Parhaimman makuinen proteiinipatukka?

Hy-Pron hasselpähkinä on kyllä ihan mahottoman hyvää. ProFx:n mansikka ja caramel on myös loistavia.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Yhtä#Hauista sanoi:
Ootko maistanu sitää uutta Hy-pro Deluxea?:kuola:

On kuin joulukonvehtia:joulu8:

Joo, tuli täysin black out. Ansku sitä mainosti niin kovasti, että oli pakko ostaa ja sehän oli niin hyvää, että meinas järki lähtee:kuola: Parempaa kuin mikään "oikee" suklaa! Pakko saada lisää:evil:

Näitä pienempiä >100g patukoista ei oikein saa hyötyä irti.

Tosin taas nämä 100 gramman patukat ovat aika suolaisen hintaisia ( +3,5e ). Ei aivan jokapäivä tule montaa syötyä.

Tietääkö kukaan miten tulisi protskupatukat halvemmaksi? Joku kauppa/ merkki / kappalemäärä jne..

Tulipa sitten elämäni ekat protskupatukat ostettua. Profx mansikka-suklaa ja caramel..

:urjo:

Järkyttävän pahaa moskaa. Jos maku on tuota luokkaa niin ei tarvi sen vuoksi ostaa, ja koska proteiinigrammalle tulee tolkuton hinta ei tarvi senkään puolesta.

Mä lyön jatkossakin rahani perusheraan ja sisäfileeseen :kippis1:

Leelucky sanoi:
Mulle pitäs laittaa joku esto noihin deluxepatukoihin,niitä ei saa myydä mulle:rolleyes:
Sama täällä, täysin mahdotonta yrittää vastustella noiden ostamista:kuola:

Pyranha sanoi:
Tulipa sitten elämäni ekat protskupatukat ostettua. Profx mansikka-suklaa ja caramel..

:urjo:

Järkyttävän pahaa moskaa. Jos maku on tuota luokkaa niin ei tarvi sen vuoksi ostaa, ja koska proteiinigrammalle tulee tolkuton hinta ei tarvi senkään puolesta.

Mä lyön jatkossakin rahani perusheraan ja sisäfileeseen :kippis1:
Kokeilin ton ProFX:n banaanisuklaapatukkaa tässä taannoin, ja reaktio oli samanlainen, kuin sulla: :urjo: !

Järkyttävä, varsinainen :david: .

Mega Pro 50 appelsiinisuklaa, MyDiet vadelmajogurtti ja sitten se pikkupatukka, joka oli omenajogurtin makuista, Eiseltillä oli niitä joskus, en muista minkä merkkisinä niitä ny myydään (esim. Stockan urheiluosastolla). Siinäpä top3 protupatukat mun makuun.

ProFx:t ovat mun suuhun toistaiseksi olleet ihan ok patukoita, iso plussa niissä on kohtuullinen hinta. Tärkeää niiden suhteen on se, etteivät ole liian imeliä. Kovin makea maku on mulle todella paha miinus suurimmassa osassa protupatukoita, ProFx:ssä onneksi ei sitä ole, ovat miedomman makuisia.

kaikissa patukoissa tuppaa olla hiilareita niin perkeleesti. Pro lite 25 tai jokin vastaava sisälsi ainoastaan jotain 5 g hiilareita per patukka, eipä ole paljo muuta tullut syötyä. Muitakin söisin kunhan nuo hiilarit pysyisi edes jotenkin kuosissa.

Nuo HyProt on kyllä törkeen hyviä! ProFX:t menee myös hyvin, varsinkin ne uuden. Paljon ei viitti patukoita ostaa kun niitä syö sitten vaan huvikseen. Eli joskus ostan ihan välipalaksi jos oikeasti tarve on.

Kokeilun tuossa yksi päivä itselleni uutena patukkana PowerBarin suklaata. Jes se on siinä! Nam! Hinta on Stokkalla 2 € kipale, mutta on siinä n. 16g prodea ja se on sentään jonkun kokoinen patukka, ei mikään pikkurääpis. Energiaakaan ei tule yli 200 per patukka. Mansikkaakin näytti olevan, mutten vielä maistanut sitä, kun toi suklaa on niin sika hyvä.

Ainoa haittapuoli tossa patukassa on, että vatsa ei pahemmin tykkää. Damn. Sama juttu, kuin EasyBodyjen kanssa. :P

Mä kävin poistamassa laatikollisen Bull Snakkeja.. Hyvää sontaa!

Eilen oli niin vetämätön olo illalla treenin jälkeen että joutui dietistä huolimatta pyyhkäsee sitruunaisen naamariin, kalorit meni yli parilla sadalla.. Mut ei haittaa kun tietää kuinka hyvää se tekee!

:haart: Cipe

Hy-pro:n Deluxe on sairaan hyvä. Tosin itse syön kerralla vaan puolet siitä. Lasketaanko Optimumin Morsokset myös patukoihin? Niistä maistoin sitä suklaajuttua ja oli kyllä herkullista :kuola: Voittaa monet karkit ja suklaapatukat!

edit: myös my diet caramel- maku on syötävää, aikaisemmin oli mun suosikki, mutta ei enää ;)

wippe sanoi:
Hy-pro:n Deluxe on sairaan hyvä. Tosin itse syön kerralla vaan puolet siitä. ..
Kokonaan se pitää syödä ja mielellään ostaa toinenkin:D :kuola:

Mitäs hirveitä nirsoilijoita ää on ku valittaa profx patukoiden mausta. Banaani on ok makunen ehkä vähän jauhonen ja se toffee vähän turhankin makea, mutta se mansikka:kuola: :kuola: :kuola:.

profx:t menee alas mutta maku on todellakin mitään sanomaton. Oli virhe ostaa laatikollinen mansikan makuisia profx:n patukoita.

Patukoista ei ole kokemusta kuin profx. Kaikki maut ok. Jotenkin maistuu ihan liian makealta mun suuhun, mutta kyllä ne joskus välipalalla menee.

Tähänastisista kokeiluista kaikki ProFX:t on todella maukkaita, paras varmaankin mansikka. Bull's Protein Barit mansikka ja suklaa molemmat herkkua ja My Diet caramel on kanssa ihan taivaallista. Opti Pro-Meal fugde brownie oli aika yllättäjä maullaan, aika sitkeä tosin.
Huonoja on sitten se My Diet rasberry ja joku Optimumin pienikokoinen peanut butter -patukka.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom