Parhaimman makuinen proteiinipatukka?

tpt sanoi:
Easy-bodyt sekä Hy-Pron hasselpähkinä
Jos easy bodyt on semmosia aika pieniä joissa on aika tyttömäinen kääre (vaaleansininen, valkonen) ja maitosuklaakuorrutus niin naminami! Se vanilja on paras mitä oon koskaan maistanu. Hakkaa myös tavalliset suklaapatukat 10-0. Pystyisin varmasti syömään toistakymmentä päivässä.

Harmi että täällä Keski-Euroopassa patukat on syvältä arsesta. Ainoa hyvä on salilla myytävä Myoplex lite, joku pähkinätoffeehässäkkä. Eikä maksa kun 3,20...

E: Nimimerkillä Miken mainitsemaa patukkamarkkinoiden mullistusta odotellessa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hy-pro valkosuklaa, eiselt/nutrisport probar omena, opti-pro kookosmanteli.
ProFX:ät eivät minun makuuni ole parhaita, mutta hinta/laatusuhteessa kuitenkin ihan ylivoimaisia.

Jarmo82 sanoi:
Mun henkilökohtainen suosikki on kyllä Hy-Pron valkosuklaa :kuola:
sama.haastajina steel barin domino ja profx:n uusi caramel

Hy-Pron banaani-vanilja on tällä hetkellä ykkönen!

Fastin ProFX makuihin mansikka ja banaani olen kyllästynyt, syönyt niitä miltei joka ilta intissä ~8kk ajan kun ei siellä oikein muuta iltapalaa saa. :) Toffeeta en ole vielä maistanut, varmaan hekumaalisen hyvää!

Edit: Pistänkin itseasiassa tänään toffeeta tilaukseen.

Natures Bestin Protein Blast pähkinä ja varsinkin kookos.

Ja vielä paremman makuisia ovat saman valmistajan uudet Protein Crunch -patukat (kaikki maut). Maku on oikeasti käsittämättömän hyvä, näitä syön mieluummin kuin tavallista suklaata. En tiedä, onko jo myynnissä, kun on tosiaan kyse aivan uudesta tuotteesta.

Pro-plex pähkinä on myös tosi hyvää (muita makuja en ole maistanut) ja siinä on hiilareitakin varsin kohtuullisesti.

Hy-Pron hasselpähkinä ja weiderin vanilja.:kuola:

Mega Pro suklaa makuinen on todella hyvää. Tämä uusi Pro FX Toffee on todella hyvää siis itse asiassa mega hyvää, tahtoo patukkaa.:kuola: :kuola:

HyPro Hasselpähkinä.. :kuola: :kuola: :kuola:

En tiedä hyväksytäänkö "proteiinipatukaksi", mutta Nutrilett karamelli-toffee (vai mikä olikaan).. Myöskin :kuola: :kuola: :kuola:

Hy-Pro Citrus-mikälie on jees, IMO parempi kuin valkosuklaa ja muut.

MyDiettejä tuli Pakkis-kaupan tarjouksesta ostettua, ja kun sain machoiltua söpön pakkauksen pois mielestä, niin törkeen hyvä se vatelma-jogurtti. Caramel ok myös. Itelle ei kovin makeet uppoa, kun en muutenkaan ole mitenkään makean perään. Itse asiassa, jos mä saisin päättää, niin patukat maistus burgerille -ei toffeelle tms. :)

Ehdottomasti Nutri Plus pro meal caramel. Toisaalta en ole saanut mahdollisuutta testata tuota Fastin uuden makuista patukkaa...

hejy sanoi:
Ehdottomasti Nutri Plus pro meal caramel. Toisaalta en ole saanut mahdollisuutta testata tuota Fastin uuden makuista patukkaa...
Ai kato ton mä unohdin, toi on todella hyvää. Jos pidät tuosta niin rakastat myös sitä Pro FX:iäkin.

Mä taas olin syvästi pettynyt uuteen paljon hehkutettuun ProFX Carameliin. Eihän se nyt pahaa ollut, mutta... Ei kyllä päässyt lähellekään mun patukoiden top vitosta.

Ylivoimaisena ykkösenä edelleen HyPro valkosuklaa, jota ihan oikeasti syön mieluumin kuin karkkia :kuola: Ainoa miinus tulee hinnasta.

Nyt vaihtu EASYBODY tuplasuklaa! Ei perkele että on hyvää!!! :curs:

Ai niin tuli tässä mieleen, tänään näin Hokkasen salilla ja menin juttelemaan. Noh siinä sitten heitettiin kaiken maailman juttua, kunnes Hokkanen totesi, että Spiritiltä olisi näiden viikkojen aikana kuulemma tulossa gainomax patukka. Saa nähdä onko se niin hyvää kuin Hokkanen väittää, mutta kyllä nyt luulis, että sillä on makuhermot kohdallaan, tai sitten markkinointi kikka .:rolleyes

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom