Parhaimman makuinen proteiinijauhe?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nyt mielipiteitä että mitä mass heraa tilaan? Minttusuklaata on kokeiltu eli nyt ois joku toinen hakusessa. Vaihtoehtoina: Suklaa-banaani, suklaa-appelsiini, suklaa-pähkinä ja tuo orange-cream(miten se nyt suomennetaankaan). Ärsyttää kun tekisi mieli tilata kaikkia ja maistaa, mutta kun on on niin iso pönikkä että turha ostaa.

Mass Whey Chocolate perus suklaanmakuista vetelin yhden 4kg pönikän, ja pahus kun oli todella hyvän makuista. Sitä olisi voinut litkiä huvikseen vaikka koko ajan. Suosittelen lämpimästi :5:

Nyt erehdyin tilaamaan 4kiloa Star Nutritionin Whey-80 "chokolad" makua eli ilmeisesti tämän pitäisi maistua suklaatilta mutta on kyllä ero tuohon Massin tavaraan kuin yöllä ja päivällä. Tavara on jotenkin mautonta ja ilkeän väristäkin. Ei meinaa millään sekoittuakaan. Omien kokemusten perusteella suosittelen jättämään Star Nutritionin kamat hyllyyn ja testaamaan jotain muuta. :down:

Tuli ostettua kaverilta 1kg säkki tuota Lemon Yogurth heraa. Kaveri haukkui kyseisen jauhon, mutta itse olen pitänyt ja tilaan lultavasti toisenkin pussin ;) Juon siis veden kanssa.

Älkää ostako star nutrin minttusuklaata, pahinta paskaa mitä oon maistanu... vaikka pitihän se 1kg vetää kuitenkin :D

Voi ku olis lukenut tän ennen kuin tilas 4 kg säkin tätä. Vielä on ainakin yli puolet jäljellä. Toisaalta alkaa aistit turtumaan jo sen verran että se vaan menee alas.

IMO Star Nutritionin hera on liian laimeaa. Silti sitä on tullut ostettua aina lisää :D
Varmaan pitäisi Selfiä ostaa, kerta saa niin halvalla isolaattia...

Mannisen HydroISO Mansikka. :)

Aiemmin tullut lähinnä markettitavarana vedettyä Fastin mansikkaheraa. Makeahko, mutta törkeän hyvän makuinen. Nyt tilasin Fitness Tukun tammialesta 4kg säkin Star Nutritionin banaaniheraa. Maku hieman laimeampi kuin Fastin tavarassa, mutta varsin juomakelpoista ainakin minun makuuni. Helposti tuon säkin vetää.

Onko kokemuksia noista selfin stevialla maustetuista? suklaa, vanilja, mansikka ja kookos/suklaa olis tulossa jos on ok makusia.
Jos joku vois verrata esin star nutritioneihin. Niiden kaikki maut paskaa.

Onko kellään kokemusta mutant wheystä ? Ei näyttäis olevan ku kahta makua chocolate eruption ja vanilla infusion...

Tällä hetkellä käytössä optimum nutritionin vanilla ice cream ja todella hyvän makuista :kuola:

Onko kokemuksia noista selfin stevialla maustetuista? suklaa, vanilja, mansikka ja kookos/suklaa olis tulossa jos on ok makusia.
Jos joku vois verrata esin star nutritioneihin. Niiden kaikki maut paskaa.

Itse en ainakaan tuosta Selfin Stevialla maustetusta Suklaasta hirveemmin pitänyt. Joskus tuli Prismasta ostettua. Kyllähän se alas menee, mutta ei mikään paras makuelämys. Noista muista mauista ei sitten oo kyllä tietoa.

Nyt mielipiteitä että mitä mass heraa tilaan? Minttusuklaata on kokeiltu eli nyt ois joku toinen hakusessa. Vaihtoehtoina: Suklaa-banaani, suklaa-appelsiini, suklaa-pähkinä ja tuo orange-cream(miten se nyt suomennetaankaan). Ärsyttää kun tekisi mieli tilata kaikkia ja maistaa, mutta kun on on niin iso pönikkä että turha ostaa.

Tilaa banaani-suklaa. Ehkä paras mitä olen maistanut.

SN hera-80 stevia vanilja ei ollut kovin hyvää... Laimee maku ja vähä rautanen sivumaku. Sekoittelen tuota BSN syntha-6 cookies creamin kans, josta tuleekin mainio combo ! Uskon että mansikka ja suklaa on parempia.

Ei ole kyseisistä tuottesta aikasempaa kokemusta joten.

Kiikarissa starnitrionin-100whey. Ja gold standard 100 whey.

Kumpi parempi? Mikä maku kannattaa valita? Viimeset 10purkkia syntha6 suklaata.

Scitecin Vanilla Very Berryä tuli maistettua tänään hieman epäluuloisena, mutta hemmetin hyvää oli :kuola: Maistuu vähän niille pinkeille Hannu ja Kerttu -kekseille, joita joskus myytiin... Oudon näköistähän tuo litku on, vaalean violettia sinisillä pilkuilla?:o

Voivoi kun ois ehkä pitänyt tilata tuo Massin banaani-suklaa.. Eilen kävin hakemassa saman merkin appelsiini-suklaan makuisen pöntön ja muistuttaa kyllä aivan täydellisesti Fazerinaa. Ei huono, mutta aika teollisen makuinen ja appelsiini puskee aika paljon läpi.

jos tykkää pohjoismaisesta mausta niin starnutrionin tuotteet mutta en mansikkaa suosittele, muutenkin kaikissa noissa jälkimaku mielestäni pahvi... optinumin jenkkiflavorilla tehdyt tuotteet mun mieleen! joillekkin liian maukasta treenin jälkeen mutta mulla menee hyvin alas, suosittelen suklaa makuja kaikissa optinum tuotteissa. mansikka ja banaani yhdessä ja erikseen kans tuttuja ja hyviä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom