotta etsinyt korviketta, mutta ei löydy niin millään :itku:

Suositut

Back
Ylös Bottom